Към съдържанието

  •  

simeon stefa

Регистрация: 22 юни 2008
Офлайн Последно: 31 юли 2016 - 12:35:53
-----

#347242 Смяна крушка регистрационен номер

Публикувано от simeon stefa на 08 април 2014 - 08:22

Мерси за помоща колеги.

 

Шипките се махат лесно.Те са тип дюбел-че от две части.Немеца го е измислил както казва един колега.

Махнах само половината щипки, леко разхлабих двата болта за ключалката на багажника за да може да излезе кората.

Откопчах само половината кора и леко я отворих (там където е хванат триъгълния светлоотразител не ми се занимаваше да го разглабям).

Крушката се маха лесно, но малко неудобно се слага понеже мястото е малко тясно.Изпуснах една крушка и се счупи, и взех временно една от над сенниците, тя е същата.Там поне се свалят за секунда :_)

 

Благодаря за помоща.


  • 1


#346718 Пролетен събор MB 28-30, март 2014 г. гр. ДЕВИН

Публикувано от simeon stefa на 31 март 2014 - 17:47

Малко снимки и от мен.

 

Качих ги в "Снимки и информация от минали събори и мероприятия" тук :

 

 

 

http://forums.mbclub...014-г-гр-девин/


  • 2


#346687 Пролетен събор MB 28-30, март 2014 г. гр. ДЕВИН

Публикувано от simeon stefa на 30 март 2014 - 21:52

Здравейте колеги.

 

Това е първото ми присъствие на подобен род събитие, което за съжаление приключи много бързо.Бяхме с децата и не успях да присъствам на всички мероприятия.

 

Малко снимки от мероприятията на които присъствах :

 

10170733_10201536528006764_1730701980_n.

10151762_10201536527966763_1824325845_n.10169346_10201536529886811_2067296770_n.10155996_10201536528086766_1445481696_n.1613969_10201536528886786_1472565301_n.j10154254_10201536528486776_673476940_n.j1982139_10201536528726782_1373636381_n.j10153180_10201536529406799_1460497116_n.10170945_10201536529766808_1788035025_n.10151428_10201536530046815_719903109_n.j10004038_10201536530966838_51963847_n.jp1907970_10201536531046840_709190651_n.jp10153224_10201536652489876_791908221_n.j


  • 3


#345081 Гуми за Мерцедес w210

Публикувано от simeon stefa на 02 март 2014 - 15:20

Здравейте колеги.

Ами изглеждат същите.На моите пише Yokohama AC02B, а на тези от линка са без последната буква "B", но предполагам са същите.

Имах известни опасения ако си ги поръчам он-лайн да не ми дойдат със някакъв стар ДОТ от преди 2-3 години...!?

 

И чак да са доста по-евтини !

Аз ги взех за                              238 лв х 4= 952 лв.

В сайта са 227,42 лв х 4 = 909,68+23,64 = 933,32

                                                                  __________

                                                                        18,68 лв съм се минал  ;_)

 

Имат много добра, скъпа и прецизна баланс машина, аз лично не бях виждал подобна !

Монтираха ми ги на място за по 7 лв на гума.


  • 2


#345012 Поддръжка на кожен салон

Публикувано от simeon stefa на 01 март 2014 - 16:46

Здравейте колеги.

 

Това ми е първия автомобил със кожен салон и не съм много наясно кой е най-добрия начин за правилната му поддръжка за да се запази в сегашния си почти перфектен вид.

 

Потърсих с търсачката във форума подобна тема, но не открих.

 

Магазините предлагат голяма гама от препарати, кой по-скъпи, кой по-евтини.Мненията в интернет варират от препарати тип паста,мляко,спрей,мокри кърпи за почистване на кожа до обикновено прясно мляко...?!?

 

Аз пробвах вече няколко варианта.

 

1-во взех един препарат среден клас, тип паста за 10-12 лв от Кауфланд.Доста гъст, по-трудно се размазва навсякъде.И за съжаление когато попадне в дупчиците на кожата остава там със седмици и месеци.Стоят запълнени с бяло....

 

1965023_10201385780358167_1465817400_n.j

 

2. После пробвах с кърпички за почистване на кожа.Като цяло добре почистват и освежават кожата, но ми се струва, че ефекта е доста краткотраен.Може би са добър вариант за кожата на вратите,волана и таблото (наясно съм, че то не е кожено) и може би за под възглавниците (облегалките на седалките). Не помня цената нещо от рода на 2-3 лв за пакет за 25 кърпички:

14888_10201385843119736_1216786688_n.jpg

 

3. Днес пробвах още един продукт на тази фирма W5.Един приятел ми го препоръча.Като цена е в ниския диапазон 4,90 лв тубичката, днес го видях на промоция в Лидл за 2,80 лв.

Доста е течен, направо си е като мляко.Намацах яко кожата и почти изразходих тубичката за едно мазане.Прилагам снимки на препарата и мацането :

1964873_10201385780318166_1548258095_n.j

1897767_10201385141422194_1013766559_n.j

1655873_10201385142262215_865422788_n.jp

1517390_10201385141502196_1776636660_n.j

400666_10201385141782203_446165461_n.jpg

 

 

Според мен добре се получи с последния препарат.Ще видим когато попие.

 

Чудех се на колко време и с какъв препарат (като вид, марка и тн.) е хубаво да се третира кожата за да се запази максимално по-дълго в перфектно състояние.

 Някъде четох, че зимата не било препоръчително да се маже кожата...за мен е малко странно, защото както от студа така и от жегата кожата се втвърдява, което е предпоставка за нейното напукване и захабяване...!?!

Дали има зимни и летни препарати...!?

 

Също така имам няколко дребни забележки на шофьорската седалка.Дали с препарат/боя за боядисване на кожени якета ако се третира ще изчезнат тези леки напуквания на кожата или си има специални препарати и вакси за това ?!

 

Прилагам снимки на напукванията на шофьорската седалка.Нищо фрапиращо не са и не дразнят окото, но ако има начин да я възстановя бих го направил.

 

Снимки :

1964897_10201385841999708_968822205_n.jp

1796534_10201385842439719_399033244_n.jp

1518021_10201385842799728_1118157972_n.j

 

Поздрави :_)


  • 1


#344625 ПЪРВА ПРОЛЕТ 28-30.03.2014 ДЕВИН - записвания

Публикувано от simeon stefa на 24 февруари 2014 - 16:07

И за мен една двойна стая за два дни.
За двама възрастни и 2 деца (едното на 6'5 години и 2'5 год.)

До края на деня ще направя превода!

В хотела предлага ли се бебешка кошарка за по малкото дете или ние да си носим?

На основание в превода какво да напиша?

Пролетен събор МБК 28-30 март и 3 имена добре ли е?
  • 1


#343534 ПЪРВА ПРОЛЕТ 28-30.03.2014 ДЕВИН - записвания

Публикувано от simeon stefa на 07 февруари 2014 - 12:44

Относно пътят до Девин, качвам няколко снимки, които колегата vladimir_ ми прати:

 

1795520_426851950780160_1439780075_n.jpg1505490_426851937446828_1715012173_n.jpg62940_426851940780161_496203664_n.jpg1800454_426851984113490_1122021894_n.jpg1798782_426851987446823_1420934274_n.jpg


  • 2


#337668 Отбора на W210

Публикувано от simeon stefa на 30 ноември 2013 - 15:31

Да се похваля и аз :_)

От няколко месеца съм горд собственик на фейслифтов w210, E200 компресор, ръчка 6 ск. с доста глезотийки :_)

 

1476131_10200717446650242_1076080378_n.j1377573_10200453297726684_527358619_n.jp1378774_10200453304046842_1442596718_n.j1379313_10200453295566630_1733928883_n.j1472064_10200748871555845_560851225_n.jp1452511_10200748871595846_691313585_n.jp1476234_10200748872115859_1474161601_n.j1477671_10200748872395866_1086137399_n.j1477909_10200748873275888_479441186_n.jp1470254_10200717447410261_660816880_n.jp


  • 1


#334541 проблем с компресора на Е200

Публикувано от simeon stefa на 17 октомври 2013 - 12:11

Здравейте колеги.

 

С цел да помогна и риск да досадя ще споделя и моя челен опит от днес.

 

Понеже както вече казах карам такъв компресорен Мерцедес като колегата и ми стана интересно и се поразчетох из англоговорящите форуми за Мерзедес.

 

Ето идна интересна тема за проблем с компресора за CLK и нейното разрешаване за няколко GBP :

 

http://www.mbclub.co...ot-working.html

 

 

След това попаднах как се тества, клапата на въздушния филтър (air flap diverter):

 

 

Понеже и моя Мерцедес на моменти се замисля като му подам газ.Пробвал съм го и на място подавам газ, а компресора понякога се забавя около 1-2 секунди преди да тръгне.Та реших и аз да откача въздухопровода и да запаля двигателя да видя дали затваря клапата като подам ръчно газ.

 

 Както очаквах клапата имаше едно леко забавяне преди да затвори.Но след няколко изфорсирвания, като че ли се само настрои и започна да си затваря добре.Направи ми впечатление, че компресора при свален въздухопровод тръгваше мигновено и с голяма сила и по-силен звук от обикновено.Оставих така въздухопровода свален, затворих капака и направих едно кръгче така от 200-300 метра.Колата се стрелкаше буквално от 1200-1500 оборота.Прибрах я отново в гаража и си сложих въздухопровода на място.

 

 След което свалих и дебитометъра да проверя дали не е замърсен.Дебитометъра го сменях преди около месец когато имах проблем с компресора, купих нов дебитометър Марети(или Магнети не съм сигурен как беше) за 140 лв, оригиналния на Бош струваше около 280 лв.

Когато сложих новия дебитометър, автомобила със самото си запалване включваше перката за охлаждане на водния радиатор.После забелязахме, че на новия дебитометър  му липсва едно краче (електронен компонент). Имаше си място къде да се захване, но просто го нямаше...?!?

Свалихме от стария Бош това краче и го сложихме на новия дебитометър и всичко се оправи.

 

 Така дебитометъра беше Ок така че си го сложих отново на мястото.

 

Преди малко изкарах да покарам малко Мерцедеса.И бях приятно изненадан, нямаше го това замисляне,стрелкаше се буквално от 1700-1800 оборота.Усещаше се мощта на двигателя, без прекъсвания и замисляния.

 

Явно като съм изфорсирал двигателя със свален въздухопровод нещо се е отпушило в компресора.

 

Прилагам снимки на дебитометъра, новия и стария (то и стария явно е нов, според мен е бил сменян съвсем на скоро и той си работи Ок, само му трябва такова краче да му намеря от някъде) за да може да знаете какво да гледате като купувате нов дебитометър или поне ако купите такъв да му сложите това краче от стария.

 

945231_10200463427579924_1001784644_n.jp1377584_10200463427619925_1144879367_n.j

 

Пак поста ми стана доста дълъг за което се извинявам.

 

Поздрави и успех :-)


  • 1


#334243 проблем с компресора на Е200

Публикувано от simeon stefa на 13 октомври 2013 - 21:40

Здравей колега.

 

Да ти споделя имах 100% същия проблем като твоя със същия автомобил преди 2 месеца, когато си купих Мерцедеса и то от Варна, от автокъща...!

 

 Първо още като тръгнах от Варна ми спря климатика, оказа се че са ме изпарзаляли от автокъщата.Сложили са му фреон колкото да духне студено за няколко минути и после спекъл компресора.Но това го разбрах чак във ВТ.

 

На втория ден след като го поизпънах малко, нали все пак си е компресорче автомобил със спортен дух.Изведнъж заби и започна да работи на 3 цилиндъра...оказа се бобина (но докато я хванат сменях майстори и мен ме плашеха, че компа бил заминал,че ел.инсталацията давала на късо и тн и тн.)

 

Последваха няколко дни безгрижно каране, слад което ми се спука горното водно съединение.Е казвам си не е карана доста време сега ще поизлязат разни дребни проблемчета.Но истнинския проблем бе че няма никъде такова водно съединение в Търново.Трябвало да се поръчва от Германия и щяло да дойде сле 7 дни....Ама не мога да я оставя на улицата в другия край на града.Намерих си две други водни съединения с метална муфа ги съединих и газ до ламарините.В последствие сестра ми ми донесе от Германия оригинално такова за 22 евро, а тук е около 60 лв + някаква доставка минимална.

 

 

 

Дотук добре, но след още няколко дни точно преди да тръгнем на почивка, започна и на мен да ми се включва компресора когато си иска.Първоначално по-радко и след като изключа двигателя и изчакам малко се оправяше.Но с времето започна да влиза в серии и изобщо да не иска да го включва, а когато си го включи си работи с дни.Сутрин,вечер, на топло на студено включва си...?!?

 

Прибрахме се от почивка и започна ходене по майстори.То не бяха диагностики, препрограмиране на компа,сменяне на дебитометър с нов, на датчик на разпределителния вал.После пък се усъмниха майсторите, че има проблем в управлението на перката (алуминиева кутийка под левия фар) за охлаждане на водния радиатор и от там бърка компа и не включва турбото.

 

Няма и няма като си забие не иска за се включи и това си е.

А когато се закачи на Стар диагностика от компютъра, който прави диагностика си включва и турбото вие, включва перката и тя на самолет ще излети, всички степени (на проценти са) си работят на перката.Така че отпадна проблема с електромагнита.

 

Един майстор, който се занимава само с Мерцедеси в Търново и има Стар диагностика ми каза, че проблема е в дроселовата клапа тя не включвала компресора и трябва дасе свали и почисти като хората с разредител.Каза че без да се свали не може да се почиства добре.

Тази дроселова клапа била самообучаваще се и ако има нагар от картерни изпарения по нея тя не се затваряла добре и бъркала компютъра (понеже той при затваряне се пренастройвал).

 Понеже той нямаше време отидох и си купих няколко ключа Е7 обърната еврейска звезда още няколко други ключа и а разглобих тази клапа.Свалих я и внимателно я почистих р разредител.В долната част под клапата има и няколко отворчета за някакви вакууми, които мерят нящи си там беше направо задръстено.А за мрежичката няма да говорим беше почарняла и затлачена.

 

 Сглобих всичко и автомобила се оправи.Сега турбото си върти всеки път.КАто че ли има първоначално едно леко забавяне от около 1 секунда, но повече такива номера не ми е правила с турбото.Върви си на самолет.

 

 Лошото е че дадох едни грешни 350-400 лв да сменям, дебитометър (който си работеше, сега поне имам резервен), затчик на разпределителния вал и 4-5 диагностики, докато разбера какъв е проблема.

 

Преди няколко дни забелязах, че оборотите ми започнаха да играят.Първоначално си помислих, че е заради студеното време.Но и след като загра явтомобила си продължиха тези нестабилни обороти и започна да забива на моменти и на бензин и на газ и топла и студена.....но преди този път да почна да давам по 30-40 лв за диатниостики вдигнах капака и започнах да оглеждам двигателя за откачени кабелчета,за напукани маркучи.Направи ми впечатление, че като подам газ и се чува едно въщене....поогледах се и видях че едно маркучле на някакъв вакуум (идващо от дроселовата клапа и отимащо към някакъв прекъсвач с филтър на газовата) се бе откачило, закачих го и оборотите заспаха :-)

 

 Тези дни я карам ежеднемно и не мога да и се нарадвам колко добре си работи и изтегля :-)

 

Много добър автомобил, с чудесна динамика и много добър разход на газ за такъв клас автомобил.

 

Видях че и ти си почиствал дроселовата клапа.Ако не си я свалял свали я и ти.

 

Дано съм помогнал поне малко.

 

Успех :-)


  • 2