Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#631 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 17:34

Аз се извинявам за офтопика, но вчера и аз скърших един диференциал... все пак при мен причината е обеснима: бях с диференциал от 2.3 с блокаж сложен на 3-литров мотор на 0,7 бар-а! Смятах че няма да ми се случи т.к. Боян кара 500ЦЕ със същия диф... но при мен издържа 200км. :D

Порпринцип искамд а задам въпрос към жорето: Жоре засега ще сложа стария ми, който е отворен и си е от мояо си мотор с големите полуоски и т.н. , да мисля ли за нещо по силно занапред? Ти правил ли си нещо  иноивативно отдоло както сега смяташ да направиш със скоростната кутия или? 
 

 

Аз един диф сгънах още докато беше атмосферка 2.5-16в, това беше преди 6-7 години, тогава го смених пак с диф от 2.5-16в и до момента не съм имал проблеми с него. Според мен слагай твоя диф няма да имаш проблеми.

 

 моя грам не го жаля... и то поне 5000км вече. Газ+спирачка доста често..

Даже се мъчих да го счупя... няма братко, дори и луфт не му се е появил, нито пък виене. Самоче е на 200хил + нови масла като взех колата.

 

Пепи според мен си взел диф милионник, с паднала циментация или луфт. (луфта се появява в оста на сателитните колелца и при по-голям зор се чупи точно там.) отвори го и ще разберем.

 

Не забравяй ,че ти си с автомат и той малко или много играе като буфер....а и не е изключено на Sers колата да прави повече НМ от тоята нищо че е 5л в8 :)  . 

 

Боянски ,интересно ми е как твоята кола я караш със спирачки от 2.3 , ти си го казвал с плътните дискове (не вентилираните) .Сега и за диференциала , айде той е константа в нашите случай. Ама това е на 5 литра мотор и явно не му даваш газ , както ние даваме . За спирачките 284мм вентилирани 2 спирания от 200 и ги палиш. Да не говорим да спускаш някоя планина.

 

От каране до каране има разлика, също така зависи и колко често се кара. Една вечер от интерес почнах да броя колко старта съм засичал миналата година на моя само с гтек-а  (обикновенно 0-200+км/х).....сигнах до 50 и ми писна  :wacko   , а изминатите км за една година са на 17000  :cool

 

 

П.П. и в заключение, кола която се кара се чупи...еле па наще дето са на сумати години и доста по-мощни ....


Този пост е редактиран от joreto: 21 април 2013 - 17:38

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#632 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 21 април 2013 - 17:50

Жорето даде бая изчерпателен отговор както винаги и съм доволен!
Иначе от интерес питам колегата Sers турбиниран ли е или с какъв мотор кара, т.к. в описанието му пи6е само ц280?


  • 0

#633 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 18:00

Опппп, аз май в бързината обърках колата на колегата с твоята  :blush  .... но е факт ,че Мб-тата си трошат дифовете дори сток , даже навремето имаше доста обширна тема по-въпроса в 190rev форума ...


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#634 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 април 2013 - 18:59

Боянски ,интересно ми е как твоята кола я караш със спирачки от 2.3 , ти си го казвал с плътните дискове (не вентилираните) .Сега и за диференциала , айде той е константа в нашите случай. Ама това е на 5 литра мотор и явно не му даваш газ , както ние даваме . За спирачките 284мм вентилирани 2 спирания от 200 и ги палиш. Да не говорим да спускаш някоя планина.

Ако спускаш някоя планина на спирачки, и от SLR да сложиш, пак ше се пребиеш...

Хич не му давам много газ... пазя го за черни дни.. :D

В гаража ми киснат още 2 V8мака, 4 дифиренцяла, 3 кардана, към 200кг спирачки от кви ли не модели МБ, неограничено количество гумени карета на по 15лв... дали го пазя???

Просто на инат нищо неще да се счупи... за мен километрите на частите които вграждате са от голямо значение. Едно е уморен диф на 500хил+км, друго е на 100-200хил, без луфт.

Спирачките ще са последното с което ще се мърлям да сменям.. просто никога не съм усетил недостиг на спирачна сила, въпреки че карам с 235 гуми отпред.Прегрявал съм ги и кво от тва....нови дискве meyle--няма кривене.

 

Жоре, 100% 3000битурбо на Пепи е с по-големи Нм, от моя 5000атмосферен

По-принцип турбо конете са по-силни от атмосферните, дори и да са с еднакви коне.


  • 0

#635 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 19:13

Бояне, дай го този здрав диф да видиш как за нула време ще се сгъне при мен  :cool . Както писах при теб автомата много пази нещата назад и това те спасява (айде и ние малко да разбираме от части т.е. да знаеме какво вграждаме ;) ), удара при ръчните скорости е много по-силен .   Инак конете не са по-силни, просто при еднакви коне турбинирания мотор ще вади повече НМ и от там идва и по-голямия вървеж.

 

П.П. а за спирачките..... според мен една кола която върви трябва още по-добре да спира, т.е. трябва да е много добре откъм спирачки, окачване, гуми ...


Този пост е редактиран от joreto: 21 април 2013 - 19:15

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#636 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 21 април 2013 - 19:17

Аз съм съгласен с жорето, т.к. моя диф започваше да вие повече и повече когаот тръгвах на първа в бууст, отколкото като я цедя на 3-та, и се счупи когато тръгнах на първа в бууст! Автомата наистина е система която по никакъв начин не предава ударни натоварвания след нея ...


  • 0

#637 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 21 април 2013 - 19:54

Не моя си е стоков 2.8 193 коня с 18 джанти и някви 225 гуми . Чисто нови дискове Цимерман. На мен лично ми идват слаби спирачките за моя стил каране днеска я изкарах да я поразкарам 2 пъти от 200 спиране и се осеща как педала поумеква.  Да не говорим че спускаш ли Шипка да се гониш надоло и можеш да запалиш накладките . Жорето го каза стил на каране , това неповторимо , единствено 5 литрово купе в света , кара ли го някои от нас ще фърли спирачки , поулоски и кво ли не . И поулоска съм късал с м102 на 124-ката и притискателен диск ми се е пукал. Това за 120 коня представи си 280....  Моя следваща стъпка ще е да премина на спирачки от в210 фейстлифт 320цди предни и задни .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#638 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 21 април 2013 - 21:13

това неповторимо , единствено 5 литрово купе в света , кара ли го някои от нас ще фърли спирачки , поулоски и кво ли не .

 

Бедна ти е фантазията какво му се е случвало особено по време на и преди някой изложения и състезания ...

Автомата много го пази :)


Този пост е редактиран от Наско: 21 април 2013 - 21:15

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#639 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 21:29

Аз съм съгласен с жорето, т.к. моя диф започваше да вие повече и повече когаот тръгвах на първа в бууст, отколкото като я цедя на 3-та, и се счупи когато тръгнах на първа в бууст! Автомата наистина е система която по никакъв начин не предава ударни натоварвания след нея ...

 

как успяваш да тръгнеш , аз като се опитам оставям на място обвит в пушек, дим и миризма на изгоряла гума   :rofl . Насе бърнаути не се броят (аз ги можем и на втора  :joint ) те също не товарат толкова колкото да тръгнеш със сцепление, мен това ме спасява. Аз ако успея да сложа силата на асвалта на пръва (примерно сликове на лепило) гаранция ,че я диф я полуоски ще родят на момента . 

 

 

П.П. стана ми интересно , с какво сте го пускали този звяр ? 


Този пост е редактиран от joreto: 21 април 2013 - 21:31

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#640 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 21:44

Чудя се дали да сменя сегашните джанти

 

1e023148-6fcd-4ab0-8ad0-26eaefcc0922_zps

 

С тези 17х8.5

 

20130420_190502_zpsf9ed6d02.jpg

 

20130420_190510_zpsaf918a0e.jpg

 

 

 

20130420_193440_zps950411d6.jpg


Този пост е редактиран от joreto: 21 април 2013 - 21:46

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#641 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 21 април 2013 - 22:30

П.П. стана ми интересно , с какво сте го пускали този звяр ? 

 

Предпочитам като се видим да говорим

 

 

Не ги сменяй братленце .. или поне не с тея

 

Ще я убиеш ...  един ББС-и ще й заспят според мен


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#642 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2013 - 22:37

AMG-то седи страхотно!

Сменяй смело, че като видя черна джанта на кола, и всичко в мен умира :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#643 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 21 април 2013 - 23:08

Аз подкрепям КДЛ :)
Относно как тръгвам в бууст... еми точно както теб , не тръгвам просто а почвам да боксувам до трета даже ако е гаден асвалта и цялата трета (както се случва чевсто в София), като имаш че съм с TOYO R1R 245/40/18 .... То мен неведнъж са ме питали по светофарите разни е36 318-ки дали съм 136 или 150 коня мотор ... а аз съм 3-ка битурбо ... и ме хваща бая яд ама .... :)


  • 0

#644 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 21 април 2013 - 23:22

И аз мисля че ще отворят колата малко тия джанти, не че сега не е отворена, но е много black on black on black..

 

За частите - според мен е до стил на каране, и до това да попаднете на читави части, за спирачките - аз лично карам така че да използвам възможно най-малко спирачките, нали знаете кой педал харчи най много гориво (не е газта ;)  ) Та пътища по които с лекота мога да вдигна 200 със сигурност не са такива на които да прегрея спирачките, както е примерно пътя варна-бургас, ама там къде могат да се вдигнат 200? За диференциалите и полуоските няма да говоря защото явно не съм карал достатъчно силни коли, като подкарам осмака ще видим кое колко държи.


  • 0
Follow your own star...

#645 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 април 2013 - 23:27

Не моя си е стоков 2.8 193 коня с 18 джанти и някви 225 гуми . Чисто нови дискове Цимерман. На мен лично ми идват слаби спирачките за моя стил каране днеска я изкарах да я поразкарам 2 пъти от 200 спиране и се осеща как педала поумеква.  Да не говорим че спускаш ли Шипка да се гониш надоло и можеш да запалиш накладките . Жорето го каза стил на каране , това неповторимо , единствено 5 литрово купе в света , кара ли го някои от нас ще фърли спирачки , поулоски и кво ли не . И поулоска съм късал с м102 на 124-ката и притискателен диск ми се е пукал. Това за 120 коня представи си 280....  Моя следваща стъпка ще е да премина на спирачки от в210 фейстлифт 320цди предни и задни .

имаш ли си на идея какво количество четириколесни МПС-та съм имал досега, и колко от тях съм счупил от експерименти още в зелените ми години?

За теб е няква гордост да се опитваш да ми обясняваш как можеш да ми счупиш колата ли???  аз също знам как да я чупя, но знам и как да я подкарам на макс И без да чупя.
И нещо не стоплих изкаването: някой от "нас" ...?? ти за кои у вас говориш, би ли изброил?

Сигурно и биела си вадил, но някак си не ми влиза в графа велико майсторство това, по скоро в друга категория клони...

В момента се хвалиш как си строшил стокови коли, със сток мощност...

А тук НИЕ, трошим стокови части, с ПЪТИ надвишена мощност, без да е целенасочено, а от стремеж къде е максът... не виждам за какво майсторство ти се хвалиш...

 

 

Жорка, старта от лепило, е в друго ниво, там минаваме на по-висок клас части. и то от Коляновия до главините на колелата. Моята ще се предаде на лепило.

Автомата не пази толкова, колкото торк-конвертора, и все пак луфт в трансмисията , увеличава многократно шанса за чупене, особено ако се обере с удар, (така счупих първия ми диф на пура 2,8, още през 2001ва. газ N до 4000об, рязко на D, правеше супер старт, на 3тия път скъса оста на сателит, но луфта в дифа си беше поне 10градуса  на кардана.

Закон на механиката е, че там където има чукане, следва чупене

Ще чакам пепи да разглоби дифа, че ми е интересно кое се е предало.

а аз ще сменям спирачки, като прехвърля поне 400коня, (с нови мотор) с тия 265кс.. не усещам недостиг...аз конете не усещам, па спирачки да му слагам....

тва АМГ е по-готино от черните. черните по-принцип много се губят, пък и АМГ-то има борд


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни