 
					
					 
	
Проект: 190е 2.5-16в турбо
		 Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16 
	
	
	
	
		777 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#316
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 30 май 2010 - 12:01
					Днес реших да направя едно замерване за да видя дали колата върви по-добре с това турбо. За съжаление успях да направя само едни старт на 0.6 бара, тъй че по-натам ще видим какво може на 1.0 бар . Ето резултата, старта е много лек от ~ 2000 оборота, колата е и малко богата в режим на надналягане тъй ,че може да се изкара още някой кон като се до настрои. 
 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#317
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 31 май 2010 - 07:52
					Хубава графика, добро ускорение   гледам че на 1ва, 2ра и 3та ускорява почти еднакво!
  гледам че на 1ва, 2ра и 3та ускорява почти еднакво! 
Каква е новата турбина ако не е тайна?
					
				
				
				
				
				
								
				
					 гледам че на 1ва, 2ра и 3та ускорява почти еднакво!
  гледам че на 1ва, 2ра и 3та ускорява почти еднакво! Каква е новата турбина ако не е тайна?
	
	1991  190E SportLine  turbo 0.6bar   
				
				
				
			
				 
			
				
					
						
					
					#318
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 31 май 2010 - 08:33
					Турбото пак е т3/т4 като предишното но с малко по-голяма компресорна част. Старата беше с перка 50мм/76мм това е с 57мм/76мм, съответно има и малко повече лаг т.е. сега пълно налягане имам на 3000 оборота.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#319
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 31 май 2010 - 14:39
Принципно колкото по голяма компресорна и по малка турбинна част слагаш толкова повече би трябвало да тръгва по рано, да е за по-ниско налягане и да запушва повече мотора. Ако турбинната част е същата на теория трябва да тръгва по рано, ма то практика и теория...Турбото пак е т3/т4 като предишното но с малко по-голяма компресорна част. Старата беше с перка 50мм/76мм това е с 57мм/76мм, съответно има и малко повече лаг т.е. сега пълно налягане имам на 3000 оборота.
 
					
					
	
	1991  190E SportLine  turbo 0.6bar   
				
				
				
			
				 
			
				
					
						
					
					#320
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 31 май 2010 - 15:17
					Не е точно така. Перката на компресора се състои от две части - inducer и exducer. Колкото по-голям е inducer-а (по-малката част на перката където влиза въздуха) толкова по-голям е и лага, но пък засмуква повече въздух (естествено и дизайна на перките има значение). В моя случай старата перка беше с inducer 50мм, новата е 57мм  . Турбото може да тръгва по рано когато inducer-a е един и същ но exducer-a (по-голямата част на перката където излиза въздуха) е по-голям, което при мен не е така тъй като exducer-a и на двете перки е един и същ - 76мм
 . Турбото може да тръгва по рано когато inducer-a е един и същ но exducer-a (по-голямата част на перката където излиза въздуха) е по-голям, което при мен не е така тъй като exducer-a и на двете перки е един и същ - 76мм   .
.
П.П. двете турбини са с еднаква турбинна част.
					
				
				
				
				
				
								
				
					 . Турбото може да тръгва по рано когато inducer-a е един и същ но exducer-a (по-голямата част на перката където излиза въздуха) е по-голям, което при мен не е така тъй като exducer-a и на двете перки е един и същ - 76мм
 . Турбото може да тръгва по рано когато inducer-a е един и същ но exducer-a (по-голямата част на перката където излиза въздуха) е по-голям, което при мен не е така тъй като exducer-a и на двете перки е един и същ - 76мм   .
.П.П. двете турбини са с еднаква турбинна част.

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#321
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 01 юни 2010 - 13:31
					Напълно прав си, просто доколкото аз знам понеже турбото се явява един вид лостова система с две перки, на две турбини с една и съща компресорна част тази с по голяма турбинна обикновенно тръгва по късно, но колата върви повече. При теб турбинната еднаква, не обърнах внимание че exducer-a един и същ, и реших че трябва да тръгва по бързо...
п.п. принципно темата за турбините е мноого обширно нещо 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					п.п. принципно темата за турбините е мноого обширно нещо
 
					
					
	
	1991  190E SportLine  turbo 0.6bar   
				
				
				
			
				 
			
				
					
						
					
					#322
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 15 юни 2010 - 08:52
					Малко да обновя темата. Тази събота колата влезе в бокса (Хедонист тунинг - Благоевград) за малко промени които са планувани от доста време. Те включват, смяна на пружините (реших да я вдигна малко ,че е много ниска), смяна на предните спирачки с 340мм дискове и 4-ри бутални апарати, преминаване на бездистрибуторно запалване, евентуално минаване към 2.65/2.85 диф. , малко обновяване на интериора, както и малко работа по купето (за съжаление има загнило на 1-2 места  ).
 ).  
Ето и малко снимки от началото на процеса 
 

 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 ).
 ).  Ето и малко снимки от началото на процеса
 
 
 
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#323
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 юни 2010 - 09:09
					Добре дошли на offroad-a  Ето няколко снимки на колата с новите пружини, както се вижда малко се повдигна, може би малко повече ....
   Ето няколко снимки на колата с новите пружини, както се вижда малко се повдигна, може би малко повече ....  . Надявам се като покарам малко да улегнат ако ли не ще се наложи да се свалят и коригират
 . Надявам се като покарам малко да улегнат ако ли не ще се наложи да се свалят и коригират  .
 .



Ето и снимки на предните спирачки (дискове + апарати). Апаратите са 4 бутални Brembo a дисковете са 340мм, надявам се с тях да спира добре .
 .


 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 Ето няколко снимки на колата с новите пружини, както се вижда малко се повдигна, може би малко повече ....
   Ето няколко снимки на колата с новите пружини, както се вижда малко се повдигна, може би малко повече ....  . Надявам се като покарам малко да улегнат ако ли не ще се наложи да се свалят и коригират
 . Надявам се като покарам малко да улегнат ако ли не ще се наложи да се свалят и коригират  .
 .


Ето и снимки на предните спирачки (дискове + апарати). Апаратите са 4 бутални Brembo a дисковете са 340мм, надявам се с тях да спира добре
 .
 .

 
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#324
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 27 юни 2010 - 16:01
					Жорка, евала ти брат, бремботата са уникални  добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
 добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
 добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
					
					M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#325
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 28 юни 2010 - 08:17
Жорка, евала ти брат, бремботата са уникални
добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
Заводските са 284мм .

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#326
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 16 август 2010 - 11:26
					Спирачните апарати и дискове монтирани на колата .

 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
 
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#327
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 16 август 2010 - 14:27
					Каква боя си ползвал за апаратите?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
			
				
					
						
					
					#328
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 16 август 2010 - 17:03
					Обикновен черен спрей   
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#329
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 август 2010 - 09:58
					Вчера обърнах малко внимание на купето, сложих изолация на пода.



Между временно, претапицирах Sparko седалките, тъй като тяхната материя се протри и скъса


 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					


Между временно, претапицирах Sparko седалките, тъй като тяхната материя се протри и скъса


 
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
			
				
					
						
					
					#330
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 септември 2010 - 10:44
					Тази събота колата видя бая зор, та от зор чак замина предното гумено каре на кардана. Колата вече се движи на 1 бар и ограничител на оборотите на 6800 (скоро ще е на 7000  ), тегли много добре и успява на 3-та да замота гумите с още двама човека вътре
 ), тегли много добре и успява на 3-та да замота гумите с още двама човека вътре  . Напрвих 2-3 теста 0-100км/ч и успях да сваля времето на 6.0 сек. но определено има още да тренирам докато хвана старта т.е. реално ще слезе под 6сек. 0-100км/ч.....лично аз съм много доволен :-D .
 . Напрвих 2-3 теста 0-100км/ч и успях да сваля времето на 6.0 сек. но определено има още да тренирам докато хвана старта т.е. реално ще слезе под 6сек. 0-100км/ч.....лично аз съм много доволен :-D .
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 ), тегли много добре и успява на 3-та да замота гумите с още двама човека вътре
 ), тегли много добре и успява на 3-та да замота гумите с още двама човека вътре  . Напрвих 2-3 теста 0-100км/ч и успях да сваля времето на 6.0 сек. но определено има още да тренирам докато хвана старта т.е. реално ще слезе под 6сек. 0-100км/ч.....лично аз съм много доволен :-D .
 . Напрвих 2-3 теста 0-100км/ч и успях да сваля времето на 6.0 сек. но определено има още да тренирам докато хвана старта т.е. реално ще слезе под 6сек. 0-100км/ч.....лично аз съм много доволен :-D .
					
					
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
			
			






