Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w208 Къде се намира филтър на климатика?


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 orlin

orlin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300 TurboDiesel

Публикувано 17 февруари 2012 - 15:44

моля да ми помогнете къде се намира този филтър на климатика ? искам да я сменя че вътре става мъгла по стъклото и дори да пускам парното не се изсъхне не се оправят :(
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2012 - 18:52

Като си купиш филтър, има едно листче с инструкции в кутиите,.
Иначе се намира под жапката. Развиваш няколко кръстати болтчета да падне кората и като погледнеш нагоре, ще видиш един капак черен с бял плъзгач. Мърда се плъзгача и пада целия капак с филтъра и адски много боклуци с него.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 orlin

orlin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E300 TurboDiesel

Публикувано 18 февруари 2012 - 14:31

благодаря за отговора :)
  • 0

#4 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 11 март 2012 - 14:26

Колеги да попитам този говорител за какво служи?Не е свързан никъде?

http://americanec.sn...620568.26592963
  • 0
LAS VEGAS

#5 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2012 - 18:02

Това не е фабрично там, предполагам, че е имало някакъв car kit за телефон, който евентуално след това е бил свален.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#6 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 13 април 2012 - 11:38

Колега orlin оправи ли се положението с мъглата по стъклото след като смени филтъра? Аз колкото и да го сменям този филтър(и обикновен и с активен въглен слагам) стъклото ми постоянно става едно такова като мазно особено в долният край около отворите от които духа.
  • 0

#7 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2012 - 15:29

Ако е мазно - много е вероятно да имаш теч от вътрешния радиатор и да ти пръска от антифриза във въздуха (след филтъра), което полепва по стъклото.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#8 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 17 април 2012 - 11:27

Така ми беше казал и на мен един майстор ,но си мислех че ме будалка нещо,всъщност той ми каза че изпуска фреон. Лесно ли се стига до този вътрешен радиатор да му хвърля едно око?
  • 0

#9 dpower

dpower

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 133 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210-1996 Е300D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2012 - 13:15

Ако си достатъчно бърз :) би ти отнело около 9.28мин., виж как се прави проверката:

  • 0
Публикувано изображение

#10 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 17 април 2012 - 18:16

След като изгледах клипчето,вече не ме дразни този проблем с мазното :D . Забърсвам си го търпеливо с парцалчето,отнема ми около 9 сек. и чиста работа.
  • 1

#11 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2012 - 22:57

Ако е фреон - могат да ти го засекат в някой сервиз за климатици - слагат някакво вещество в системата, завъртат компресора и със специален уред мерят, дали от някъде изтича. Обаче - дали е фреон или антифриз - какво ти дреме - разглобяването е едно и също! Нали ги видя, че двата радиатора са почти един до друг :)

Освен това, ако е фреон, ще изгуби налягане и климатикът няма да духа студено през лятото, така че много бързо ще разбереш, дали е фреон или антифриз :)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#12 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 април 2012 - 21:30

хантифриз е 99% съм сигурен :D
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#13 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 19 април 2012 - 08:27

Да,най-вероятно е антифриз,защото от време на време се налага да доливам по малко.А климатика си работи макар,че проблема е вече от най-малко 3 години,въпреки,че два три пъти ми се случи миналото лято да почва да духа студено чак след около 10-15 мин. Иначе и през зимата го пускам по 5 мин. на 2-3 седмици ,вчера пак го пуснах и няма проблем климатика. Сега се сетих да попитам вие как спирате климатика ? От копчето,малко преди да загасите колата(за да има време да спре компресора) или направо я гасите както си работи климатика?Аз направо я гася,мноооого рядко го спирах от копчето миналото лято,защото някой ми беше казал,че така е по-добре.

Този пост е редактиран от galinikos: 19 април 2012 - 08:32

  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2012 - 08:57

Направо гася аз :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2012 - 18:28

Различно, ако ще тръгвам скоро, направо гася, ако ще стои повече време спирам климатика няколко минути преди да изгася двигателя, за да може вентилаторът да издуха студа, като по този начин се предотврятява появата на конденз и съответно миризма.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни