Е той ако ще го прави сигурно ще е с рязане на кутиите, и аз може би така трябваше да направя ама то ще си проличи като подкарам, счупи ли се нещо слагам един автоматик и ще видим кон боб яде ли..
Иначе и аз съм за гетраг пак, преди време се продаваше едно 2.6 на части което беше с гетраг и тоя го продаде за 150лв, още ме е яд че не го взех, ама докато се начудя дали ми трябва още скрап вкъщи.. ся ако го бях взел поне можеше да го дам на жорето да не му се застоява колата в бокса. Ама тъй е, ще си знам за в бъдеще че ценни части се вземат независимо дали ти трябват или не
Аз само не разбрах, ти първо си бил с гетрага от 2.3 мотора? В последствие слагаш ръчка от м103 с къквато съм аз сега, и тя се е счупила на 3-то 4-то даване на газ или греша?
Питам защото аз сега съм си със стоковата на м103 мотора ми, и вече трета седмица и около 2-300км имам минати с нея и нямам никакъв проблем. Като държа да отбележа, че аз паля мойта кола, качвам се и и съдирам гъз-ъ и слизам и се качвам обратно в ежедневната ми (т.е аз поне 100 пъти съм я изрязал от първа до 4-та на пълна газ и нямам проблеми досега). Та Жоре важно ми е да разбера ти като мойта ли си счупил на4-тия път? И ако е така то 100% тя е била отпреди това заминала, ако ли не ... то значи и мен ме очаква смяна скоро и ще следя темата изкъсо!
Да преди беше с гетраг 717.404 от 2.3/2.5-16 (от 2.5 в неговия случай), и сега ръчка от 300Е до колкото помня. И аз точно това казах в предния пост за да се счупи толкова лесно 100% не е била читава бройка.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 14 април 2013 - 10:43