Към съдържанието

  •  

grosmaster

Регистрация: 30 апр 2007
Офлайн Последно: 29 юли 2021 - 10:19:20
*****

#419540 W204 Пушек от двигателя - ВИДЕО

Публикувано от grosmaster на 10 май 2019 - 18:48

Здравейте , смених каопака с нов и след 1000 км. има леко омазняване ??? Някакви идеи ??? Благодаря !!!

 

Оти не смени и маркучО, а остави старият :)

Смени маркуча който излиза от него, доста често омеква и понеже няма скоба, протаява и познай къде се стича....


  • 2


#419129 Уплътняване на комън рейл дюзи

Публикувано от grosmaster на 27 април 2019 - 12:57

Здравейте.

Бях се позагубил малко и от доста години не съм пускал тема с ремонт във форума.

В днешната тема, ще покажа как уплътнявам комън рейл дюзи.

За повечето колеги може да не е нищо особено като процедура, но има и доста голяма част сред нас, където не знаят.

Предполагам за тях ще е интересно за видят как се случват нещата.

През годините в темите ми с ремонти правех доста снимки, днес вече нещата се развиват доста и съм подготвил едно любителско видео.

Държа да отбележа, че това е първото ми видео и е доста е дълго, но исках да покажа целият процес.

 

 

edit: Ако темата не е на правилното място, можете да е преместите къде смятате че е нужно.


  • 3


#419051 Нови данъци МПС-от 2019?

Публикувано от grosmaster на 25 април 2019 - 09:03

Истината е, че щом караш мощна кола и може да си го позволиш, значи ще плащаш.

Това с тези ЕКО норми е пълна глупост, търсят оправдание да събират пари.

Реално си е глобална хранилка....


  • 2


#405587 Връзка на телефон с Мерцедес А180 ЦДИ

Публикувано от grosmaster на 04 март 2018 - 22:55

Здравейте ,имам Мерцедес А 180 ЦДИ  Авангард 2006 г. На панела на радиото имам бутон телефон( както и на волана) ,и бутони с цифри .Не знамкак мога да направя вързка с моя Джиесем.Бихте ли помогнали ?

 

Няма да можеш, защото го нямаш блутут модула в чекмеджето на подлакътника (ако имаш такъв)

А това че нямаш този модул не значи, че някой го е взел, а просто това си е заводска подготовка.


  • 1


#405561 Мини Мерцедес дей

Публикувано от grosmaster на 04 март 2018 - 14:52

Има голям ремонт на ул. Отец Паисий и е забранено за автомобили (правят тротоара по широк и намаляват широчината на пътното платно, местата за паркиране ще бъдат изключително малко след ремонта)

В момента има специален режим на движение там, а местата за паркиране са изключително малко, синя зона почти няма, а в капана е зелена зона.

Платените паркинги в района са малки и винаги пълни. С автомобил там там е просто немислимо вече.

Единственото място за паркиране на повече автомобили е паркинга на Тримонциум, но и там събота и неделя при хубаво време е мисия невъзможна.

Даже си мисля че за повече места, може предварително нещо да се уговори за ден и час, за да е сигурна работата.

От там вече разходка по центъра, Капана, Стария град и тн....


  • 1


#405275 Закупуване на Мерцедес C 270 CDI 2002, 170 к.с. 300 000 км

Публикувано от grosmaster на 24 февруари 2018 - 23:24

Заеби това 270, търси си нещо 220CDI OM611 или новия OM646 220CDI

Хубаво е да споделиш и бюджета с който си готов да се разделиш.


  • 1


#405000 5.5i 388 4 matic директно впръскване ли е или не?

Публикувано от grosmaster на 15 февруари 2018 - 14:53

Здравейте,

 

Интересувам се следния модел Е500 5.5i 388k.c. 4matic дали е с директно впръскване или не, т.е. дали мога да му сложа нормална газова уредба, а не тези с течната фаза?

 

Благодаря предварително за отговора

 

Хубав ден на всички :-)

 

Не е  директно впръскване и се газифицира без проблеми.

Заеби тази течна фаза, слагаш си нормална уредба и си свиркаш.


  • 1


#404987 Mercedes clk w209 ТЕЧ

Публикувано от grosmaster на 15 февруари 2018 - 11:32

И аз мисля, че проблема идва от там, защото си личи, че водата се е стичала отгоре. Сега търся в нета да видя как се почистват въпросните каналчета или улуци не знам коя е правилната терминология.
 

 

Отвори люка, почисти хубаво отстрани каналите, където се е събрала калта.

В предния край отляво и дясно, има малки отвори за оттичане на събралата се в легена на люка вода.

Намираш ги, защото ще са запушени с кал, като за целта аз използвам жило от велосипедна спирачка, защото е тънко и еластично.

Приготвям си прахосмукачка, малка четка за рисуване, шишенце от 0,5л. с вода и жилото.

Първо почистваш с прахосмукачката едрото, после с водичка и четката останалото, като преди това отпушиш улука, за да се оттича водата.

При по-старите мерцедеси тези улуци са метални и може и с тел да ръчкаш, НО при по новите е с маркучле и по-внимателно, да не го скъсаш или изкараш че лоша работа, иска внимаване.

Компресор с въздух не те съветвам да използваш първо защото всичката гняс ще е вкараш в колата и второто, че може да изкараш маркуча от щуцера на легена на люка.

След цялата процедура има една специална мазга по МВ за люкове, защото всяка година трябва да се почиства и смазва.


  • 2


#404840 Недостатъци и слабости на W204

Публикувано от grosmaster на 12 февруари 2018 - 12:21

Колеги здравейте,

 От няколко дена гледам и разглеждам из форума и имам едно питане. Насочвам се лека полека към C W204 след 2012та година . Тук преобладаващото мнение е,че 350 двигателя е най-здрав и надежден. За моите нужди и бюджет ми идва обаче малко в повече сравнение с 220 CDI, а и избора от 220 е много по-голям отколкото 350 . Гледах и в сайта на Мерцедес втора ръка с Junge Sterne 220ки има за около 15 хиляди евро. Какво е вашето мнение за този двигател. Наистина ли живота му е до 300к километра и при всички положения си заслужава да скоча директно на 350, за който трябва да приготвя и 4-5 хиляди евро отгоре?

И малко по-широкообхватен въпрос - кои са екстрите от които сте най доволни, примерно 7g скоростната кутия предполагам е нещо, което си заслужава инвестицията?


 

 

220/250 това е двигателя ти.

Заеби това 350 и мненията на Филип от Бричка, където хвали само големите мотори...., няма да е в коша на ML/GL, затова тази мощност ти е предостатъчна.

350-то е доста по-скъп като инвестиция и като обслужване, да не говорим ако пръдне в гьозума ще те разори.

Това са митове където говорят че големите двигатели са най-здрави, пълни глупости.

Всичко си зависи от задкормилното устройство, който си купува нова кола с голям мотор е кара мъжката.

Нали се сещаш че след 5-8г. каране какво ще ти остане за теб, правене и дупка за наливане на пари.

А автомобилите с доказано малък реален пробег са доста скъпички :)

Също така натоварва окачването, кутията, висок разход и тн... общо взето единствения плюс му е че самолет.

Все пак трябва да решиш какъв автомобил ти трябва.


  • 2


#404779 Скоба за шарнир за 123

Публикувано от grosmaster на 11 февруари 2018 - 14:06

Много добър проект, като първоначалният ти замисъл :)

 


  • 2


#404757 Скоба за шарнир за 123

Публикувано от grosmaster на 10 февруари 2018 - 20:48

Това е главината на задния лагер
Поцинкована с жълта пасивация, така му казват във фирмата дето ги прави

 

 

Питаха те колегите за двигателя, нищо не казваш, на какъв си се спрял и каква мощност гониш :)

Иначе адмирации за проекта, преди много години още преди да взема пурата много ги гледах тези двувратки, още са ми слабост майка му стара....

... лошото е, че вече са трудни за намиране, повечето са последен шанс и собствениците си мислят че имат кюлче злато в плевнята.


  • 1


#404618 CL 500 C 140 1997 European version

Публикувано от grosmaster на 08 февруари 2018 - 19:00

Преди да го сменяш пробвай да го минеш лекичко отгоре със скоч-брайт и го намажи с това което ти казах, нищо не губиш.

Утре ще снимам препарата.

 
  • 1


#404605 Съвет за масло на C350 S203 M272

Публикувано от grosmaster на 08 февруари 2018 - 16:04

Ами тези, които сменяха маслото работиха и по други неща по окачването. Имам предвид, че са майстори, които работят и по мотори и по всичко. Сваляли са корите, аз ги накарах. Радятора беше сменям преди година щото ме удариха. смених го с хела бехр, но произведен в китайския им завод. Оригинална част е. След това е слагана и газовата.
Тая миризма я имаше преди тези събития и сега все още си я има. На празен ход при форсирсне не го прави. Като се набере и натовари тогава. Замирисва силно и то в купето, което ме навежда на мисълта, че не е само напечен двигател.
Доляха ми антифриз сега защото се размрънка колата и нямаше парно на тихи обороти. Беле паднало нивото малко под клетките (2мм) на резервоарчето. Сега е ок парното. Предполагам имам теч на антифриз от някъде, но тези не са го видели :( Чудя се дали мога да хо хвана сам по някъв начи. (камера при мотора и да карам??)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Можеш и сам да си го огледаш.

Свали кутията с филтрите и огледай главите, най-вече дясната за теч, виждиш ли зелено ясно е, точно на колектора капе.

Нормално е да се долива антифриз, но чак пък да ти изчезне парното не е много нормално, явно вкарва и по-малко въздух в системата.

Каквото и да си говорим иска по задълбочено гледане.


  • 1


#404602 Съвет за масло на C350 S203 M272

Публикувано от grosmaster на 08 февруари 2018 - 15:47

В сличая не е баш по темата, щото моя не е губил масло, но дали имате идея защо може да влиза миризма на изгоряла течност (не мога да установа антифриз или масло или друго) след форситане на двигателя? При кикдаун, в колата вътре замирисва на нещо изгоряло. А сега при смяната на маслото казаха, че е суха от всякъде. Мерси предварително.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Заеби какво са ти казали масларите, те са сменяли масло, не са оглеждали за течове а и едва ли са сваляли корите отдолу.

Трябва да огледа хубаво, защото може да е масло от въпросните тапи за които споменах по-горе.

Възможно е за избива антифриз от някоя глава, има го и този момент.

Може да е от радиатора, виждал съм спукан, които не тече, а като загрее и се разшири пръска като спринцовка с игла.

Може да бъркаш миризмата и да си мирише нормално като изпържен мотор след магистрално каранe :)


  • 2


#404555 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от grosmaster на 08 февруари 2018 - 09:12

Ами така си е. CL-ът ти е над 300кс, комфортен е, има си визия все още. Реално няма да получиш много повече, купувайки по-новите модели, но ще платиш много повече, за да ги притежаваш.

Аз по тази причина сега ще се оттърва от всичко възможно. Продадох си патфайндъра, сега туарега ще разкарам и си купувам един бръснарски стол за града, а за извънградско ще си карам 140ката и ще съм щастлив. 
В момента карам едно Пунто 2000г, което уж съм дал на приятелката ми, ама тя няма къде да паркира, като ходи на работа, та го карам аз.
По него има налепени пеперудки и цветенца, ама как не ми дреме от нищо :D Джасам го яко, не ми пука какво ще му се случи, не го мисля и съм щастлив. :D

Скъпата кола, особено ако не ти е реално по джоба, е просто една купчина ламарини, която ти тежи по всякакви начини. Понякога ще трябва да жертваш пари за нея, въпреки че биха имали по-добра алтернатива за похарчване, като например почивка някъде или нещо по-приятно, от което колата щеше да те лиши. Та така....

 

Много точно казано.

По-добре стар луксозен кош и пара у джоба, от колкото скъп кош и скъсан джоб :)


  • 2