Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#586 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2013 - 15:02

То проблемите при нашите коли почват при доста по-малко коне, почват да се предават гумини карета , съединители, скорости, дифове, полуоски и т.н. , а да не хващаме темата за слагане на толкова коне на асвалта с нормални гуми ..... 


Този пост е редактиран от joreto: 10 април 2013 - 15:03

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#587 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 април 2013 - 17:17

И то на Български асвалт!


  • 0

#588 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 10 април 2013 - 17:34

Факт е че има по-силни и бързи коли от вейрона , ГТР-те на AMS, ламботата на Underground, да не говорим за американските коруби с 1500 + коне на гумите  и т.н., както се казва не е непобедим .

 

 

 

 

R35 GTR е уникална кола, а като се вземе предвид че и струва 10-20 пъти по-малко от вейрона.. А ламботата са още по, само че там и парите са други.. Пак не са като на вейрон, ама пак са в пъти повече от тия дето ще се дадат за един гтр, а като се вземе предвид че гтр-а си има задни седалки и смислен багажник.. Забележителна кола е за цената си. Те и R34ките са убийци, абе истината си е в 4х4 за тоя тип гонки, даже съм си мислел дали 4matic от 124ка не може да се хакне на 190тка :D

 


  • 0
Follow your own star...

#589 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2013 - 19:14

Ако имаш кола донор и с доста преправяне най-вероятно ще стане , но според мен по-лесно е да направиш 4матика по силен :) 


Този пост е редактиран от joreto: 10 април 2013 - 19:15

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#590 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2013 - 22:42

Днес малко се по занимавах с колата ....
 
почна се така 
20130411_183106_zps87eae26e.jpg
 
съответно се свали скоростната кутия и се оказа ,че двата диска са се изпекли доста здраво
20130411_182241_zpsb52c9d7b.jpg
20130411_182602_zpsfc5f09ea.jpg
 
 
Настъпи и малка промяна при турбината гт3582 е заменена с т66 туинскрол, съответно трябва да се преправи колектора
20130412_141418_zps60596ef0.jpg
20130412_151641_zps17636b8d.jpg
20130411_210803_zps7a4ad059.jpg
 
 
и тъй като пускаше масло някъде около конзолата стигнахме до това положение
20130412_163612_zpsee70538b.jpg
 
Гарнитурата на конзолата беше сменена и всмукателния колектор монтиран. Това е за днес утре продължаваме, надявам се да качим новата турбина и скоростите.

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#591 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 13 април 2013 - 19:26

Жорка , смени и О-прастена  на 6-ти цилиндър където влиза маркуча от парното в главата , спича се и става на кокъл . Някви 50 стотинки струва , а за него познай и аз свалях колекторите .


Този пост е редактиран от sers: 13 април 2013 - 19:27

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#592 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 април 2013 - 21:45

О-пръстена е сменен но има друг проблем, тези скорости 717 430 се оказаха много слаби, 3-4 давания на газ и заминаха, та за момента колата остава в бокса, има решение но то е скорости от друга марка (мерцедесовите не стават за нищо). 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#593 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 13 април 2013 - 23:16

Амиии... Жоре, ще се наложи да сложиш автоматик... от 126-560.... той държи до 380к.с. :)

 

Е нали беше с get-rag ? и той ли не държи?


  • 0

#594 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 14 април 2013 - 01:11

Тия пак обратните от 300-24/320 дето не са гетрак дали ще държат? Мисля че се намират тук-таме такива 124-ки и чат-пат SL на части, а гледам има такива и 140-ки 3.2 тия не гетраговите обратни кутии са 717.450/451/454


Този пост е редактиран от OBI_1: 14 април 2013 - 02:05

  • 0

#595 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2013 - 06:14

Първата която замина беше гетраг,  а те се водят едни от най-здравите ръчни скорости на МБ.

 

Ето снимка на състоянието на гетраг-а (общо взето на 1-4 е паднала циментацията)

 

20130413_170610_zps77929af4.jpg

 

Lorinser, не ми се качва автоматик на тази кола затова ще се минава на скорости от БМВ който доказано държат доста повече от кс/нм който аз ще изкарам от този мотор .  


Този пост е редактиран от joreto: 14 април 2013 - 06:15

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#596 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 април 2013 - 09:55

Естествено че се бъзикам за автомата..

Добреде, нещо не ми се връзва... данеби маслото да е било неподходящо или да е било малко?

Или Гет-рага да е бил на 6-700хил км, каран без масло и циментацията отпреди теб да е почнала ?


  • 0

#597 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 април 2013 - 10:16

Аз мисля че в случая си попаднал на лоша бройка, а гетрага може би му дойде времето, колко години яде бой и пак колко време издържа, аз тъкмо щях да започна да си мисля че е вечен.. Що не си потърсиш пак такъв гетраг, или като моя от 123ка(717.401), тия 717.450/1 също би трябвало да са здрави, все пак са оразмерявани за доста по-тежки коли от твоята. Вальо с дизеловата цедка от другия форум нали сега е с такава (даже май точно тая дето беше в мен 717.451), пък той също е със стабилни Nm.. Недей с тия скорости от бмв че първо ще е играчка второ все ще има после някой капацитет да каже че колата ти вървяла щот е с части от бмв


  • 0
Follow your own star...

#598 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 април 2013 - 10:31

най-големия проблем ще е фланецът според мен....

 

Аз бих купил още един гет-раг, разглабяне, ревизия, и бой...


  • 0

#599 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 април 2013 - 10:39

Аз само не разбрах, ти първо си бил с гетрага от 2.3 мотора? В последствие слагаш ръчка от м103 с къквато съм аз сега, и тя се е счупила на 3-то 4-то даване на газ или греша?

Питам защото аз сега съм си със стоковата на м103 мотора ми, и вече трета седмица и около 2-300км имам минати с нея и нямам никакъв проблем. Като държа да отбележа, че аз паля мойта кола, качвам се и и съдирам гъз-ъ и слизам и се качвам обратно в ежедневната ми (т.е аз поне 100 пъти съм я изрязал от първа до 4-та на пълна газ и нямам проблеми досега). Та Жоре важно ми е да разбера ти като мойта ли си счупил на4-тия път? И ако е така то 100% тя е била отпреди това заминала, ако ли не ... то значи и мен ме очаква смяна скоро и ще следя темата изкъсо! :)


  • 0

#600 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 април 2013 - 10:40

Е той ако ще го прави сигурно ще е с рязане на кутиите, и аз може би така трябваше да направя ама то ще си проличи като подкарам, счупи ли се нещо слагам един автоматик и ще видим кон боб яде ли..

 

Иначе и аз съм за гетраг пак, преди време се продаваше едно 2.6 на части което беше с гетраг и тоя го продаде за 150лв, още ме е яд че не го взех, ама докато се начудя дали ми трябва още скрап вкъщи.. ся ако го бях взел поне можеше да го дам на жорето да не му се застоява колата в бокса. Ама тъй е, ще си знам за в бъдеще че ценни части се вземат независимо дали ти трябват или не

 

 


Аз само не разбрах, ти първо си бил с гетрага от 2.3 мотора? В последствие слагаш ръчка от м103 с къквато съм аз сега, и тя се е счупила на 3-то 4-то даване на газ или греша?

Питам защото аз сега съм си със стоковата на м103 мотора ми, и вече трета седмица и около 2-300км имам минати с нея и нямам никакъв проблем. Като държа да отбележа, че аз паля мойта кола, качвам се и и съдирам гъз-ъ и слизам и се качвам обратно в ежедневната ми (т.е аз поне 100 пъти съм я изрязал от първа до 4-та на пълна газ и нямам проблеми досега). Та Жоре важно ми е да разбера ти като мойта ли си счупил на4-тия път? И ако е така то 100% тя е била отпреди това заминала, ако ли не ... то значи и мен ме очаква смяна скоро и ще следя темата изкъсо!  :)

 

Да преди беше с гетраг 717.404 от 2.3/2.5-16 (от 2.5 в неговия случай), и сега ръчка от 300Е до колкото помня. И аз точно това казах в предния пост за да се счупи толкова лесно 100% не е била читава бройка.


Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 14 април 2013 - 10:43

  • 1
Follow your own star...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни