Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#121
Публикувано 21 януари 2008 - 12:36
Жорка, трябва кат я показваш тая Зверюга и салфетки да раздаваш...
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#122
Публикувано 21 януари 2008 - 13:21
леле това нее човешко много е добра само качваи конете нагоре до 400 ще е бонбон
#123
Публикувано 09 февруари 2008 - 13:09
Бре няма край този тунинг....голем звер ще стане...браво браво
Mercedes-Benz W201
#124
Публикувано 09 февруари 2008 - 15:01
Дайте да го видим тоя ниско летящ обект на живо.И аз мисля да дам една такава на Добри да мия подготви за бегачка, ама нещо още не мога да се разбера за цената с собственика.
#125
Публикувано 09 февруари 2008 - 19:07
Жоре, един съвет. Виждам че тръбичката за маслото на турбото е медна. Ще береш ядове. Поради високата темперетура, медта рекристализира, в следствие на което става мн крехка, якостта и пада и ще се счупи на сантиметри от щутцера на охлюва. По-добре ползвай 10см стоманена или маркуч с оплетка и тогава медната. Виж там да не е дирекно в чугуна. Вижда се но не мн ясно едно като коляно - преход ли е или е част от чугуна?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#126
Публикувано 10 февруари 2008 - 08:42
Жоре, един съвет. Виждам че тръбичката за маслото на турбото е медна. Ще береш ядове. Поради високата темперетура, медта рекристализира, в следствие на което става мн крехка, якостта и пада и ще се счупи на сантиметри от щутцера на охлюва. По-добре ползвай 10см стоманена или маркуч с оплетка и тогава медната. Виж там да не е дирекно в чугуна. Вижда се но не мн ясно едно като коляно - преход ли е или е част от чугуна?
За сега нямам проблеми, но все пак идеята е да мина на хубав армиран маркуч с оплетка (но напоследък все не остава време ), само трябва да видя къде ще могат да ми направят такъв с необходимите накрайници. Тази седмица се надявам да ми остане малко свободно време та да събера машината и да видим как ще тръгне на 1 - 1.3 бара
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#127
Публикувано 10 февруари 2008 - 08:59
Дайте да го видим тоя ниско летящ обект на живо.И аз мисля да дам една такава на Добри да мия подготви за бегачка, ама нещо още не мога да се разбера за цената с собственика.
Моята концепция е повече към стрийт - всекидневка, иначе отдавна да съм изкъртил всичко излишно и да съм напъхал някой ролбар вътре .
С какъв мотор, ако е 16в , 2.3-16 е по-добър за турбиниране (ако не сменяш карантиите) тъй като фабрично идва с ковани бутала, 2.5-16 е с някакви Hydrothermatic (гледам ,че същите ги слагат на турбодизели та може и да са здрави)....при мен за момента държат но все пак кованите са по-добри
П.П. дочувам ,че малко над 400кс на вала фабричните биели здавали багажа ......
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#128
Публикувано 10 февруари 2008 - 10:17
При мен в момента има едни турбо бутала и биели за Хонда дел Сол CR-X мотора. На Игъл са и цената е 540 долара (нови). Много добра изработка. Биелата е страшна
#129
Публикувано 10 февруари 2008 - 14:13
Жорка,не си прави опити с мазането на турботоЗа сега нямам проблеми, но все пак идеята е да мина на хубав армиран маркуч с оплетка (но напоследък все не остава време ), само трябва да видя къде ще могат да ми направят такъв с необходимите накрайници. Тази седмица се надявам да ми остане малко свободно време та да събера машината и да видим как ще тръгне на 1 - 1.3 бара
Ето какво ми се случи на мен преди време
Нямам масло мамка му.
На ОМВ Русе щяха да ме линчуват.
Тази медна тръбичка ми прави за трети път този номер
Ето и новата тофлонова тръба която сложих и снея нямам проблеми.
#130
Публикувано 11 февруари 2008 - 20:56
Кофти работа се е получила, ще хвана да сменя моя за всеки случай, така и така колата е леко разглобена та ще ми е по-лесно . Някой да има идея къде в София има читави маркучи ?Жорка,не си прави опити с мазането на турбото ......
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#131
Публикувано 09 март 2008 - 16:33
След като вчера оправихме турбо пътя от ИС-то до дросела, днес Мб-то премина границата от 1 бар , по точно удари 1.3 бара, в момента е богат ~11 : 1 но при първа възможност това ще бъде коригирано. Най-вероятно ще коригирам налягането да е не повече от 1 - 1.1 бара
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#132
Публикувано 09 март 2008 - 17:08
.
#133
Публикувано 12 март 2008 - 15:36
Снимки ( от по-миналата седмица ) на дросела от БМВ,горивната рейка от сааб и новите сименс инжектори.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#134
Публикувано 08 май 2008 - 08:43
Малко да ъпдайтна темата . Оправихме проблема със съединителя и колата тръгна на 1.3 бара, върви зверски. Между временно реших да сменя турбината с по-модерна - т3/т4 , също така взех и нов гейт. Надявам се колата да е готова най-късно за другата неделя ,че вече божура бачка а на мен ми се дава газ :-D .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#135
Публикувано 28 май 2008 - 22:29
леле направо ми пълни душата тая кола ей да кажеш кога и каде ще я изкарваш да дойда с тайфата да се снимаме много звяр ще стане тази кола като стане готова напълно направо съм влюбен в тея мерцове
мерцедесът е гениален в своята си простота
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни