Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#316 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 май 2010 - 12:01

Днес реших да направя едно замерване за да видя дали колата върви по-добре с това турбо. За съжаление успях да направя само едни старт на 0.6 бара, тъй че по-натам ще видим какво може на 1.0 бар . Ето резултата, старта е много лек от ~ 2000 оборота, колата е и малко богата в режим на надналягане тъй ,че може да се изкара още някой кон като се до настрои.

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#317 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 31 май 2010 - 07:52

Хубава графика, добро ускорение :icon_welldone: гледам че на 1ва, 2ра и 3та ускорява почти еднакво!
Каква е новата турбина ако не е тайна?
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#318 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 май 2010 - 08:33

Турбото пак е т3/т4 като предишното но с малко по-голяма компресорна част. Старата беше с перка 50мм/76мм това е с 57мм/76мм, съответно има и малко повече лаг т.е. сега пълно налягане имам на 3000 оборота.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#319 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 31 май 2010 - 14:39

Турбото пак е т3/т4 като предишното но с малко по-голяма компресорна част. Старата беше с перка 50мм/76мм това е с 57мм/76мм, съответно има и малко повече лаг т.е. сега пълно налягане имам на 3000 оборота.

Принципно колкото по голяма компресорна и по малка турбинна част слагаш толкова повече би трябвало да тръгва по рано, да е за по-ниско налягане и да запушва повече мотора. Ако турбинната част е същата на теория трябва да тръгва по рано, ма то практика и теория... :lol:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#320 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 май 2010 - 15:17

Не е точно така. Перката на компресора се състои от две части - inducer и exducer. Колкото по-голям е inducer-а (по-малката част на перката където влиза въздуха) толкова по-голям е и лага, но пък засмуква повече въздух (естествено и дизайна на перките има значение). В моя случай старата перка беше с inducer 50мм, новата е 57мм :) . Турбото може да тръгва по рано когато inducer-a е един и същ но exducer-a (по-голямата част на перката където излиза въздуха) е по-голям, което при мен не е така тъй като exducer-a и на двете перки е един и същ - 76мм :).

П.П. двете турбини са с еднаква турбинна част.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#321 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 01 юни 2010 - 13:31

Напълно прав си, просто доколкото аз знам понеже турбото се явява един вид лостова система с две перки, на две турбини с една и съща компресорна част тази с по голяма турбинна обикновенно тръгва по късно, но колата върви повече. При теб турбинната еднаква, не обърнах внимание че exducer-a един и същ, и реших че трябва да тръгва по бързо...
п.п. принципно темата за турбините е мноого обширно нещо :D
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#322 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2010 - 08:52

Малко да обновя темата. Тази събота колата влезе в бокса (Хедонист тунинг - Благоевград) за малко промени които са планувани от доста време. Те включват, смяна на пружините (реших да я вдигна малко ,че е много ниска), смяна на предните спирачки с 340мм дискове и 4-ри бутални апарати, преминаване на бездистрибуторно запалване, евентуално минаване към 2.65/2.85 диф. , малко обновяване на интериора, както и малко работа по купето (за съжаление има загнило на 1-2 места :( ).

Ето и малко снимки от началото на процеса ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#323 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2010 - 09:09

Добре дошли на offroad-a :excl: Ето няколко снимки на колата с новите пружини, както се вижда малко се повдигна, може би малко повече .... :lol: . Надявам се като покарам малко да улегнат ако ли не ще се наложи да се свалят и коригират ;) .

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Ето и снимки на предните спирачки (дискове + апарати). Апаратите са 4 бутални Brembo a дисковете са 340мм, надявам се с тях да спира добре :lol: .

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#324 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 449 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2010 - 16:01

Жорка, евала ти брат, бремботата са уникални :) добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
  • 0

M112.940 inside

 

 


#325 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2010 - 08:17

Жорка, евала ти брат, бремботата са уникални :) добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?


Заводските са 284мм .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#326 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2010 - 11:26

Спирачните апарати и дискове монтирани на колата .

Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#327 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на МБКБ

  • Администратори
  • 7777 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2010 - 14:27

Каква боя си ползвал за апаратите?
  • 0
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле

#328 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 август 2010 - 17:03

Обикновен черен спрей :)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#329 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2010 - 09:58

Вчера обърнах малко внимание на купето, сложих изолация на пода.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Между временно, претапицирах Sparko седалките, тъй като тяхната материя се протри и скъса

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#330 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2010 - 10:44

Тази събота колата видя бая зор, та от зор чак замина предното гумено каре на кардана. Колата вече се движи на 1 бар и ограничител на оборотите на 6800 (скоро ще е на 7000 :) ), тегли много добре и успява на 3-та да замота гумите с още двама човека вътре :) . Напрвих 2-3 теста 0-100км/ч и успях да сваля времето на 6.0 сек. но определено има още да тренирам докато хвана старта т.е. реално ще слезе под 6сек. 0-100км/ч.....лично аз съм много доволен :-D .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни