

Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#331
Публикувано 20 септември 2010 - 11:18
Зимай читаво каре , опразни си джоба ама да ти е сигурно , защото то отнася бая болка



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#332
Публикувано 20 септември 2010 - 21:17
joreto си прави количката не се шегува. Аз лично гледам и искрено завиждам.. след 2-3 месеца като се прибера в любимата БГ, току виж се наредя на старта до него

#333
Публикувано 22 септември 2010 - 10:07
mbthepower, за читаво каре е ясно, това което се опитвам да разбера сега е дали има по-здраво каре от МБ (може и да е от друга марка) което да стане, примерно от бус, джип и т.н.
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая
.
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая


Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#334
Публикувано 22 септември 2010 - 11:47
mbthepower, за читаво каре е ясно, това което се опитвам да разбера сега е дали има по-здраво каре от МБ (може и да е от друга марка) което да стане, примерно от бус, джип и т.н.
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая.
питай Роман(pumpish) за карето ... тия там не си играят само издевателстват, та той съм сигурен ще те ориентира.
#336
Публикувано 01 ноември 2010 - 07:47
Добре се набира

1991 190E SportLine turbo 0.6bar

#337
Публикувано 01 ноември 2010 - 09:24
Общо взето бива, снимано е на Дупница, посоката е нагоре по наклона с 100+кг пътник. На клипа 0-200км/ч е ~22-23 sec което си е бавно, реално само с мен колата ги прави за ~ 19sec (на 0.5 бара, наколко замервания). Лошото е че в неделия май маслената помпа здаде багажа (при връщане на газта при 220км/ч налягането падна на 0 ) и замина някой лагер (почна да тропа), та тия дни ще се отваря мотора
.


Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#338
Публикувано 01 ноември 2010 - 11:17
ами маслената помпа необича обороти-7000+ затва е ограничителя на 6200об/мин
Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде
Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде
#339
Публикувано 01 ноември 2010 - 11:33
Оборотомера е от 6-цил мерцедес (w124) но пак има отклонение/грешка в показанията, реално 7000 оборота са ~6500-6600 по megasquirt-а .

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#340
Публикувано 01 ноември 2010 - 12:29
А защо не дойде на събора да и се порадваме или ела поне на някоя среща . И ние сме хора да изплакнем очички 
Поздрави и Успех!

Поздрави и Успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#341
Публикувано 01 ноември 2010 - 17:10
joreto,
Махни тая скапана изолация от дюшамето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser
Поздрави
Махни тая скапана изолация от дюшамето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#342
Публикувано 01 ноември 2010 - 19:37
Лошо е станало на Жоро с колата, но имам въпрос - Защо маслената помпа не обича обороти 7000+ ? да не би дебита да идва в повече и разтоварващия клапан да не смогва?ами маслената помпа необича обороти-7000+ затва е ограничителя на 6200об/мин
Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде
1991 190E SportLine turbo 0.6bar

#343
Публикувано 01 ноември 2010 - 23:32
всъщност всяка част на старите мерцедеси е проектирана със запас +30%, тоест да може да издържи на повече от предвиденото..
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.
#344
Публикувано 02 ноември 2010 - 09:32
А защо не дойде на събора да и се порадваме или ела поне на някоя среща . И ние сме хора да изплакнем очички
Поздрави и Успех!
Късно разбрах за събора, пък и напоследък така се случи ,че събота и неделя имам доста ангажименти и затова пропуснах

joreto,
Махни тая скапана изолация от дюшeмето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser
Поздрави
Предполагам имаш предвит ,че може да се образува влага и да почне да гние колата....честно казано аз вече съм я прежалил та и да почне да гние най-много да взема друго купе и да прехвърля нещата. Общо взето знам 3-ма дето са ползвали подобна изолация за пода и вратите и до момента нямат проблем, но времето ще покаже.
......
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.
Според мен точно това е проблема. Сега като се замисля ако бях внимавал повече това нямаше да стане тъй като имаше признаци че нещо не е наред. Примерно, някой път като загрееше повече налягането падаше на 1 а обикновено го държеше около 1.5-2 на празен ход, също така последно време при движение вместо на 3 стрелката седеше на ~ 2.8 (малко под 3). Всичко това говори за проблем в мазането ама нали съм куха лейка ..... Аз също се надявам вала да е наред и да мина само с шлайф и нови лагери но ще видим, ако са прекалено много пораженията може направо да мина на 3.0/3.2 - 24в мотор (естествено пак с турбина).

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#345
Публикувано 02 ноември 2010 - 10:39
и пак ше трябва да правиш нов колектор...
оправяй го този, че иначе никой от клубът няма да я види завършена тази кола.
ше сложиш 3,2, после ше реши да сложиш М117, после М119, после турбини...
мисля че има шанс да се е скапал само байпасният клапан на помпата
оправяй го този, че иначе никой от клубът няма да я види завършена тази кола.
ше сложиш 3,2, после ше реши да сложиш М117, после М119, после турбини...
мисля че има шанс да се е скапал само байпасният клапан на помпата
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни