Към съдържанието

  •  

mitkofitnes

Регистрация: 01 юли 2007
Офлайн Последно: 23 ное 2023 - 18:32:29
*****

#345461 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от mitkofitnes на 09 март 2014 - 09:36

Ето малко снимки от чуждестранния форум.Резисторите са общо три.

Прикачени файлове


  • 1


#345145 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от mitkofitnes на 04 март 2014 - 10:36

Иначе винаги съм се чудил защо на следващите модели махат магнитния съединител,въпреки че тук изтъквате плюсовете му.Чудя се и защо следващите модели са с малка ролка а тук се дискутираше в тунинг секцията че ще приплъзва.А и като съм почнал...защо премахват и вискосъединителя и го заместват с ел перка,уж е толкоз добър.Аз съм возил абитуренти всичките пет години от както имам моя ЦЛК и винаги е загрявала с това виско защото на място няма достатъчно обороти да върту перката,така е при 35° с 3 часа на едно място.Сложих ел перка и се родих,въпреки че някой ще кажат че съм унищожил автентичния вид на автомобила си сега шофирам спокойно и стрелката на температурата седи закотвена.Та в ред на мисли ако имах проблем с магнитния съединител бих го махнал и заменил с обикновенна стоманена ролка...може да стане малко по шумен автомобила впредвид че компресора ще работи постоянно но не мисля че ще ти е проблем.
  • 1


#344737 Задни Седалки

Публикувано от mitkofitnes на 25 февруари 2014 - 18:57

За всички които искат да си свалят задните седалки на ЦЛК-то,аз днес ги свалих,то почти не остана нещо дет не съм разглобил.Та въпросните долни задни седалки се отщипват в двата края като се натисне с отверката на въпросните ушета.Прилагам снимка да видите къде се намира при свалена седалка и ще имате представа къде да ръчнете.Лесно е ако знаете мястот инче не ми се мисли каква хамлгия е.Аз свалих кожата на пренте заших ги че се бяха скъсали с конец за дънки и обратно.Стана перфектно и спестих 100-200лв

Прикачени файлове


  • 2


#344618 Е200 компресор, прекъсва на 4500 оборота само на ГАЗ

Публикувано от mitkofitnes на 24 февруари 2014 - 12:37

Колега,компресорния мотор за да върви на газ иска силни компоненти...ма.ни колко коня е при него разхода на гориво е голям особенно като го сгазиш.Първо щом наляганети на изпарителя пада значи има проблем,или слаб изпарител,или клапана няма дебит,запушване по тръбата също е вриант,само за уточнение трябва всичко да е на ф8(клапан,тръба,сонда).Да каза че си пробвал друг изпарител до 250 кс но не посочваш какъв е...от опит ти казвам че дори до 300 кс да е може да се тавани при този мотор така чеважно е какъв е и се гледа през лаптопа дали истива.Ако ти си с автоматик задължително по мощни компоненти...на кикдаун става страшен дебита.
  • 1


#344443 Проблем с запотяване

Публикувано от mitkofitnes на 22 февруари 2014 - 11:16

Бай Василе и з имам проблем с моторчето на клапата(то какъв ли нямам).Но при мен наистина иска сваляне на цялоти табло и вече позадобрях(съблякох кожения салон сам да ги зашия),така че като се постопли го почвам но ще ти звънна преди това че не се знае може в последствие да ми потрябваш :D
  • 1


#342874 Закъснява заден спирачен пакет

Публикувано от mitkofitnes на 30 януари 2014 - 11:42

Колеги,минах на валовете отново и о чудооо...двата апарата ловеха вече еднакво и не само това но и двойно по яко.Значи ревизирането на апаратите е дало ефект...поизмръзнах че нямам гараж но си е струвало.Благодарности на Бай Васил за съветите,а на вас безаварийно :)
  • 1


#342558 губене на мощност и гърмежи в двигателя...

Публикувано от mitkofitnes на 26 януари 2014 - 23:23

И аз мисля че е по тоците.Виж първо свещите после кабелите,след това бобина и накрая комутатор.Провери ги в тоя ред и виж кое е проблема.
  • 1


#341305 Сбирки в Благоевград

Публикувано от mitkofitnes на 15 януари 2014 - 14:20

Колеги,никъде не видях да има насрочени сбирки в Благоевград а е пълно с Мерцедеси тук.Позволявам си да опитам да събера привържениците на марката тук, нека всеки желаещ да пише и ще изкоментираме място и време на срещите.Ако такива вече има моля да ме извините и да дадете повече яснота за такива.
  • 2


#338896 Голям разход на колата - clk 200 автоматик

Публикувано от mitkofitnes на 18 декември 2013 - 10:42

Много е 3-4 бара на изпарителя.От това което съм ходил по газаджии знам че най-доброто налягане на изпарителя е 1бар плюс буста ако има такъв,в случая е 0.5 +1=1.5.Колкото до времената (за инжекторните става въпрос) съм чул че не всички ГИ могат да ги стигат,т.е. на много компютри на газови не подържат на картата такива времена,просто картата свършва на 20-22мс.Ако си се уморил вече да се мъчиш мога да ти препоръчам мн добър газаджия който работи със всички видове ГИ и основно доработва омазани и много мощни коли,на за да не правя реклама мога да ти разкажа повече на лс.


  • 1


#306267 Спортно окачване

Публикувано от mitkofitnes на 27 декември 2012 - 22:17

Да много добре обяснено.Ще закупя след нова година комплект предни и задни спортни пружини и ще ги монтирам да видя ефекта.Ще пиша за резултата и други да се информират.Благодаря на всички и весели празници.
  • 1


#305077 15-ки ??? за c200 sportcoupe kompressor w203

Публикувано от mitkofitnes на 17 декември 2012 - 20:24

Зависи,не всяка може да стане.По принцип опират в пакета ама не горе или долу а челно,на отворите на джантата.Някои не опират,зависи от ЕТ-то.
  • 1


#303796 Историята на моето ЦЛК

Публикувано от mitkofitnes на 07 декември 2012 - 20:40

Колеги,просто харесвам колата си и затова не се отказах от нея,надявам се на някоя сбирка да успея да дойда да я разгледате.Комутатор има разбирасе но е вграден в ECU-то и него пратих,целия мозък какво да правя.
  • 2


#303686 Историята на моето ЦЛК

Публикувано от mitkofitnes на 07 декември 2012 - 02:54

На които не им е интересно да ме извинът.Та да започна от начало:Преди повече от 4 години закупих автомобила ми в момента,който е мерцедес цлк 230 компресор 99 година.Колата я закупи мой приятел от Германия,но в последствие се оказа че е била Италиянка и е вкарана в Германия с цел продажба на по висока цена.Та значи взимам аз колата от него и газ,екстра си вървеше пък и беше запазена външно и вътрешно.Обслужих я,смених и маслото и филтрите и гледай ти какво стана:Започна да не върви ама не иска и не иска,при рязко подаване на газ няма никой а при плавно дава признаци за мощна кола.Изглежда е имала добавка в маслото и започна ходене по мъките,обиколих всички възможни сервизи и ще ги спомена тук за да знаете и вие какво им е нивото или отношението към кола тогава струваща околу 20 000лв.Започнах с моя град-Благоевград диагностика в мерцедес сервиз-нищо.По тяхна препоръка и за да бъда откровен,ме свързаха с работещ в Балканстар-София и ето ме там.Оставих им автомобила си 2 седмици,цели 2 седмици и нищо не откриха само констатираха че наистина не върви.Отидох след това в Бош сервиз в София,смениха ми дебитомера и пак нищо.Е почти отчаян се върнах в Благоевград и започнах да моля майстори да се заемат с автомобила ми.Един се нави и на втория ден дойде резултат,намалена компресия на единия цилиндър,представяте ли си какво ми беше учудването толкоз големи сервизи обиколих да не разберат за това и не повярвах но смело казах разглобвай.И гледката беше потресаваща,не направих снимки но и по добре да не си спомням защото това което видях беше ужасно.Маслото изглежда не беше сменяно никога само доливано,пистите на главата бяха запушени,повдигачите бяха блокирали с един см нагар по тях.Хвърлих ги и сложихме нови,нови гумички напасване на клапаните и хубаво измиване на главата.Казах на майстора ми да разглоби и надолу да провери за щети и да измие и почисти всички детайли,сменихме веригата ролки и т.н.Оправи се не е като преди почна да се стреля,но имах усещането че ми е слаба нещо та пак при майстори ходих с въпроси на които получавах отговора че това е мерцедес и нищо че е 193 к.с.не може да върви защото не е спортен автомобил.Но мен ме глождеше и така пак по сервизи,абе инат човек съм.В София в сервиза на Генади ми замериха пак компресията и се оказа че на същия цилиндър пак компресията е по малко с половин атмосфера,което по думите на мн майстори не е нищо.Но аз отидох при едно младо майсторче което го хвалят и му казах разглобвай.И какво се оказа че предишният не е отворил мотора надолу и не е видял дори че буталото е с 3мм по надолу,оказа се крива биела.Смених биелата и реших така и така съм отворил дай сегменти биелни лагери и е нов мотора.Но разликата беше минимална пък и ме дразнеше едно такова тресене на мотора,смених свещтите пробвах с здрави бубини , лулите смених с нови прогоних кабелите до бубините и нищо, на диагностиката метка едни мисфаяри.Навих си че няма друго какво да е освен комутатор а пък тои е комплект с еку-то и така го свалих и го пратих на Варна в Софтелектроникс.Хората излязоха коректни и ми го върнаха без нищо казаха че е здрав.Ми примирих се мерцедес не върви,но не за дълго.Подготвих модове и хайде на Пловдив при Оги за чип.И изненада тои ми заяви след обстоен преглед че двигателя не е в ред.Казах му отваряй,и вътре надран цилиндър при кривата биела дет е била.Писна ми вече четири години само пари давай по майстори ходи и па строшена кола карам.Та оставих му я и направи ризи пак нови сегменти биелни лагери абе всичко почти и ето ме сега в разработка.Колеги ,не пожелавам на никого моите мъки а колко пари ръснах е отделно.Та аман от майстори нека си помагаме тук и нека развием форума повече.Успех на всички.
  • 7


#281634 Омекнали предни и задни пружини на амортисьорите

Публикувано от mitkofitnes на 16 май 2012 - 12:53

Става и с подлагане на транспортна лента без да разглобяваш нищо,изпитано.
  • 1