Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: 15 авг 2024 - 15:33:40
*****

#446773 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 04 май 2023 - 07:43

на бензин… след изчетените теми за монтажа на газови в блг и крайния резултат… по добре да не рискуват :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Поста ти е насочен явно лично като клиент,но понеже помня че не ни си клиент, и не понеже не си искал а понеже с арогантното си поведение ни накара да те отбием.Ако нямаш какво да коментираш за този проект,а ти нямаш понеже си далеч от това което съм направил,и се опитвам да го споделя с други тръгнали по този път,то тогава е излишно да спамиш.Ще помоля модератор ако може да разчиства такива неща ако мисли че на някой е интересно иначе мога и да не споделям тук не е проблем за мен,има къде да се хваля с постигнатото [emoji3]

Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  • 2


#444705 Дранзеш проблем със стържене на спирачките.

Публикувано от mitkofitnes на 24 септември 2022 - 20:37

Може и да задържат,може и твърдо феродо или просто предпазен диск или камъче,няма драма ще го оправиш лесно

Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  • 1


#444456 Въпрос, свързан с автоматично сваляне на прозорците

Публикувано от mitkofitnes на 11 септември 2022 - 18:02

Сменяш модулите във вратите от такава фейсова и готово

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 2


#444134 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 02 септември 2022 - 18:13

Поръчах буталата,Сливен Драг го пропускам но мисля че ще хвана Кондофрей да запиша една висока 11ка

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 2


#443980 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 31 август 2022 - 13:34

Снощи бе луда дино нощ [emoji3]
Нещата тръгнаха със загуба на налягане от сцепен турбопът и стигнаха до нелошия резултат от 292 киловата и 540 нютона на гуми на 1.85 бара
На 2 бара обаче се предаде, или сегмент или бутало ще трябва да отворя мотора да проверя кое камъче ме спря от ваденето по сметки на 310киловата на гуми на 2 та бара и 320 на 2.1 където отивам на 500кс на мотор
Не съм се отказал а точно обратното амбицирах се още повече и ще постигна зададената цал.Диапазона е голям от 3500 до 7200 об държи и времената щяха да са много добри.
Некст колеги [emoji6]

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443831 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 20 август 2022 - 16:31

Селфиии5ae8247280b66b030207be390976ca09.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443774 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 16 август 2022 - 14:29

Вече и ойл кулера е монтиран ac737328331c3d6a10d58ec6222e2fc5.jpgb5a2c59554869ae955e8dc60b91d3dfa.jpgbce2c602bd0235fbb834d1651a11d18f.jpgd3cff166a8f1328d5516ebf21e7619d8.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443735 Силно износване на задните гуми от вътрешната страна по ръба w210

Публикувано от mitkofitnes на 13 август 2022 - 13:32

Требе ти ето такива носачи за да изправиш страничния наклон 1a9aa593bee7045e8e969632350b1288.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443716 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 11 август 2022 - 15:32

Прав си иначе

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Loading.... 97%2293e538e4909c89420fae960aa15daf.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443664 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 07 август 2022 - 08:14

Ето видимата разлика на стоковия вал с Dibilas 2a968221750565a0b7f7b05a012bfb84.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443601 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 03 август 2022 - 13:45

Възможно най-агресивния който се предлага, sport се води 266градуса и лифт с 1мм повече от заводския.Няма да си играем я [emoji3], търсим максимума все пак вече ще имам възможност за повече обороти така че изместването нагоре не ме притеснява.

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443596 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 02 август 2022 - 18:31

И вала пристигна... e689b0470290480d02f7dbf02112b020.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 2


#443575 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 30 юли 2022 - 17:44

... 7fdd52cd1e456302d53a77e19202ec4b.jpg398edef8b568b92c568fd88282b2a2d8.jpgfbabb12c97454315a022d1af27ee4bdd.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 2


#443569 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 29 юли 2022 - 09:18

Next... e1b9aee692d4428c8277ce7f7c55b01e.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1


#443564 CLK230 TURBO

Публикувано от mitkofitnes на 28 юли 2022 - 17:42

Със 116грама са по тежки но ги дават че ще издържът 200кс на биела, матеряла е доста по добър въпреки че са китайски.Болтовете на биелите са ARP което е също добро подсигуряване спрямо заводските.ОЕМ биелата е от шуплест матерял и тази форма не допринася с нищо и не смея да рискувам да се опитвам да вадя 500кс с тях, не мисля че ще изфържат

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1