Към съдържанието

  •  

grosmaster

Регистрация: 30 апр 2007
Офлайн Последно: Вчера, 12:40
*****

#430494 видео: Мерцедес-Бенц музей Щутгарт

Публикувано от grosmaster на 29 юни 2020 - 19:37

Здравейте.

Днес ще ви покажа видео от посещението ми в музея на Мерцедес-Бенц в Щутгарт.

Вероятно много от вас вече са го посещавали, но за тези, които все още не са, горещо го препоръчвам.

Колкото и снимки и видеа да изгледате в Интернет, атмосферата, която ще изпитате, е несравнима.

В този епизод ще се опитам да ви предам поне една малка част от моето преживяване.

 

890682.jpg


  • 1


#428765 видео: Уплътняване на комън рейл дюзи - OM651

Публикувано от grosmaster на 21 април 2020 - 19:03

Здравейте.
Миналата година направих тема, в която ви показах уплътняването на дюзи на двигател ОМ611. Сега ще ви покажа и за двигател ОМ651.
Автомобилът, по който ще работя, е Mercedes-Benz W212 E300 Bluetec Hybrid (Facelift 2015).
Постарах се да бъда максимално обективен както в работата, така и с информацията за двигателя.
Мисля, че тя би била полезна за всеки, който се захваща с тази процедура.

На пръв поглед елементарна, но от видеото се вижда, че трябва да се внимава в някои моменти, за да няма неприятни изненади.

 

889548.jpg


  • 3


#421789 Mercedes Weekend 2019

Публикувано от grosmaster на 26 юли 2019 - 17:11

Аз лично съм разочарован.По принцип нито искам да се меся нито да подкрепям или критикувам други но ще си дам мнението пък който иска да се сърди или обижда.Аз съм фен на марката повече от 15г но не съм от първите във форума.Не зная кой какви търкания има и не ме интересува но ми прави впечатление че има разцепление.Добре нека игнорирате хора които дърпат форума и клуба надолу,но ми се струва че получихте точно обратното,при толкова много повече фенове от преди години в момента организацията просто бледнее.Аз не съм член на клуба и нямам право да критикувам но мисля че някаде бъркате и няма да съберете и половината от хората които дойдоха първия събор на Дракон,за мен вторият бе видим провал,на третия се замислям дори дали да дойда.Ако аз мисля така то явно и мн други също.Всеки иска да е шеф и да управлява но не всеки може и аз също не мога затова и не искам да оказвам влияние,но тук си давам мнението понеже видях как може да е и дано не съм прав и нещата ви вървят напред...за хората е все тая кой е модератор или в управителния съвет важно е всички да са заедно колкто може по-големи неща да се правят.Извинявам се още веднъж ако обиждам някой,никой не познавам и не лобирам за нищо просто исказах мнение за предстоящия или непредстоящ събор на Мерцедес.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Едно време (преди повече от 10г) беше друго време...... хубави спомени.

Форума бе само един и всички бяхме задружни.....

В Пловдив се правеха всяка седмица сбирки и се събирахме доволно автомобили.

С доста хора все още поддържам връзка и сме приятели, с други загубих всякаква връзка, а доста от тях вече не посещават форума.....

Лично аз нямам конфликти с никой, не знам какъв е проблема и не ме интересува.

Просто ми прави впечатление че нещата отидоха в друга посока....


  • 4


#421058 Подходящо масло за W204 180 Compressor

Публикувано от grosmaster на 27 юни 2019 - 14:56

За този мотор се препоръчва 0W40 или 5W40, но бих те посъветвал 5W40 и то само оригинално (дори и наливно, но закупено от дилъра)


  • 1


#420361 Маслен охладител

Публикувано от grosmaster на 07 юни 2019 - 07:50

За София мога да препоръчам човек , който прави процедурата в рамките на деня... И я прави често :) Работи съвестно и при толкова разглабяне се сменят всички тръгнали гарнитурки по пътя.


Officeservices.bg

 

Ще е направи в рамките не деня ама някой друг път....

Само чистенето  е един ден.....

... говорим за колекторите ако за здрави, главите, вътре между V-то има едни малки дренажни отвори за оттичане, ама 90% не са чували за тях....

... миене на кори, двигател след края на работата....

Не е сложна процедура, но 90% е чистене, не се ли почисти до блясък все едно нищо не е направено.

О-пръстените на охладителя се сменят задължително с оригинални че......

Да не говорим че има някой особености и ред на стягате на колекторите.

Картинаката можа да стане пълна ако се скъса някой болт някъде, най-често на изпускателните колектори при демонтаж.

Там винаги след сваляне се сменят с нови!!! ;)


  • 1


#419633 Избор на 211

Публикувано от grosmaster на 14 май 2019 - 07:33

Фейс 220CDI - 170 коня, приказка.

Много приятен двигател, добра динамика, уникален разход.


  • 1


#419552 Клапи на всмукателен колектор при мотор M272 - Е280

Публикувано от grosmaster на 11 май 2019 - 09:51

Колектора си е консуматив при М272 и М273!

Хубаво е да се подменя на 200 000км.

Тоест при покупка си го смени превантивно, за да ти е мирна главата.

Всякакви ремонти и побългарявания, могат да ти струват половината кола, след като потрошиш мотора.....

За вала, това да не те успокоява че след 2006г. проблема е решен, решен е само за този период, ако търсеше такъв автомобил преди 10г.

Сега сме 2019 и вероятността да намериш такъв автомобил под 250 000км. е равна на 0

Сегата там не е същата както при колектора, бих го сменил превантивно.

 

Общо взето за покупката на такъв автомобил с този двигател, човек трябва да отдели поне 2000-3000лв. за обслужването му.

Иначе си е руска ролетка.....


  • 1


#419540 W204 Пушек от двигателя - ВИДЕО

Публикувано от grosmaster на 10 май 2019 - 18:48

Здравейте , смених каопака с нов и след 1000 км. има леко омазняване ??? Някакви идеи ??? Благодаря !!!

 

Оти не смени и маркучО, а остави старият :)

Смени маркуча който излиза от него, доста често омеква и понеже няма скоба, протаява и познай къде се стича....


  • 2


#419129 Уплътняване на комън рейл дюзи

Публикувано от grosmaster на 27 април 2019 - 12:57

Здравейте.

Бях се позагубил малко и от доста години не съм пускал тема с ремонт във форума.

В днешната тема, ще покажа как уплътнявам комън рейл дюзи.

За повечето колеги може да не е нищо особено като процедура, но има и доста голяма част сред нас, където не знаят.

Предполагам за тях ще е интересно за видят как се случват нещата.

През годините в темите ми с ремонти правех доста снимки, днес вече нещата се развиват доста и съм подготвил едно любителско видео.

Държа да отбележа, че това е първото ми видео и е доста е дълго, но исках да покажа целият процес.

 

 

edit: Ако темата не е на правилното място, можете да е преместите къде смятате че е нужно.


  • 3


#419051 Нови данъци МПС-от 2019?

Публикувано от grosmaster на 25 април 2019 - 09:03

Истината е, че щом караш мощна кола и може да си го позволиш, значи ще плащаш.

Това с тези ЕКО норми е пълна глупост, търсят оправдание да събират пари.

Реално си е глобална хранилка....


  • 2


#405587 Връзка на телефон с Мерцедес А180 ЦДИ

Публикувано от grosmaster на 04 март 2018 - 22:55

Здравейте ,имам Мерцедес А 180 ЦДИ  Авангард 2006 г. На панела на радиото имам бутон телефон( както и на волана) ,и бутони с цифри .Не знамкак мога да направя вързка с моя Джиесем.Бихте ли помогнали ?

 

Няма да можеш, защото го нямаш блутут модула в чекмеджето на подлакътника (ако имаш такъв)

А това че нямаш този модул не значи, че някой го е взел, а просто това си е заводска подготовка.


  • 1


#405561 Мини Мерцедес дей

Публикувано от grosmaster на 04 март 2018 - 14:52

Има голям ремонт на ул. Отец Паисий и е забранено за автомобили (правят тротоара по широк и намаляват широчината на пътното платно, местата за паркиране ще бъдат изключително малко след ремонта)

В момента има специален режим на движение там, а местата за паркиране са изключително малко, синя зона почти няма, а в капана е зелена зона.

Платените паркинги в района са малки и винаги пълни. С автомобил там там е просто немислимо вече.

Единственото място за паркиране на повече автомобили е паркинга на Тримонциум, но и там събота и неделя при хубаво време е мисия невъзможна.

Даже си мисля че за повече места, може предварително нещо да се уговори за ден и час, за да е сигурна работата.

От там вече разходка по центъра, Капана, Стария град и тн....


  • 1


#405275 Закупуване на Мерцедес C 270 CDI 2002, 170 к.с. 300 000 км

Публикувано от grosmaster на 24 февруари 2018 - 23:24

Заеби това 270, търси си нещо 220CDI OM611 или новия OM646 220CDI

Хубаво е да споделиш и бюджета с който си готов да се разделиш.


  • 1


#405000 5.5i 388 4 matic директно впръскване ли е или не?

Публикувано от grosmaster на 15 февруари 2018 - 14:53

Здравейте,

 

Интересувам се следния модел Е500 5.5i 388k.c. 4matic дали е с директно впръскване или не, т.е. дали мога да му сложа нормална газова уредба, а не тези с течната фаза?

 

Благодаря предварително за отговора

 

Хубав ден на всички :-)

 

Не е  директно впръскване и се газифицира без проблеми.

Заеби тази течна фаза, слагаш си нормална уредба и си свиркаш.


  • 1


#404987 Mercedes clk w209 ТЕЧ

Публикувано от grosmaster на 15 февруари 2018 - 11:32

И аз мисля, че проблема идва от там, защото си личи, че водата се е стичала отгоре. Сега търся в нета да видя как се почистват въпросните каналчета или улуци не знам коя е правилната терминология.
 

 

Отвори люка, почисти хубаво отстрани каналите, където се е събрала калта.

В предния край отляво и дясно, има малки отвори за оттичане на събралата се в легена на люка вода.

Намираш ги, защото ще са запушени с кал, като за целта аз използвам жило от велосипедна спирачка, защото е тънко и еластично.

Приготвям си прахосмукачка, малка четка за рисуване, шишенце от 0,5л. с вода и жилото.

Първо почистваш с прахосмукачката едрото, после с водичка и четката останалото, като преди това отпушиш улука, за да се оттича водата.

При по-старите мерцедеси тези улуци са метални и може и с тел да ръчкаш, НО при по новите е с маркучле и по-внимателно, да не го скъсаш или изкараш че лоша работа, иска внимаване.

Компресор с въздух не те съветвам да използваш първо защото всичката гняс ще е вкараш в колата и второто, че може да изкараш маркуча от щуцера на легена на люка.

След цялата процедура има една специална мазга по МВ за люкове, защото всяка година трябва да се почиства и смазва.


  • 2