Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#91 phantasm

phantasm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 194 Мнения:
  • Град:VARNA

Публикувано 02 април 2007 - 11:50

клип в момента нямам но ако не ми излезе някаква спешна работа на 31 първи ще направя 3-4 старта на божурище (на ниско налягане - 0.5 бара)


колко секунди правиш 400м ?
  • 0

#92 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2007 - 13:35

колко секунди правиш 400м ?


На божура в събота най-доброто беше 14.69. Честно казано не съм много доволен, надявах се на ниска 14-ки, колата има потенцял но шофера нещо не може да я кара :kill_myself: . Проблема е сцеплението поради твърдите гуми и студения бетон. Колата върти гуми (continental 225/40/17 @ 2 bar) до 3-та, даже малко и на трета (на видеото се чува) . Общо взето колата има потенциял за ниски 14-ки високи 13-ки така както е в момента (на 0.5 бар)

Ето едно видео което намерих в нет-а
http://s74.photobuck...rent=MB-035.flv

Също така, возих едно момче в колата което направи готино видео но чакам да го качи в нет-а ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#93 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2145 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 02 април 2007 - 20:55

На божура в събота най-доброто беше 14.69. Честно казано не съм много доволен, надявах се на ниска 14-ки, колата има потенцял но шофера нещо не може да я кара :kill_myself: . Проблема е сцеплението поради твърдите гуми и студения бетон. Колата върти гуми (continental 225/40/17 @ 2 bar) до 3-та, даже малко и на трета (на видеото се чува) . Общо взето колата има потенциял за ниски 14-ки високи 13-ки така както е в момента (на 0.5 бар)

Ето едно видео което намерих в нет-а
http://s74.photobuck...rent=MB-035.flv

Също така, возих едно момче в колата което направи готино видео но чакам да го качи в нет-а ;)


Успех!Надявам се да свалиш времето
  • 0
Публикувано изображение

#94 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2007 - 22:16

Успех!Надявам се да свалиш времето


Мерси. Времето ще го сваля със сигурност още на следващото ходене на божура ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#95 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2007 - 09:13

Ето малко снимки от събота....с външния вид още не съм се занимавал, много е грозен така но ще изчака 1-2 седмици ...

http://img.data.bg/i.php?id=307749
http://img.data.bg/i.php?id=307752
http://img.data.bg/i.php?id=307688
http://img.data.bg/i.php?id=307704
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#96 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2145 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 03 април 2007 - 21:46

Това ли, ще му е бронята отпред?
  • 0
Публикувано изображение

#97 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2007 - 23:12

Това ли, ще му е бронята отпред?


хахахахахаха..... не разбира се, това е временно, колкото да мога да я карам без да ме спира всеки полицай :-D
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#98 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2007 - 09:38

айде покажи се де, от кога не сме се засичали не е истина . То и моите проекти позациклиха напоследък , та успех със спринтеровите елементи ))))

опаа :) , вярно ,че от доста време несме се засичали :) . Спринтеровите елементи държа мъжката за сега, но ще видим какво ще стане когато буста стигне 1бар :-D. Яко се засечем на божура свиркай ;) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#99 neichev

neichev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1095 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич --- Варна
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W201 1988`

Публикувано 04 април 2007 - 18:33

Отвътре незнам как изглежда, но отвън и трябва съвсем малко :bigemo_harabe_net-110:
Да питам към колко к.с. в колата в момента? :flagMB new:
Успех! :icon_coolgrin:
  • 0
Mercedes-Benz W201

#100 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2007 - 21:32

Отвътре незнам как изглежда, но отвън и трябва съвсем малко :bigemo_harabe_net-110:
Да питам към колко к.с. в колата в момента? :flagMB new:
Успех! :icon_coolgrin:


Не знам колко к.с. е в момента тъй като не е мерена на дино, според мен е ~300к.с. на вала но мога и да се лъжа .
Ще я премеря по-натам когато кача налягането на 1 бар, но това ще стане след като изчистя всичко по-настройките, за сега ще остане на 0.5 - 0.6 известно време..... пък и искам да се опитам да я вкарам в 13-те като е в момента :-D .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#101 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2007 - 18:52

Айде, днес времето падна на 14.394 ... лека полека вече и хващам цаката и приближавам високите 13-ки :rolleyes:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#102 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 08 април 2007 - 18:02

Евала Жоре :icon_welldone: сигурен съм че скоро ще си в 13-ките :icon_welldone: - а и това на 0.5 бара... - какво ли ще стане нагоре, пожелавам ти да си
--> :hooray: :D
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#103 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2007 - 18:02

времето вече е 13.934
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#104 K0MPRESS0R

K0MPRESS0R

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 април 2007 - 22:37

Здравейте пичове, хубава инициатива сте спретнали. Аз отдавна съм фен на марката и вярвам, че всеобщото мнение - че Мерчо е за дундуркане само - не е вярно! Мерцедес многократно са се доказали със сериозни спортисти във всички класове, само че за нас - бедните българи, свръхнадеждните спортни трилъчки са прекалено скъпи. 190 2.5 ми беше мечта, колата наистина има много потенциал, и се надявам се да приемаш съвети, като база за размисъл поне. 190-то носи малки гуми - това е проблем, дори с новички 15" 205/65 BFGoodrich с бащиното ми 190 2.0 дизел!!! въртя гуми и правя метлички - виж вариант на 16" или дори 17" 225+ (ще ти се наложи да режеш веждички, няма как:)). Това ще ти помогне да компенсираш две неща - 190 има много лека задница, и къса първа (да, късата първа - аз мисля че най-лесно се потегля с Мерцедес). Ако наистина си решил да се представиш впечатляващо на Божурище, и ги имаш тези 250+коня, помисли какво можеш да прежалиш от интериора и багажника - 100 кила ти смъкват така ценната секунда! Не губи надежда - на народа му дай Опели и Фолксвагени да се радва, все спортни ги произвеждат. Аз изневерих на марката заради японците - просто нямам пари за SL или SLK, пък и 15 сек за двайсетгодишна японска заводска тротинетка 1.6 са си чудо (само че и да бутам и да не бутам разликата няма да е голяма). 2.5 мотор е сериозна база, особено когато е на мерцедес :).

EDIT: качих няколко по-интерестни снимки които всеки фен трябва да има на http://kompressor.hit.bg :)
  • 0

#105 Jerry

Jerry

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 09 април 2007 - 12:23

мдааааа..... "кофти работа - рядко до сега ме е било шубе от кола" - това е точен цитат на двама мои много близки след едно леко кръгче със "супер Мимето" на Жорето вчера... а хората не се качват за първи път на силна кола (даже единият е собственик на "стоков 190-Косуърт"...все още и не за дълго "стоков" - не и след кръгчето от Жорето)... таааа от тук натам - вариантите са търпение и сликове (външният вид няма да се коментира - той също е въпрос на време) Търпение за "пинизите" - баш настройките нужни за оптимизация на нечистите сили и поставянето на максимално всок процент от тях върху асфалта... които нечисти сили, подпомогнати от едни високопрофилни сликове със "удобна" степен на "огъване и усукване" (това е нужно за да се "постави яйцето да седи върху дупето си право" - т.е. гумата да се "разлее" в контактната си площ и да осигури по голямо триене при тръгване) биха били в състояние да осигурят едни съвсем реални 11ки при налягане около 1,5.... Но - на този етап, това което е нужно за да "паднат" излишните стотни е малко ;) ... мамка му и съединител - то с нормалния е ясна работата, трябва просто да се натъмънят нещата със сегашният (което вече не е сложна работа - само малко пипкава), да се вкара във форма АСД-то (разправям му на Георги че от него може само да пИчели, и той обеща), и да си оправи генерацията... "фи" то е твърде малко не само според мен :) ...и тъй - Мое мнение е че само с цитираните няколко необходими нагаждания, на този етап и на това ниво едни 12ки са напълно реални... А колицата се получава страшна - ЕВАЛЛА :0_yahoo:
  • 0
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни