Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#601 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 11:17

Според мен просто кутиите не държат. Не знам в нет-а кой какво пише но е факт ,че при мен много неща се чупят на по-ниски кс/нм от колкото пишат в форумите, та или техните дина са нещо много оптимистични, или ги карат само отвреме на време, или просто леко послъгват (има един дето изкара с 65 коня повече от мен а времената са му 14.7/160кмч, смятай). Факт е ,че повечето от силните Мб-та за който знам са с други скорости (някой сменят и диф + полуоски). Този път ще сложа скорости който е доказано ,че държат а имено скорости ЗФ от БМВ (да не говорим ,че при тях механизма за включване е доста по-добър, гуменото каре е доста по-здраво и т.н.). Слагането ще стане с рязане и заварка на камбаната (мерихме, кутия от БМВ влиза в тунела без проблем). Честно казано не ме интересува кой капацитет какво ще кажа, по-важно ми е да мога да давам газ без да се притеснявам за кутията.

 

Siriospepi, 717 430 която сложих беше перфектна но просто е много слаба като кутия (имах 2-ве на разположение), много по-слаба от 717 404 (гетраг-а, то само като вдигнеш двете кутии и разликата е очевидна) . 717 404 при мен държеше до едно време но явно след промените и на 0.9 изкарвам доста повече кс/нм отколкото когато бях на диното, това че още държи при теб 430-ка значи ,че още не правиш достатъчно кс/нм, което с времето ще се промени  :)  ..... 


Този пост е редактиран от joreto: 14 април 2013 - 11:24

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#602 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 12:01

Според мен проблема на Жорето са нютоните, факт е, че мерцедесовите кутии са кекави...колко базови мотори са чупили кутии - ми аз лично съм виждал десетки.Също и диференциалите са изключително нестабилни, особено ако се дава газ, на старото 190 смених 4 или 5 дифа, на 124-ката е на път и той...Върху големите прасета (шперовете) нямам наблюдения още, но се надявам да държат повече.

 

Жоре, слагай ZF и да не ти пука, доказано е, че са дуракоустойчиви, пък и са по-наредени като предавателни числа и ще е по-приятна за каране!Даже и малките гетраци са по-яки от мерцедесовите.Виждал съм М-пауър с 316-кова кутия и диф, че държи, а представям си ZF-a.

 

Пък и като сложиш керамиката, няма да позволява да приплъзва леко като феродото, което е допълнителен шамар за кутията!


  • 2

signatureqps.jpg
 


#603 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 14 април 2013 - 14:45

Ако за 100-200лв вземеш 717.45х обратна, не си ли струва да пробваш преди да хванеш флекса.


  • 0

#604 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 14 април 2013 - 14:58

Ако за 100-200лв вземеш 717.45х обратна, не си ли струва да пробваш преди да хванеш флекса.

Ако намериш читава за тая пара и аз ще взема една ,че ремонта ми ще излезе повече.

А тая 6-степената от първите SL май беше зле ли е?

Държи ли ?


  • 0

#605 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 15:20

Ако за 100-200лв вземеш 717.45х обратна, не си ли струва да пробваш преди да хванеш флекса.

Не щото после ще трябва пак да дам пари за ЗФ от БМВ, не случайно в доста МБ форуми има теми как да се ползва ръчна кутия от друга марка в МБ . Предпочитам един път да го направя и да приключа. Ето една такава тема http://www.peachpart...mb-engines.html . Dicksun е прав ,че след скоростите диф и полуоските също са кекави и се заменят с такива от БМВ например (премлива цена/качество, пък и се намират лесно). Няма какво да си кривим душата, общо взето в това отношение БМВ са по-напред.

 

 

П.П. преди време един беше написъл нещо много вярно, МБ с ръчна кутия който успее да сложи силата на асвалта (старт от място) обикновено чупи нещо назад, това трябва достатъчно да говори за здравината .......


Този пост е редактиран от joreto: 14 април 2013 - 15:22

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#606 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 април 2013 - 20:27

Жоре, като направиш смяната поствай някъкви снимчици и инфо за тази кутия, направо да започвам да си търся и аз такава (най малкото от каква кола може да се намери) ... че като сдаде мойта багажа да мога да реагирам бързо и да имам план а не тепърва да го мисля да си блъскам главата в неща в които не съм вещ. :)


  • 0

#607 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2013 - 08:26

Ето с каква скоростна кара можеби най-бързата 190-ка до момента (9.98 238km/h на 402м) , ЗФ от БМВ (330D/530D) . Мисля при мен да стане по същия начин.

 

img0630sl9.jpg

 

img1908l.jpg

 

 

img1914i.jpg

 

img1911.jpg


Този пост е редактиран от joreto: 15 април 2013 - 08:43

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#608 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3192 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 15 април 2013 - 09:49

С риск да се повтори информацията искам да попитам - тук или в друга тема някой беше публикувал как да разберем какво означава сигнатурата на номера на кутията.

 

След първите 6 цифри, има други цифри и букви, и някъде там беше закодирано коя кутия до колко Нм държи, но нещо точната система ми убягва.

 

Ако може пак да споделите?


  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
AMG style rear muffler


#609 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 април 2013 - 12:43

Не знам дали така се разбира.На автомата за определен модел кутия отговаряше един цифрено-буквен код,та този код означаваше до колко НМ я дават.


Този пост е редактиран от Dimitar m: 15 април 2013 - 12:43

  • 0

#610 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 април 2013 - 12:59

Давам пример.

722.6

W5A580

W = Transmission using a hydraulic torque converter.

5 = 5 forward gears [not always written out].

A = Automatic transmission.

580 = Maximum input torque capacity in Newton-meters (428 ft-lbs.)


  • 0

#611 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2013 - 13:18

Това доколкото съм чел се оказа ,че е само слух, т.е.  не е потвърдена информация.

 

Добрата новина е ,че са ми намерили кутия, събота почваме работа по качването  :) .


Този пост е редактиран от joreto: 15 април 2013 - 13:20

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#612 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 15 април 2013 - 19:41

Това на снимките ми изглежда бая аграрен вариант, но друга пътечка за изпълнение не виждам такаче .... :D

Наистина не искам да вярвам че мерцедесовата част неможе да се справи с тези КС и НМ... но пак резултата е ясен и на лице при твойта кола такаче ...


  • 0

#613 Jerry

Jerry

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 15 април 2013 - 21:18

Прави ми впечатление че доста негативно се приема желанието на Жорката да смени кутията с "не-мерцедесова"...  странно ми е това защото едва ли някой от писалите до момента може да даде логична дефиниция на това определение "не-мерцедесова"  ;) ...ще изляза за малко от темата предполагайки, че вероятно малко от писалите знаят че и "ЦанрадФабрик" (ZF) и "Гетраг" (Getrag) са част от финансовата групировка управляваща капиталите на ДБ АГ (капиталите които не са държавни в този случай)... "схемата" е малко сложна и доста отегчителна - положението обаче е същото като с АЕГ и БОШ например (същите също са нещо като "собственост" на МБ)...

Както и да е - темата е за една прекрасна кола която вървеше повече от чудесно въпреки "кофти железарията" и желанието на Жорето да я направи още по-чудесна и по-малко проблемна е напълно разбираемо... и в заключение - познавайки човека съм сигурен че резултатът ще е страхотен!


  • 0
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!

#614 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 15 април 2013 - 21:40

Естествено че бмв предлага за по голямата гама от двигатели ръчни скоростни кутии. Мерцедесова може би ще стане и ще държи от 2.7 цди 6 - степенна.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#615 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 15 април 2013 - 22:09

Аз не съм искал да създам негативно мнение, подкрепям Жорката по всякакъв начин без да го познавам :)

В края накраищата ако трябва да сме честни аз съм по-голям фен на бмв от колкото на мерцедес но това по никакъв начин не рефлектира върху разсъжденията ми по разни техничски теми, просто съм останал с впечатление че мерцедесовите части винаги са здрави като ЧУК, но уви малко са 124-ките в днешни дни на които не им вият диференциалите или не са сменили по 2 вече, а за скоростните кутии както казах по-горе резултата е налице... :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни