Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#331
Публикувано 20 септември 2010 - 11:18
Зимай читаво каре , опразни си джоба ама да ти е сигурно , защото то отнася бая болка
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#332
Публикувано 20 септември 2010 - 21:17
joreto си прави количката не се шегува. Аз лично гледам и искрено завиждам.. след 2-3 месеца като се прибера в любимата БГ, току виж се наредя на старта до него
#333
Публикувано 22 септември 2010 - 10:07
mbthepower, за читаво каре е ясно, това което се опитвам да разбера сега е дали има по-здраво каре от МБ (може и да е от друга марка) което да стане, примерно от бус, джип и т.н.
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая .
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#334
Публикувано 22 септември 2010 - 11:47
mbthepower, за читаво каре е ясно, това което се опитвам да разбера сега е дали има по-здраво каре от МБ (може и да е от друга марка) което да стане, примерно от бус, джип и т.н.
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая .
питай Роман(pumpish) за карето ... тия там не си играят само издевателстват, та той съм сигурен ще те ориентира.
#336
Публикувано 01 ноември 2010 - 07:47
Добре се набира
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#337
Публикувано 01 ноември 2010 - 09:24
Общо взето бива, снимано е на Дупница, посоката е нагоре по наклона с 100+кг пътник. На клипа 0-200км/ч е ~22-23 sec което си е бавно, реално само с мен колата ги прави за ~ 19sec (на 0.5 бара, наколко замервания). Лошото е че в неделия май маслената помпа здаде багажа (при връщане на газта при 220км/ч налягането падна на 0 ) и замина някой лагер (почна да тропа), та тия дни ще се отваря мотора .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#338
Публикувано 01 ноември 2010 - 11:17
ами маслената помпа необича обороти-7000+ затва е ограничителя на 6200об/мин
Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде
Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде
#339
Публикувано 01 ноември 2010 - 11:33
Оборотомера е от 6-цил мерцедес (w124) но пак има отклонение/грешка в показанията, реално 7000 оборота са ~6500-6600 по megasquirt-а .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#340
Публикувано 01 ноември 2010 - 12:29
А защо не дойде на събора да и се порадваме или ела поне на някоя среща . И ние сме хора да изплакнем очички
Поздрави и Успех!
Поздрави и Успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#341
Публикувано 01 ноември 2010 - 17:10
joreto,
Махни тая скапана изолация от дюшамето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser
Поздрави
Махни тая скапана изолация от дюшамето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#342
Публикувано 01 ноември 2010 - 19:37
Лошо е станало на Жоро с колата, но имам въпрос - Защо маслената помпа не обича обороти 7000+ ? да не би дебита да идва в повече и разтоварващия клапан да не смогва?ами маслената помпа необича обороти-7000+ затва е ограничителя на 6200об/мин
Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#343
Публикувано 01 ноември 2010 - 23:32
всъщност всяка част на старите мерцедеси е проектирана със запас +30%, тоест да може да издържи на повече от предвиденото..
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.
#344
Публикувано 02 ноември 2010 - 09:32
А защо не дойде на събора да и се порадваме или ела поне на някоя среща . И ние сме хора да изплакнем очички
Поздрави и Успех!
Късно разбрах за събора, пък и напоследък така се случи ,че събота и неделя имам доста ангажименти и затова пропуснах .
joreto,
Махни тая скапана изолация от дюшeмето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser
Поздрави
Предполагам имаш предвит ,че може да се образува влага и да почне да гние колата....честно казано аз вече съм я прежалил та и да почне да гние най-много да взема друго купе и да прехвърля нещата. Общо взето знам 3-ма дето са ползвали подобна изолация за пода и вратите и до момента нямат проблем, но времето ще покаже.
......
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.
Според мен точно това е проблема. Сега като се замисля ако бях внимавал повече това нямаше да стане тъй като имаше признаци че нещо не е наред. Примерно, някой път като загрееше повече налягането падаше на 1 а обикновено го държеше около 1.5-2 на празен ход, също така последно време при движение вместо на 3 стрелката седеше на ~ 2.8 (малко под 3). Всичко това говори за проблем в мазането ама нали съм куха лейка ..... Аз също се надявам вала да е наред и да мина само с шлайф и нови лагери но ще видим, ако са прекалено много пораженията може направо да мина на 3.0/3.2 - 24в мотор (естествено пак с турбина).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#345
Публикувано 02 ноември 2010 - 10:39
и пак ше трябва да правиш нов колектор...
оправяй го този, че иначе никой от клубът няма да я види завършена тази кола.
ше сложиш 3,2, после ше реши да сложиш М117, после М119, после турбини...
мисля че има шанс да се е скапал само байпасният клапан на помпата
оправяй го този, че иначе никой от клубът няма да я види завършена тази кола.
ше сложиш 3,2, после ше реши да сложиш М117, после М119, после турбини...
мисля че има шанс да се е скапал само байпасният клапан на помпата
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни