Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#106 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2007 - 08:42

Здравейте пичове, хубава инициатива сте спретнали. ...............


K0MPRESS0R, аз в момента съм с 215/40/17 отпред и 225/45/17 отзад и въпреки ,че съм със спортни (разбирай много ниски) пружини нямам проблем с гумите (не е рязано нищо) ;). Принципно за драг е по-добре да е висока и мека гумата т.е. не е толкова важно да е много широка :-D . Колата според мен на 1бар е 300+ коня и то на гумите и след отстраняване на лекия бъг в съединителя с едни хубави гуми ще влезе в ниските 13-ки, а със сликове може и високи 12-ки . Силата я има, сега всичко е въпрос на гуми (сегашните се много зле като сцепление) и хващането на старта (първите 60ft. ). Изобщо не мисля да изваждам каквото и да е от колата, все пак главната цел е да е бърза всекидневна кола :rolleyes: :rolleyes:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#107 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2007 - 08:49

мдааааа..... "кофти работа - рядко до сега ме е било шубе от кола" - това е точен цитат на двама мои много близки след едно леко кръгче със "супер Мимето" на Жорето вчера... а хората не се качват за първи път на силна кола (даже единият е собственик на "стоков 190-Косуърт"...все още и не за дълго "стоков" - не и след кръгчето от Жорето)... таааа от тук натам - вариантите са търпение и сликове (външният вид няма да се коментира - той също е въпрос на време) Търпение за "пинизите" - баш настройките нужни за оптимизация на нечистите сили и поставянето на максимално всок процент от тях върху асфалта... които нечисти сили, подпомогнати от едни високопрофилни сликове със "удобна" степен на "огъване и усукване" (това е нужно за да се "постави яйцето да седи върху дупето си право" - т.е. гумата да се "разлее" в контактната си площ и да осигури по голямо триене при тръгване) биха били в състояние да осигурят едни съвсем реални 11ки при налягане около 1,5.... Но - на този етап, това което е нужно за да "паднат" излишните стотни е малко ;) ... мамка му и съединител - то с нормалния е ясна работата, трябва просто да се натъмънят нещата със сегашният (което вече не е сложна работа - само малко пипкава), да се вкара във форма АСД-то (разправям му на Георги че от него може само да пИчели, и той обеща), и да си оправи генерацията... "фи" то е твърде малко не само според мен :) ...и тъй - Мое мнение е че само с цитираните няколко необходими нагаждания, на този етап и на това ниво едни 12ки са напълно реални... А колицата се получава страшна - ЕВАЛЛА :0_yahoo:


хахахаха ееееее не е чак толкова силна :lol: , а теб кога ще те кача за едни 402 :drift1: метра :icon14:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#108 Krum

Krum

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 10 април 2007 - 12:33

Здравейте,
Аз съм единия, за който Jerry говори. Искам да Ви кажа, че "...акъла ми отиде на разходка..."
Съжелявам, че не може да се опише с думи!

Жоре, БЛАГОДАРЯ!
Догодина февруари ми е рождения ден....... :):):):):)
  • 0

#109 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 28 април 2007 - 03:08

Жоре, интересува ме как реши въпроса с буталата и биелите и пипнато ли е нещо по електриката по компа. Каква турбина имаш и на колко надува. Това са ми първите въпроси ще има още много. ;) Със съединителя реши ли въпроса и имаш ли изпускателна генерация(ауспухова) , Свещи??? Кабели??? Ако искаш ми пиши на [email protected] или тука у форума. Аз лично не съм привърженик на инжекцията и много харесвам Гошо карбуратора :D . А колкото за гумите- Хонда сивик- 15" предни дават с 2,3 секунди по слабо време от 13" с висок борд. При по слабите машини се усеща доста осезаемо разликата в цолажа
  • 0

#110 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2007 - 11:24

Жоре, интересува ме как реши въпроса с буталата и биелите и пипнато ли е нещо по електриката по компа. Каква турбина имаш и на колко надува. Това са ми първите въпроси ще има още много. ;) Със съединителя реши ли въпроса и имаш ли изпускателна генерация(ауспухова) , Свещи??? Кабели??? Ако искаш ми пиши на [email protected] или тука у форума. Аз лично не съм привърженик на инжекцията и много харесвам Гошо карбуратора :D . А колкото за гумите- Хонда сивик- 15" предни дават с 2,3 секунди по слабо време от 13" с висок борд. При по слабите машини се усеща доста осезаемо разликата в цолажа


Погледни първото мнение в тази тема, там има отговор на голяма част от въпросите :) . Въпроса със съединителя е решен, ползвам притискател и феродо от спринтер 416цди, за сега държи екстра . Налягането в момента е 0.5 тъй като ми трябват нови по-голями инжектори а свещите са с едно топлинно число по-студени от оригиналните :)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#111 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2007 - 09:53

Айде, колата вече е с направена предна броня , сега само трябва да се измие и позачисти отвътре :)

Posted Image

Posted Image

П.П. малко са тъмни снимките но ги правих снощи с ГСМ-а ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#112 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 29 май 2007 - 00:49

Браво Жоре все по-хубава става :icon_welldone: :icon_welldone: :icon_welldone:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#113 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2007 - 13:43

Браво Жоре все по-хубава става :icon_welldone: :icon_welldone: :icon_welldone:


Мерси, вече почва да прилича повече на кола и по-малко на скрапер, т.е. почва все повече да ми харесва :) ... сега трябва да обърна малко повечко внимание на интериора :-D
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#114 Dobri-190

Dobri-190

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 80 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 08 юни 2007 - 10:35

Преди мислех че 190 не са кой знае какво , но сега наистина се обеждавам , че са добри та даже и си купих една :bigemo_harabe_net-110: продължавай Жоре в същия ДУХ.
  • 0
MB 190E 2.0i 122Hp KLIMA

#115 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 октомври 2007 - 15:40

Жоре с какъв диферциял е твоето творение?
  • 0

#116 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 октомври 2007 - 12:46

Жоре с какъв диферциял е твоето творение?.


със стандартния, 3.07 с ASD но в момента ASD-то не работи ....
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#117 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2007 - 18:43

Евала Жорка 2-3 пъти засичам колата ти из София ама се съм в движение на живо е уникална!
  • 0
Публикувано изображение

#118 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2007 - 19:37

Евала Жорка 2-3 пъти засичам колата ти из София ама се съм в движение на живо е уникална!


Мерси, днес и направих първото каране на мокро след конверсията и колата се държи много добре, само трябва да се тръгва малко по-внимателно иначе оставяш на едно място :lol: .

А ето как се сменя стоманена тръбичка за спирачки на паркина...за целта трябва да си тъп и упорит :lol: .

Posted Image

Posted Image

Posted Image
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#119 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 28 октомври 2007 - 22:44

Маалиии за първи път я чета тази тема ама много интересно ми стана и я прочетох цялата. Човек в големи филми си си вкарал. Ама интересно ми е да разбера какво ли ще се получи окончателно като я зявършиш като настроиш турбо, смениш съединител и всичко си дойде на мястото. Инак колата изглежда супер :bigemo_harabe_net-110: . Само мерник остава да и сложиш, поне моя кат го откраднаха колата зе да вари по малко да друса повече бе ужас. Като си взех нов сичко си доде на мястото. Айде успех !!! :icon_coolgrin:
  • 0

#120 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2008 - 10:49

Така да ъпдейтна темата малко :-D. Pазглобих колата за следващите подобрения с които се надявам да стана малко по-бърза от преди :-D.
Така нещата които ще се променят :

- 4х630сс инжектора (Сименс). Вече ще може да надувам на 1+ бара без да се притеснявам за горивото но за да се сложат ще се преправи малко смукателния колектор, тръбва да се набият втулки в леглата на сегашните.
- ЕДИС-а ще се смени с wheel decoder (тъй като няма spark cut) като малко по-натам ще се мине на отделни бобини, трябва първо да намеря букси и някаква информация за тях
- преправяне на турбо пътищата и други малки неща които ме дразнят

След тези промени налягането ще се качи на 1 - 1.3 бара, целта е да стигне 330 - 350 кс на гумте през тази година (евентулано с друга по модерна турбина).
Така сега е ред и на малко снимки :P

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни