Към съдържанието

  •  

dpower

Регистрация: 02 ное 2008
Офлайн Последно: 07 апр 2018 - 19:53:25
-----

Моите мнения

В тема:Дюзи

25 май 2015 - 09:16

Не! Ефект нищожен! По-малко от това  да изпиеш енергиина напитка или протеинова такава. Спираш да пиеш спира и ефекта.Не си губи времето с това.


В тема:Дюзи

24 май 2015 - 19:50

        Вярно е! :)  Има какво да се желае повече от горивата ни! Както всичко обаче за "изнасянето" и да и не, ама....докато не го направи човек само приказки! Още сме тук...

     Нека се опитаме сега да помогнем на момчето, да си оправи по-бързо колата и да не го разочароваме! И да видим ще се ситигне ли до дюзи или ще забрави за онзи "един майстор".  :flagmbcb  


В тема:Дюзи

24 май 2015 - 07:38

И все пак, никой от нас не е до автомобила и се изказва по субективна преценка, но моето мнение остава за проверка първо на свещите и тогава да се провери разпрашаването на дюзите. Те така от "една седмица" не влошават работата си. Би било прецедент или двигател на повече от 1/2 мил. км., каран с ниско качественно гориво. Това е и принципната ми препоръка, че е най-добре да ползваме качествени горива целогодишно без компромиси!


В тема:Дюзи

23 май 2015 - 21:22

Описанието на проблема не насочва към проблем в дюзите, абсолютно/ имам предвид точно/. Много по-евтино от свалянето на дюзите, изледване на работата им, почистване или подмяна с нови такива или само разпръсквачи, би било според моят скромен опит да проверите изправността на подгревните свещи. Дори една да изгори и веднага се влошава работата на мотора при начално стартиране след дълъг престой/ над 6часа/ или обичайното нощуване на автомобила. Уверете се в годността на  свещите. Лесна работа. Съкратената процедура е с мултицет или пробна лампичка. По прецизната чрез свалянето на свещите и измерване на времето, за което всяка една загрява до червено. Ако решите да го направите, ще очакваме резултата. Успех!  :thumbup  :flagmbcb


В тема:Съвместимост климатроник управление

22 февруари 2015 - 21:45

Хм.. а как става това с адаптацията ?? Че имам работещи от 140.. и 210.. и когато ги сложа на 124-то.. компресора не тръгва (а като функции са еднакви)

   Технически се изпълнява от меню на Стар Диагнозата, като се стартира откритата неактивна  функция.

   А е възможно, нещо да не се стартира автоматично само след поставянето на ново управление, защото определен брой от тях си имат общ партиден софтуеър, който не е еднакъв за всички такива (пр. #136 или #142, номера, които реално съществуват, но без адаптация не могат да задействат присъщите им функции), така че се препрограмират и се свързват и с другите хардуеъри разположени в автомобила. Нека да поясня, че управлението на климатроника е част от главните електронни компоненти за анализ, въпреки елементарната 25годишна технология, и не е просто включващо и изключващо устройство. Разбира се, има и много по-важни неща от управлението, и нека не се спекулира със стойността му и важността му. 

 Не помня някога да съм виждал разискване по подобна тема и допускам, че е полезна до някъде.

 

P.S. Марто, моля те редактирай поста ми с текст по твое усмотрение. Поздрави! 

 

 

Не мисля че има какво да му се редактира. Има доста полезна информация в него. Благодаря за което ! :)