Не! Ефект нищожен! По-малко от това да изпиеш енергиина напитка или протеинова такава. Спираш да пиеш спира и ефекта.Не си губи времето с това.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dpower
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 133
- Разглеждан: 4971
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
W210-1996 Е300D
17
Good
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Дюзи
25 май 2015 - 09:16
В тема:Дюзи
24 май 2015 - 19:50
Вярно е! Има какво да се желае повече от горивата ни! Както всичко обаче за "изнасянето" и да и не, ама....докато не го направи човек само приказки! Още сме тук...
Нека се опитаме сега да помогнем на момчето, да си оправи по-бързо колата и да не го разочароваме! И да видим ще се ситигне ли до дюзи или ще забрави за онзи "един майстор".
В тема:Дюзи
24 май 2015 - 07:38
И все пак, никой от нас не е до автомобила и се изказва по субективна преценка, но моето мнение остава за проверка първо на свещите и тогава да се провери разпрашаването на дюзите. Те така от "една седмица" не влошават работата си. Би било прецедент или двигател на повече от 1/2 мил. км., каран с ниско качественно гориво. Това е и принципната ми препоръка, че е най-добре да ползваме качествени горива целогодишно без компромиси!
В тема:Дюзи
23 май 2015 - 21:22
Описанието на проблема не насочва към проблем в дюзите, абсолютно/ имам предвид точно/. Много по-евтино от свалянето на дюзите, изледване на работата им, почистване или подмяна с нови такива или само разпръсквачи, би било според моят скромен опит да проверите изправността на подгревните свещи. Дори една да изгори и веднага се влошава работата на мотора при начално стартиране след дълъг престой/ над 6часа/ или обичайното нощуване на автомобила. Уверете се в годността на свещите. Лесна работа. Съкратената процедура е с мултицет или пробна лампичка. По прецизната чрез свалянето на свещите и измерване на времето, за което всяка една загрява до червено. Ако решите да го направите, ще очакваме резултата. Успех!
В тема:Съвместимост климатроник управление
22 февруари 2015 - 21:45
Хм.. а как става това с адаптацията ?? Че имам работещи от 140.. и 210.. и когато ги сложа на 124-то.. компресора не тръгва (а като функции са еднакви)
Технически се изпълнява от меню на Стар Диагнозата, като се стартира откритата неактивна функция.
А е възможно, нещо да не се стартира автоматично само след поставянето на ново управление, защото определен брой от тях си имат общ партиден софтуеър, който не е еднакъв за всички такива (пр. #136 или #142, номера, които реално съществуват, но без адаптация не могат да задействат присъщите им функции), така че се препрограмират и се свързват и с другите хардуеъри разположени в автомобила. Нека да поясня, че управлението на климатроника е част от главните електронни компоненти за анализ, въпреки елементарната 25годишна технология, и не е просто включващо и изключващо устройство. Разбира се, има и много по-важни неща от управлението, и нека не се спекулира със стойността му и важността му.
Не помня някога да съм виждал разискване по подобна тема и допускам, че е полезна до някъде.
P.S. Марто, моля те редактирай поста ми с текст по твое усмотрение. Поздрави!
Не мисля че има какво да му се редактира. Има доста полезна информация в него. Благодаря за което !
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dpower
- Privacy Policy