Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#541
Публикувано 09 февруари 2013 - 22:02
Сменяй предната част на карданеца и смятам , че пак ще си в играта на 100 процента
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#542
Публикувано 09 февруари 2013 - 23:13
От какво е тая кутия?
Кутията е от w124 300e (m103 мотор)
Сменяй предната част на карданеца и смятам , че пак ще си в играта на 100 процента
точно това направихме днес, колата е вече в движение и съм много доволен от новата кутия, утре ще видя как е на по-дълъг път но се обзалагам ,че ще е по-добре от преди
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#543
Публикувано 09 февруари 2013 - 23:27
В случай като този друго няма какво да се направи
Кардани бол
Гетрага нормално да ти се види по къс , тя си е такава кутия
Очаквам с нетърпение да споделиш
Кардани бол
Гетрага нормално да ти се види по къс , тя си е такава кутия
Очаквам с нетърпение да споделиш
Този пост е редактиран от Наско: 09 февруари 2013 - 23:31
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#544
Публикувано 10 февруари 2013 - 17:22
Опашката ли смени , тази кръстачка. или сложи предна част на кардан с малкия триъкълник . Този малкия гуменото му каре няма да ти издаржи . Основно можеш ли да кажеш , ако си сменил триъгълниците лагера на кутията стяга ли се по определен начин ?
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#545
Публикувано 11 февруари 2013 - 10:53
Намерих кардан с по-големия триъгълник (явно на тази кутия е сменян преди това и затова е била малкия). За кой лагер питаш, смяна на триъгълника става само с разбиване на гайката .
Така, сега възникна друг проблем и явно по натам ще трябва да свалям пак скоростите. Проблема е ,че след смяна на скоростите съединителя почна да отдела високо и да изпуска (буксува) при товар. Явно има разлика или във вилката или в помпата на съединителя (ползвах вилката от новата кутия с помпата от старата)
Така, сега възникна друг проблем и явно по натам ще трябва да свалям пак скоростите. Проблема е ,че след смяна на скоростите съединителя почна да отдела високо и да изпуска (буксува) при товар. Явно има разлика или във вилката или в помпата на съединителя (ползвах вилката от новата кутия с помпата от старата)
Този пост е редактиран от joreto: 11 февруари 2013 - 10:58
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#546
Публикувано 11 февруари 2013 - 16:57
Проучих нещата и всичко на кутиите е 1:1 (лагер,вилка,захващането на вилката, помпа и т.н.), странно защо приплъзва, явно сваляне му е майката :-D
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#547
Публикувано 12 февруари 2013 - 17:51
питам за лагера на опашката , при смяна на същия колко се стяга. Кутия от 124 само малка опашка съм виждал преди широката лаисна. Що не провериш шпилката на долната помпа която бута вилката да не е по дълга. Друго си спомням ,че може при затварянето вилката да не си е легнала на мястото където и е опорната точка .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#548
Публикувано 15 февруари 2013 - 09:22
Няма идеа, до колкото си споням не съм сменял този лагер ...
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#549
Публикувано 19 март 2013 - 12:30
Първи тест с новите скорости, общо взето съм доволен :-D .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#550
Публикувано 24 март 2013 - 11:18
Снощи малко си поиграх с таблото с инструменти, калибрирах си оборотомера (показваше грешно) и сложих шифт лампа. Днес докато тества реших да направя още един клип, не е много интересен но поне звука става.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#551
Публикувано 24 март 2013 - 18:20
Баси мамата как се изстреля туй чудо ..... Жорка повози ме някой път бе да ми се напълни душата.
#553
Публикувано 24 март 2013 - 21:47
Добре , че е Жорката да надъхва младото поколение . Евала батенце , че се занимаваш .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#554
Публикувано 25 март 2013 - 21:51
Баси мамата как се изстреля туй чудо ..... Жорка повози ме някой път бе да ми се напълни душата.
Няма проблем за возенето, само да се засечем някъде .
Кефи ме как се скрива пътя като му подадеш газ...бахти звяра, би станало голяма дрифтачка от тоя бенц
Само трябва да му се натегне малко диф-а, имам планове и затова но все не оставa време ....
Добре , че е Жорката да надъхва младото поколение . Евала батенце , че се занимаваш .
Ако наистина успявам да ги надъхам и ги накарам поне малко да се замислят за тунинг на МБ ще се радвам много, тъй като повечето се мятат на БМВ-та или на коли от VAG групата, а не е като МБ да няма потенциал. Моя е със стандартните железа, представи си какво може да се постигне ако някой реши да вложи малко повече средства за ковани бутал и биели (не е изключено да направя и това някой ден, и да го подкарам на 1.8-2.0 бара ) .
Този пост е редактиран от joreto: 25 март 2013 - 21:52
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#555
Публикувано 30 март 2013 - 18:36
Тест на лампата за превключване (за теста е на по-ниски обороти).
и една снимка от днес
Този пост е редактиран от joreto: 30 март 2013 - 18:55
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни