Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#571 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 5051 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 c180 SOLD
    Mercedes Benz w245 SOLD
    Mercedes Benz w124 "Ballin"

Публикувано 06 април 2013 - 17:51

Ще бъде пусната тема :)

Няма да се прави скрито ;)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#572 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2013 - 20:30

Нова придобивка от днес  biggrin 
 
20130406_133549_zps22069d61.jpg
 
20130406_133600_zps47aae8f7.jpg
 
20130406_133611_zps8b903f1c.jpg
Още на момента щях да я кача на колата но се оказа ,че трябва малко да преправя банджо болта на марчука за масло  :nope: .
 
Един клип ,който един приятел случайно направи  :ok:
 

Този пост е редактиран от joreto: 06 април 2013 - 20:32

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#573 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 април 2013 - 22:05

жорка, ако се попостараеш, гледам има място и 2те да ги подкараш :)

 

Аз ше дойда с тотонадото, само да си довърша задните раздувки


  • 0

#574 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2013 - 07:19

Твоя още от началото е в бройката  :beer .


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#575 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 5051 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 c180 SOLD
    Mercedes Benz w245 SOLD
    Mercedes Benz w124 "Ballin"

Публикувано 08 април 2013 - 15:17

GT3582R ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#576 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2013 - 13:35

Подобна на GT3582r т.е. не е истински ballbearing garrett. Разликата от сегашната е във формата на преките тъй като тези в момента е с перки от холсет .


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#577 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 април 2013 - 13:55

жорка, ако се попостараеш, гледам има място и 2те да ги подкараш :)

 

Аз ше дойда с тотонадото, само да си довърша задните раздувки

Боянски, човек аз в по-голям кош, едва едва побрах 2 по-малки... ако Жорето успее да събере 2 големи в коша на 190-тка, ще си откъсна главата :D


Този пост е редактиран от siriospepi: 09 април 2013 - 13:56

  • 0

#578 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 април 2013 - 14:23

Амииии ако реша аз място ще намеря, даже в момента го виждам как ще стане , но няма смисъл от 2-ва толкова големи охлюва :-D . Както споменах, най-вероятно карантиите ще се предадат още преди да се надхвърли потенциала и на една от тези турбини . 


  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#579 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 09 април 2013 - 19:25

Жоре , със сегашната ти турбина казваш е 330 коня и е със заводски кокали , не е отварян мотора . До колко мислиш може да издържи тоя мотор . На това старото м104 с по здрави карантии ли е , от новото с пласмасовия колектор. Информативно си питам


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#580 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 април 2013 - 19:26

Има го и този момент, ти даже ако го натовариш с двете както трябва си отиваш на 1000 магаренца на моторчето. Което хич не си е за тези карантии :D
Но стига с офтопика че ще направим темата 100 страници :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 09 април 2013 - 19:57

  • 0

#581 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 април 2013 - 21:12

абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...


  • 0

#582 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 5051 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 c180 SOLD
    Mercedes Benz w245 SOLD
    Mercedes Benz w124 "Ballin"

Публикувано 09 април 2013 - 23:23

абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...

 

минимум


Този пост е редактиран от Наско: 09 април 2013 - 23:23

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#583 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2013 - 08:31

Жоре , със сегашната ти турбина казваш е 330 коня и е със заводски кокали , не е отварян мотора . До колко мислиш може да издържи тоя мотор . На това старото м104 с по здрави карантии ли е , от новото с пласмасовия колектор. Информативно си питам

На базата на това което ми показват уредите с които замервам, предполагам че е 330+ (на колелата, на дино ще е най-вероятно повече). Мотора е отварян преди да се качи на колата за ревизия но всичко вътре е фабрично, само е разреден с гарнитура на главата. Според мен би трябвало да държи едни 450-500 коня на мотора (макар че уж има по 650кс но аз вече много не вярвам на всичко писано в форумите ).  Проблема не са конете а нютоните, ако се ограничат нютоните и конете се правят при по-високи обороти според мен ще изкара доста коне (не случайно хонда S2000 изкарват 500+ коня на фабричен мотор) . По моя мнение няма разлика в здравината на карантиите на м104.

 

Има го и този момент, ти даже ако го натовариш с двете както трябва си отиваш на 1000 магаренца на моторчето. Което хич не си е за тези карантии :D
Но стига с офтопика че ще направим темата 100 страници :)

Въпреки че турбините имат дебита за тези коне, не е гарантирано че ще ги изкараш. Нещата стават доста сложни с увеличаване на мощноста, блока ще трябва да се усили, специални валове,клапани,прижини, най-вероятно и самото охлаждане на главата ще трябва да се подобри и т.н. . Принципно с достатъчно пари не е невъзможно, все пак има 2.0-16в мотор на VW който изкарва 1000+ коня. 


Този пост е редактиран от joreto: 10 април 2013 - 08:33

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#584 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2013 - 08:37

абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...

 

Факт е че има по-силни и бързи коли от вейрона , ГТР-те на AMS, ламботата на Underground, да не говорим за американските коруби с 1500 + коне на гумите  и т.н., както се казва не е непобедим .

 

 


Този пост е редактиран от joreto: 10 април 2013 - 08:43

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#585 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 април 2013 - 13:52

Въпреки че турбините имат дебита за тези коне, не е гарантирано че ще ги изкараш. Нещата стават доста сложни с увеличаване на мощноста, блока ще трябва да се усили, специални валове,клапани,прижини, най-вероятно и самото охлаждане на главата ще трябва да се подобри и т.н. . Принципно с достатъчно пари не е невъзможно, все пак има 2.0-16в мотор на VW който изкарва 1000+ коня. 

 

То май когато отиваш на такива коне, самите турбини са ти най малката грижа :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни