 
	
Проект: 190е 2.5-16в турбо
		 Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16 
	
	
	
	
		777 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#541
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 09 февруари 2013 - 22:02
					Сменяй предната част на карданеца и смятам , че пак ще си в играта на 100 процента
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче  
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#542
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 09 февруари 2013 - 23:13
От какво е тая кутия?
Кутията е от w124 300e (m103 мотор)
Сменяй предната част на карданеца и смятам , че пак ще си в играта на 100 процента
точно това направихме днес, колата е вече в движение и съм много доволен от новата кутия, утре ще видя как е на по-дълъг път но се обзалагам ,че ще е по-добре от преди
 
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#543
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 09 февруари 2013 - 23:27
					В случай като този друго няма какво да се направи
Кардани бол
Гетрага нормално да ти се види по къс , тя си е такава кутия
Очаквам с нетърпение да споделиш 
					
					
					
				
				
				
				
								
				
					Кардани бол
Гетрага нормално да ти се види по къс , тя си е такава кутия
Очаквам с нетърпение да споделиш
 
					
					Този пост е редактиран от Наско: 09 февруари 2013 - 23:31
	
	Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче  
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#544
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 10 февруари 2013 - 17:22
					Опашката ли смени , тази кръстачка.  или сложи предна част на кардан с малкия триъкълник . Този малкия гуменото му каре няма да ти издаржи  .  Основно можеш ли да кажеш , ако си сменил триъгълниците лагера на кутията стяга ли се по определен начин ?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе  хе-хе  
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#545
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 11 февруари 2013 - 10:53
					Намерих кардан с по-големия триъгълник (явно на тази кутия е сменян преди това и затова е била малкия). За кой лагер питаш, смяна на триъгълника става само с разбиване на гайката .
Така, сега възникна друг проблем и явно по натам ще трябва да свалям пак скоростите. Проблема е ,че след смяна на скоростите съединителя почна да отдела високо и да изпуска (буксува) при товар. Явно има разлика или във вилката или в помпата на съединителя (ползвах вилката от новата кутия с помпата от старата)
					
				
				
				
				
								
				
					Така, сега възникна друг проблем и явно по натам ще трябва да свалям пак скоростите. Проблема е ,че след смяна на скоростите съединителя почна да отдела високо и да изпуска (буксува) при товар. Явно има разлика или във вилката или в помпата на съединителя (ползвах вилката от новата кутия с помпата от старата)
Този пост е редактиран от joreto: 11 февруари 2013 - 10:58

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#546
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 11 февруари 2013 - 16:57
					Проучих нещата и всичко на кутиите е 1:1 (лагер,вилка,захващането на вилката, помпа и т.н.), странно защо приплъзва, явно сваляне му е майката :-D
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#547
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 февруари 2013 - 17:51
					питам за лагера на опашката , при смяна на същия колко се стяга. Кутия от 124 само малка опашка съм виждал преди широката лаисна. Що не провериш шпилката на долната помпа която бута вилката да не е по дълга. Друго си спомням ,че може при затварянето вилката да не си е легнала на мястото където и е опорната точка .
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе  хе-хе  
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#548
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 15 февруари 2013 - 09:22
					Няма идеа, до колкото си споням не съм сменял този лагер ...
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#549
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 март 2013 - 12:30
Първи тест с новите скорости, общо взето съм доволен :-D .


Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#550
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 24 март 2013 - 11:18
Снощи малко си поиграх с таблото с инструменти, калибрирах си оборотомера (показваше грешно) и сложих шифт лампа. Днес докато тества реших да направя още един клип, не е много интересен но поне звука става.

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#551
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 24 март 2013 - 18:20
Баси мамата как се изстреля туй чудо .....  Жорка повози ме някой път бе да ми се напълни душата.
  Жорка повози ме някой път бе да ми се напълни душата.
			
				
					
						
					
					#553
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 24 март 2013 - 21:47
Добре , че е Жорката да надъхва младото поколение . Евала батенце , че се занимаваш .
	
	S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе  хе-хе  
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#554
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 25 март 2013 - 21:51
Баси мамата как се изстреля туй чудо .....
Жорка повози ме някой път бе да ми се напълни душата.
Няма проблем за возенето, само да се засечем някъде  .
 .
Кефи ме как се скрива пътя като му подадеш газ...бахти звяра, би станало голяма дрифтачка от тоя бенц
Само трябва да му се натегне малко диф-а, имам планове и затова но все не оставa време ....
Добре , че е Жорката да надъхва младото поколение . Евала батенце , че се занимаваш .
Ако наистина успявам да ги надъхам и ги накарам поне малко да се замислят за тунинг на МБ ще се радвам много, тъй като повечето се мятат на БМВ-та или на коли от VAG групата, а не е като МБ да няма потенциал. Моя е със стандартните железа, представи си какво може да се постигне ако някой реши да вложи малко повече средства за ковани бутал и биели (не е изключено да направя и това някой ден, и да го подкарам на 1.8-2.0 бара ) .
Този пост е редактиран от joreto: 25 март 2013 - 21:52

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#555
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 30 март 2013 - 18:36
Тест на лампата за превключване (за теста е на по-ниски обороти).
и една снимка от днес   

Този пост е редактиран от joreto: 30 март 2013 - 18:55

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				








