Към съдържанието

  •  

grosmaster

Регистрация: 30 апр 2007
Офлайн Последно: 29 юли 2021 - 10:19:20
*****

#404445 CL 500 C 140 1997 European version

Публикувано от grosmaster на 06 февруари 2018 - 14:54

Снимай да видим какво те дразни.

Ако е избеляла/прегоряла и тн... от времето, има един препарат като боя е за възстановяване, стават като нови.

Шурката миналото лето взе един италиански скутер, изгорял от слънцето, намаза ги и станаха като нови.

Само че ги маза на място, че го мързеше да ги сваля, и увъртя и други неща с него и нема махане.

В този ред на мисли ако използваш подобен продукт е хубаво да бъдат свалени.


  • 1


#404428 Колата завива сама надясно

Публикувано от grosmaster на 06 февруари 2018 - 12:02

Здравейте.
Понеже имам същият проблем но на друг модел мерцедес реших и аз да се регистрирам и да споделя проблемите със дърпането на дясно.
Но преди това да кажа нещо и за автомобила ми.
Mercedes-Benz B Class 2005 180CDI 2.0 109h.p. Имам го от почти половин година и до момента съм доста доволен като цяло.
Така да мина на проблема.
Също и при мен от както го купих (внос от Италия) дърпа вдясно.Джантите и гумите с които бе лятото са 215/45/17" но понеже от предният ми автомобил "vw polo-2001" патих по дупки зимата и джантите се кривяха и даже едната трябваше да я лепят и доста се ядосвах за скапаните дупки ...Та реших сега за мерцедесчето да си купя нови железни джанти 16" със чисто нови зимни гуми Клебер-новата шарка 2017-2018г. и хем ще си ги сменям аз хем няма свали от тия качи на ония.
И пак на проблема...викам си преди да сложа железните джанти и новите гуми..."ееех сигурно ще се оправи дърпането вдясно и ще е екстра"....но дойде време сложих ги и да ви кажа същият проблем...пак вдясно и пак все едно волана леко като го пусна си се завъртя със 1-2см вдясно и колата си тръгваше в тази посока и проблема остана.
Така до тук кофти...Но реших да отида до един сервиз в който до колкото знам от много хора правят перфектен реглаж на предници (дори тези от застраховките и каско при удари пращат клиентите си там...с-класи 2016,2017..аудита с8 и др. и да ви кажа не взимат скъпо около 40лв.) а и имах шарнир за смяна от ляво и си викам всичко на куп и така.
Отидох аз казах какъв е проблема...хората за 1час точно всичко свършиха...(шарнир най скъпият избрах 67лв+работа+реглаж 120лв някъде беше) и човека ми каза ако има нещо да ги потърся и аз Ок.
Тръгнах и да ви кажа след първите 100/200метра и колата пак надясно.....викам си де.а тия нищо не са направили...звъннах и му казах на човека така и така все същото на пътя и човека ми каза така..."както сега са ти зимните гуми и джантите размени ги въпреки че ще станат с обратна посока на въртене но ги смени и като ги смениш ми кажи как е"...та до днес така събота или неделя ще ги сменя и ще видя как ще е и ще ви кажа за резултати и какво са ми казали....ооо щях да забравя...забелязах още от както бе със 17ките че предна дясна накладка е по изтъркана от другата и сега докато съм със зимните преди месец ми се включи индикацията че трябва да се сменят!
Задните съм ги сменил със чисто нови със АТЕ преди 2 месеца (няма скърцане няма свирене).Та ще видя да погледна и апарата да не държи да не е запекъл от дясната страна.
След като го направя живи и здрави ще ви пиша отново.
И да кажа още нещо относно други "изводи" и цитати...та на полото което по старо пускам волана и на прав участък движи само направо без да докосвам волана докато не се наложи...няма такива "пътя е със наклон" и разни такива...."заводско излизала така"....нали ще ги осъдят за такива неща защото е предпоставка за катастрофа...а и все пак това са такива производители-гиганти на автомобили които не вярвам да си пускат колите без тест но това са вече други подробности и факти дано не съм засегнал някого.
Благодаря за търпението ви.

 

Заеби, полото не е кола че да го сравняваш с мерцедес.

Преди да смениш предните накладки, огледай десния апарат, доста често маншона на буталото (понеже е едно голямо), се прокъсва (най-вече от некадърници).

Скъсано ли е лошо, ще трябва да се свали апарата, почисти и смени, защото е напълно възможно да е блокирало от мизерията.

Съветвам те, ако правиш единия, огледай другия и подмени цялата спирачна течност с такава DOT4

Ако дърпането след това остане, ти трябва отворен стендаджия и SD за да видиш къде е волана реално.

Тези автомобили имат странични наклони, повечето "майстори" не ги барат, правят ти една сходимост от накрайниците, изправят ти волана и бегай.

Трябва да се видят наклоните, ако има голяма разлика, да не бърза да е коригира, а за огледа хубаво колата отдолу, защото ако го изправи може да излезеш от стенда :)


  • 1


#404419 Покупка на W221 S500

Публикувано от grosmaster на 06 февруари 2018 - 09:00

Здравейте , 

забелязах, че в Силвър стар има една :
https://www.mobile.b...26&slink=61zxxo

Тази по-добре ли е ?

 

Ако ти хареса и допада като цена, оди е виж.

Това че е от първите да не ти пука, ако има пълна сервизна история.

А няма как да не е след като е упоменато в обявата, защото ако са те излъгали и го докажеш СС ще си е купят обратно за тяхна сметка, просто не е в техен интерес за такава малка сума да се излагат.

Това че на снимките изглежда вехта, може да е от телефона/апарата, като знам с какви реликви снимат едно към гьотере....

Вида може да изглежда вехт и от това че колата може да е мита само с безконтактно, което го доказват избледнелите лайсни и лак, но с желание и хубава паста ще придобие първоначалния си блясък.

Виждал съм 5г. S-ка, цялата матирана от безконтактно миене... ама там, собственика беше педант и караше хората му да е мият, мръсна не е прибираше в гаража :)

А това с гумените стелки да не ти пука, зимата и аз слагам такива върху оригиналните.

Лично ако търся подобен автомобил, бих отишъл да е видя заради сервизната история.


  • 2


#404367 w220 s500 Dyno test

Публикувано от grosmaster на 05 февруари 2018 - 12:31

Резултатите от стар диагнозата са: дебитомер, сонди катализатори и всичко друго е в нормални стойности. Единственото нещо което показва, че не е наред е горивната смес. Момчето ми каза да погледна няколко неща. Едното е капака на всмукателния колектор дали му е наред гарнитурата да не вкарва вуздух от там. Еми наред е. Другото нещо било вихрови клапи обаче не знам къде се намират и как да ги проверя. Ако някой има друга идея да казва :)

 

Къде може да се намират според теб... естествено вътре у всмукателния колектор, ама не се чупят.

Не е лошо да се проверят дали изобщо са там и после двете гарнитури нови при монтажа.


  • 1


#404346 Почистване на всмукателни колектори и клапан на EGR

Публикувано от grosmaster на 04 февруари 2018 - 20:58

Колеги,

 

От известно време забелязах леко омасляване на масления сепаратор (на снимките със стрелка). Планирам да направя посичстване на всмукателните колектори и клапана на EGR. Някой правил ли го е, да сподели опит контретно на този модел ML (W163 270 CDI, 2005 г.)? Из форумите има разни статии, но те са за други марки или модели и бих се радвал, някой да сподели по-конкретна информация за процедурата при този модел, някакви особености, трудности при разглабяне и сглобяване и т.н.

 

Голям панаир е свалянето на колектора, ако не си го правил си отдели няколко дни.

Другия момент е че ще си загубиш времето за сваляне/качване/почистване, а той ще ти е за смяна, повярвай ми.

Ако правиш тази процедура обмисли варианта са подмяна на всички горивни маркучи (не о-пръстените както пишат по форумите....), маркучи обратна нафта, маслен сепаратор и о-пръстените под него (задължително оригинални!)


  • 2


#404310 Връщане към оригинален вид на една 124

Публикувано от grosmaster на 03 февруари 2018 - 23:35

Пробвай да видиш дали оди ток до мотора.

Ако ходи е ясен проблема, може да е се заварил от влага или механизма да се ебава.

Ако нема ток до мотора, тръгвай по жицата, че не се знае кой какво е магарил по нея.

Аз поне така правя, гледам да не е барал някой преди мен, защото повечето проблеми идват точно от там.


  • 2


#404307 Миризма от климатик при W211

Публикувано от grosmaster на 03 февруари 2018 - 22:55

Никога в автомобилите ми не съм имал проблеми с миризми от климатика.

Много хора нямат елементарни навици, а именно да си почистват листата и мизерията в кората под чистачките, почистват улуците, сменят редовно филтъра в купето.

После страдат и търсят какви ли не магии, спрейчета, химии и тн... за профилактика на климатика :)

Винаги преди тръгване поглеждам за листа в кората под чистачките, едно да има го махам, навик.

Един път удавена от не почистване на улуците или карана без филтър... няма управия.

Иска се сваляне, измиване и обичка на ухото за следващия път.


  • 2


#404305 Покупка на W221 S500

Публикувано от grosmaster на 03 февруари 2018 - 22:40

така и така говорим за обяви, ей тая ми се струва оферта

https://www.mobile.b...26&slink=6193lg

 

Заеби, 221-ца 4-ма на 4-ма.... ;)

Поне да и бяха направили цялостен фейс за  тези пари...

Аз не бих е погледнал или поне не на тази цена.


  • 1


#404236 Покупка на W221 S500

Публикувано от grosmaster на 02 февруари 2018 - 22:19

С такава месечна заплата и да не можеш да прецениш дали ще ти е по джоба....

.... ората с по 1500лв. скачат на 164-ки/221-ци и после реват по форумите.


  • 1


#404192 W221 S600 V12 biturbo

Публикувано от grosmaster на 02 февруари 2018 - 12:55

Как може  М156 да ускорява по-бързот от М275, при положение, че втория е 12 цилиндъра с две турбини?

 

Иначе мислех, че този М275 е доста здрав мотор, макар и рядък в България(той не беше ли повече за щатите?)

 

 М156, който би трябвало да е стария атмосферен със сигурност е здрав, май от първите две години на производството му имаше някакви дребни проблеми.

 

vonko1988 отново показа, че нищо не разбираш от автомобили.

Защо се излагаш и пишеш под всяка тема безсмислени постове.

99% от постовете ти са спам пич и с нищо не допринасяш за развитието на форума или помощ на колега.


  • 8


#404189 W221 S600 V12 biturbo

Публикувано от grosmaster на 02 февруари 2018 - 12:20

Таралеж в гащите е, ако не си финансово стабилен.

Моя съвет е да търсиш такъв автомобил около 100 000км. с пълна сервизна история, защото ще ти е необходима.

М275, има по-специална поддръжка, за разлика от другите мотори.

Доста сервизи/майстори, не са наясно изобщо с този тип двигатели, ако автомобила е посещавал сервизи/майстори различни от дилъра.

Цената която е оставил при дилъра е напълно нормална, предвид изминатите километри.

Бих ти дал съвет, щом искаш "по-бързичък" автомобил, огледай се за М156 (63 AMG)

Имал съм възможност да карам и двата модела и 63-ката има брутално ускорение и поведение (все пак си е AMG)

Не казвам че поддръжката е лека, но няма да имаш такива проблеми с двигателя, каквито може да имаш от 12 цилиндровият миксер...


  • 2


#403885 Мнения и възгледи относно конкретна обява

Публикувано от grosmaster на 30 януари 2018 - 11:27

Тази автомобил е удавен от миене...

Не място няма да има нищо общо със снимките.

Ако толкова те интересуват километрите, обади се и искай WIN, отиди в ДА Бургас, дай някой лев и го провери.


  • 1


#403556 Помощ относно обяви

Публикувано от grosmaster на 25 януари 2018 - 13:23

Между другото колеги, когато примерно на една обява пише примерно цена 10000лв., колко максимално бих могъл да сваля от нея и да е приемливо както за мен, така и за продавачът ?

 

Това е много субективно.

Ходил съм на оглед на автомобил за 15 000лв. и човека беше бетон в цената, свали само 100лв. :)

Вярно колата беше.... няма за какво да се хванеш, човека знаеше какво продава.

Ходил съм на оглед на автомобил и за 25 000лв. , но беше пълен гроб (на първи оглед имаше ремонти за 5 000лв. без да е гледана отдолу или четена с SD), но беше напудрена и човека e хареса.

Реалната цена, предвид състоянието на колата си беше не повече от 15 000лв. , но продавача беше много арогантен, след като започнах да аргументирам предложената от нас цена.....

Накрая ни каза, че все някой ще се излъже да е вземе..... много сме гледали и нова кола само от СС.....

Другия момент е изкуствено надутата цена. Пример с 211-ка за 10000лв.

Реално автомобила отговаря на 7000лв. според вида и състоянието, продавача е обявил цена от 10 000лв.

Отиваш ти, казваш недостатъците му на първи оглед, той се съгласява с теб, сваля ти 1000-1200лв., ти си адски доволен и спираш да гледаш, като си мислиш че си ударил кьоравото.

Та така....

Цената аз определям от състоянието, вида и поддръжката на автомобила.


  • 3


#403533 CLS 63AMG vs CL 500/63AMG

Публикувано от grosmaster на 25 януари 2018 - 00:02

Избора ти зависи от това какво искаш, двата модела са коренно различни.

М156 съм го карал във всички модели преди повече от 10г., но при E класа и CLS е брутално.

Няма такова ускорение, поведение и звук. Честно казано страх те хваща....

В другите модели не съм имал подобно чувство, но при тези двата е страшно...

 

Аз лично бих се насочил към 216-ката, каквото и да си говорим, няма нищо общо с CLS, което си е чиста 211, но скъпа.


  • 2


#403483 Мерцедес w 201 2.3 - не загрява

Публикувано от grosmaster на 24 януари 2018 - 13:21

Като смениш термостата и ще вдига 82-84.

 

С картон отпред може и да не сменя термостата.


  • 1