Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.


  • Please log in to reply
87 мнения по тази тема

#76 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 648 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2014 - 18:26

Благодаря ти, Васе!

Поздрави и респект! :beer


  • 0

The best or nothink.


#77 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5744 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2014 - 09:30

Здраве и Късмет, Мирко!  :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#78 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 297 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2014 - 14:17

Както можеше да се предположи и моя магнит беше много омаслен. Затова реших да си го почистя като съм направил и снимков материал за това как изгледжаше преди и сега.

 

Ето как изглеждаше омасления магнит на вала преди няколко дена:

 

Прикачен файл  IMG_20141018_160741.jpg   137,86K   11 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114004.jpg   139,47K   11 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114009.jpg   149,67K   9 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114017.jpg   119,99K   6 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114056.jpg   130,87K   9 Брой сваляния

 

Първо имаше обилно къпане със спрей на коресилинова основа, а след това шкурене както на самия магнит, така и на частта към двигателя:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_140634.jpg   219,76K   11 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_140640.jpg   203,09K   8 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_140651.jpg   165,01K   9 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_170118.jpg   143,42K   8 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_170142.jpg   112,59K   8 Брой сваляния

 

Дойде време и за гарнитурка от клингерит от страната на частта:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_145729.jpg   172,62K   8 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_145625.jpg   147,22K   8 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_145706.jpg   111,35K   8 Брой сваляния

 

И накрая, най-силното оръжие срещу течове от каквото и да е естество - чичко Reinz:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_171524.jpg   118,04K   8 Брой сваляния

 

Финалния резултат е повече от впечатляващ:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_172647.jpg   144,4K   8 Брой сваляния    Прикачен файл  IMG_20141102_172706.jpg   149,87K   9 Брой сваляния

 

 

 

 


  • 4

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#79 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8307 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2014 - 14:36

Нали изчака силикона да стегне преди да го навиеш?

А защо ти е клингерит, като има силикон?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#80 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 297 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2014 - 18:21

Не съм чакал да стяга. Като го намазах обилно го лепнах на двигателя и затегнах. Реших да сложа клингерит и силикон за по-сигурно  :)


  • 0

Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14

 

 

Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!


#81 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 11 декември 2018 - 10:51

Здравейте.Протекоха ми ваносите в буксите на w211 200 компресор 184к.с.Колегата  kdl в предишен пост го обясняваше,че ако се калайдисат и запоят кабелите след буксата,това спирало маслото да продължава по кабелите.Някои правил ли го е и има ли ефект?Трябва ли да се изолират кабелите след това или се оставят оголени?Благодаря.


Този пост е редактиран от plamenford: 11 декември 2018 - 10:56

  • 0

#82 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 11 декември 2018 - 13:04

Аз съм с такава букса и когато ми беше протекъл вануса маслото не беше навлязло в инсталацията.

https://www.ebay.com...33/111544628302


  • 0

#83 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 12 декември 2018 - 12:08

Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от plamenford: 12 декември 2018 - 12:09

  • 0

#84 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 12 декември 2018 - 16:31

Проверявай от време на време за  наличие на масло в буксата.Аз когато го ''ремонтирах'' моя ги махнах тези гумени гарнитури.Не е нужно по принцип да го занитваш след това.Те трите болта си го държат.


  • 0

#85 Nicci

Nicci

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2018 - 18:28

Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.

 

Здрасти колега. Какви са силиконовите гарнитури от снимките, които си качил? От къде ги купи, а ако си ги направил ти, по каква технология, с какъв силикон? Изглежда ми изключително професионално и с мерак направено.


  • 0
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745

#86 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 14 декември 2018 - 11:02

Това са си оригиналните гарнитури,намазах ги със силикон за гарнитури.


  • 0

#87 megamind

megamind

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    2000 MERCEDES-BENZ E CLASS T-Model (S210) E200 T Kompressor 186

Публикувано 17 юли 2020 - 01:50

Съжалявам за глупавия въпрос, но с какви нитове се занитват двете части на магнита? Очевидно, от едната страна не трябва да стърчат, но за моите нормални клещи не съм виждал такива нитове. 


  • 0

#88 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 928 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 27 юли 2020 - 08:09

Няма нужда винтовете ги стягат достатъчно

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни