И все пак, никой от нас не е до автомобила и се изказва по субективна преценка, но моето мнение остава за проверка първо на свещите и тогава да се провери разпрашаването на дюзите. Те така от "една седмица" не влошават работата си. Би било прецедент или двигател на повече от 1/2 мил. км., каран с ниско качественно гориво. Това е и принципната ми препоръка, че е най-добре да ползваме качествени горива целогодишно без компромиси!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: dpower
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 133
- Разглеждан: 4980
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
W210-1996 Е300D
17
Good
Инструменти
Последни посетители
#363202 Дюзи
Публикувано от dpower на 23 май 2015 - 21:22
Описанието на проблема не насочва към проблем в дюзите, абсолютно/ имам предвид точно/. Много по-евтино от свалянето на дюзите, изледване на работата им, почистване или подмяна с нови такива или само разпръсквачи, би било според моят скромен опит да проверите изправността на подгревните свещи. Дори една да изгори и веднага се влошава работата на мотора при начално стартиране след дълъг престой/ над 6часа/ или обичайното нощуване на автомобила. Уверете се в годността на свещите. Лесна работа. Съкратената процедура е с мултицет или пробна лампичка. По прецизната чрез свалянето на свещите и измерване на времето, за което всяка една загрява до червено. Ако решите да го направите, ще очакваме резултата. Успех!
- 1
#324770 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.
Публикувано от dpower на 27 юни 2013 - 14:21
Благодарности на Вели и целия екип за чудесно свършената работа ! Пожелавам ви все повече и повече доволно и приятно "охладени" клиенти !
- 1
#323805 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.
Публикувано от dpower на 18 юни 2013 - 15:05
!!! ПРОМОЦИЯ ЗА МЕСЕЦ ЮНИ !!!
1. Автоклиматици
- диагностика и откриване на проблеми 15 лв.
- дозареждане ( вкл. цена за диагностика ) 29 лв.
- цялостно зареждане 49 лв !!!
...очаквайте още летни и изненадващи промоции съвсем скоро !
Много добре, ще те посетя за пореден път!
- 1
#313627 Губи масло
Публикувано от dpower на 03 март 2013 - 21:04
В случая с твоят автомобил, това е подходящият за маслото вискозитет, а не 5W-40, защото мотора е без турбо. Ако си сигурен за произхода на Castrol-ла , сипвай. Аз направих няколко смени на такова масло, но сега предпочетох друго.
- 1
#301337 ADS
Публикувано от dpower на 17 ноември 2012 - 18:12
Несъм мн.съгласен че вози комфортно дори и при сменени сфери защото моята си вози доста стегнато попринцип.Когато е натоварена тогава вози сравнително по-меко.
Учуден съм! Бих казал, че нещо не е наред по отношение на усещането за комфорт на возенето. Така да се каже, "хващам" се за думите ти, че вози стегнато по принцип, но по-меко, когато е натоварена. Трябва да се провери. Жалко, че не може да сравняваш с друг автомобил.
Аз при моята усещам плавност и мекота в движението на режим комфорт, а когато превключа на спортен режим от бутона, напрегнатост и стабилност. За да не звучи пресилено ще напиша, почти същото като при W220 с второто поколение ADS, шофирал съм такъв.
Ако е възможно получи още мнения от монтьори и вещи автотехници и тогава решавай, какво да се прави.
Системата никак не е сложна за разбиращите я. Амортисьора, задния е около 500лв., но все пак мнението ми е да не се разваля автомобила. Подготви се и си го оправи. Ако елиминираш система правиш посредствен автомобила. Имаш прекрасна кола, карай си я с удоволствие!
- 1
#278300 w208 Къде се намира филтър на климатика?
Публикувано от dpower на 19 април 2012 - 21:12
Около 10-15мин. по-рано се изключва A/C, вентилатора продължава да обдухва, това е при дълъг престой. Така препоръчват специалистите, въпреки че времето не е достатъчно, за да се подсуши филтъра на климатика и да се избегнат последиците от това.
- 1
#260656 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.
Публикувано от dpower на 31 декември 2011 - 18:04
Разбрах че системата сама се обезвъздушава,ти какво ще кажеш по въпроса.
Обезвъздушава се посредством неколкократно бавно завъртане на волана от крайна точка до крайна точка при работещ двигател, докато предните гуми са във въздуха, а кормилната рейка не е под товар. При неоходимост се долива още течност. Аз така изпълних процедурата.
- 3
#260619 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.
Публикувано от dpower на 31 декември 2011 - 15:13
Отдавна чакам да се появи собственик на автомобил с такава екастра, като на моят, проявяващ интерес към функциите й, за да споделяме впечатления.
Разбира се ADS се среща , но не особено често, поради липса на такава потребност за усещане у предишните потребители на марката. Така или иначе са имали един куп новости по автомобил от такъв висок клас, на който да се радват, а и да платят прескъпо, че на някой им е идвало в повече да дадат още няколко хиляди марки за нещо такова, ето сам се убеждаваш, дори и сега, непопулярно и непозпознато и не са я закупували. Мнението на тези, които са ползвали екстата и са писали е Net-а е, че е нещо което ще изискват и при следващият си автомобил.
И така, някъде тогава, не помня точно, всичко прочетено по тази тема, но след 1991г., вече има ексемпляри с такава екста- ADS, по пътищата. ADS от първо поколение /има и второ поколение след (също не помня коя година 2000 и някоя), но помня , че вече се монтира бзово на S-ките/ е система от 6 датчика. 4 са разположени на телата на амортисьорите и следящи работата им, 1 някъде на кормилната кутия за измерване на градус на завиване и 1 на пода в купето за отчитане на станичен наклон. Всичко това взето заедно кара движещият се със скорост над 120км/ч автомобил да стои залепнал като "ютия" на пътя.
Другото забележително нещо се проявява при спиране.
В този момент ADS не позволява на автомобила да прояви така нареченият е ефект на "гмуркане", а остава в една равнина през целият период на спиране.
Позната характеристика на системата е и преодоляване на "клякането" при настаняването на пътниците и багажа им и автомобила не променя своя клиърънс.
Когато лампичката на копчето не свети режима на возене е "комфот", това е и обичаиният за ползване, а когато свети- "спорт".
Разбира се ADS се среща , но не особено често, поради липса на такава потребност за усещане у предишните потребители на марката. Така или иначе са имали един куп новости по автомобил от такъв висок клас, на който да се радват, а и да платят прескъпо, че на някой им е идвало в повече да дадат още няколко хиляди марки за нещо такова, ето сам се убеждаваш, дори и сега, непопулярно и непозпознато и не са я закупували. Мнението на тези, които са ползвали екстата и са писали е Net-а е, че е нещо което ще изискват и при следващият си автомобил.
И така, някъде тогава, не помня точно, всичко прочетено по тази тема, но след 1991г., вече има ексемпляри с такава екста- ADS, по пътищата. ADS от първо поколение /има и второ поколение след (също не помня коя година 2000 и някоя), но помня , че вече се монтира бзово на S-ките/ е система от 6 датчика. 4 са разположени на телата на амортисьорите и следящи работата им, 1 някъде на кормилната кутия за измерване на градус на завиване и 1 на пода в купето за отчитане на станичен наклон. Всичко това взето заедно кара движещият се със скорост над 120км/ч автомобил да стои залепнал като "ютия" на пътя.
Другото забележително нещо се проявява при спиране.
В този момент ADS не позволява на автомобила да прояви така нареченият е ефект на "гмуркане", а остава в една равнина през целият период на спиране.
Позната характеристика на системата е и преодоляване на "клякането" при настаняването на пътниците и багажа им и автомобила не променя своя клиърънс.
Когато лампичката на копчето не свети режима на возене е "комфот", това е и обичаиният за ползване, а когато свети- "спорт".
- 4
#249303 Избор на алтернативен размер гуми
Публикувано от dpower на 05 октомври 2011 - 11:06
Имай предвид тази таблица за ширина на джантите
010007496_136.jpg 46,75K
48 Брой сваляния,а и по-добрият вариант за този пазмер гуми е атомобил като твоя, изпълнение Елеганс, защото Авангард е по-нисък и може да опират някъде. По-скоро само на предните подкалници, отзад ми се струва, че има повече просвет.
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: dpower
- Privacy Policy