Към съдържанието

  •  

dkmi123

Регистрация: 21 мар 2022
Офлайн Последно: Днес, 22:21
-----

Моите теми

Смяна на "кантар" на предна дясна седалка

10 юни 2022 - 09:28

Днес ми пристигна "кантарчето", както му викат на тоя сензор, утре ще се заиграя със смяната му.

Малко по малко да изчистим на тоя дъртия CLS дертовете, че не е като да няма.

 

В Силвърстар ме застреляха с цена за смяна на "кантара" - 2700, което няма как да стане.... намерих го за 100 евро в ebay, чисто нов оригинален.

Ще псувам докато разглобя седалката и стигна до него, ама кво да се прави... налага се понякога :) 

Спрян е с xentry в момента, да не свети на таблото, че дразни, ще се активира по обратния ред....

 

Следва смяна на ключалката на багажника, заден SAM модул и пълна инспекция на маркучите за "надуването" на шофьорската седалка.

Целта е:

Никакви грешки при сканиране с xentry.... 

 

 


Проблеми с Keyles системата

23 май 2022 - 14:18

Някой има ли опит с Keyless системите? Трябват ми някои насоки за търсене на проблем.

 

При мен изобщо не работи системата - нито заключва/отключва, при опит за палене казва "Key not detected".

Изключвам проблем с ключа - имам два ключа, един с който взех колата, и един купуван от Силвърстар. Според тях ключа си е ОК на 100%.

Прикачам грешките, които ми дава STAR-a, като цяло - не открива нито един модул.

 

Съмнява ме, че нещо е откачано нарочно, за да не работи Keyless-a (според човека в Сивърстар е напълно възможно някой да го е било страх да не му копират ключа... и да е разкачено нарочно, но въпросът е - какво smile.png );

На CGW модула има невключена букса, но не намирам стърчащ кабел... а и не мога да намеря около мен CLS 219 със Keyless, за да погледна там как са нещата  (имам трима познати с CLS-и, ама и тримата са без Keyless...)

 

Принципно не е някаква кой знае каква болка, че не работи - ама просто ме дразни....

Честно казано, не бих карал 18 годишна баба яга в Силвърстар за точно този проблем, и бих го оправил само ако се справя сам.

Ако някой има идея какво къде да гледам....

 

/насоките, които ми дадоха - модул в багажника + модул във задна лява врата не помогнаха, модулуте са сменени с чисто нови, но пак системата не ги открива/

 

Каквото съм гледал по Keyless системата - модули, антени и т.н. всичко си е на мястото, получават захранване 12 волта, но до там - колата не ги открива.

 

Само да отбележа, че задният SAM модул е мокрен, но всичко си му работи - проверен е, няма нагоряло, побеляло и така нататък, нямам идея дали може да е от него, но така или иначе ще се сменя и той с нов на даден етап... намерил съм чисто нов за около 300 евро.


Малка неволя със 7g tronic след... смяна на радиатор :)

29 март 2022 - 17:09

Стана малка беля след смяна на радиатор, или за какво да внимавате, за да не берете моите ядове:

 

Протече ми радиатора, и естествено - реших да го сменя. Въпреки, че не течеше много, такива неща ме дразнят.

Купих си чистак нов Nissens, и се захванах със смяната, която по принцип не е нещо кой знае какво - сменял съм радиатори и на БМВ, и на Мерцедеси няколко...

Само че едно недоглеждане до какво води:

 

Първо, единия маркуч, който е за маслото на скоростите (този от долната страна) беше яко запекъл в стария радиатор, та се извади с много зор.

Другия маркуч, горе който е - излезе много лесно.

 

Следва: слагане на новия радиатор, нареждане на всичко и накрая - маркучите.

Всички уж щракнаха както си трябва, щракването се чу доста отчетливо, и тук беше грешката ми:

Единия от маркучите за скоростите влезе прекалено лесно, ама си викам "ми то щото е нов радиатора". 

Пълня с антифриз, паля... чакам колата за загрее, да се обезвъздуши системата, гася и поглеждам - съвсем малко накапало масълце под тези маркучи за скоростите...

Избърсах, и сложих едно чисто ново бяло парцалче отдолу на кората - викам си ако капе, ще го видя от къде капе.

Тръгнах да карам, и по едно време колата взе да се изфорсира сама, да "придърпва". След малко - пак. След още малко - пак...

Спрях и... след мен - диря от масло :)

 

Като отворих капака - ужас.... точно тоя маркуч, който влезе лесно се беше измъкнал, и всичкото мсало (предполагам) на скоростите е изтекло.

Карал съм близо 200 метра без капка масло.... или да е останало макс 2-3 литра.

/добре, че не успях да строша кутията, даже пича в силвър стар се учуди, че изобщо мога да вкюча на N и да бутам колата, само ми казаха да не я паля докато не се налее масло :)/.

 
Какво се оказа:

На радиатора има навита една бронзова гайка с накрайник, в който се вкарва маркуча, и там се защраква със скобата.

Отгоре върху тази гайка - набита една пластмасова облицовка, която като я свалих ми стана ясно какво се е случило:

Явно при набиване на пластмасата са смачкали единия от каналите, в който виза скобата, с която се защраква маркуча... и той се е държал само на едната си страна, и то съвсем леко, и за това е изскочил :)

Шибана работа, тоя накрайник е направен от някакъв много мек бронз - мачка се дори като го натиснеш с ръка...

Поправимо е - просто трябва да се направи нов накрайник на струг, но направо ще сменям радиатор с нов оригинален. И вече такива "афтърмаркет" - не.

 

Цялата беля сега ще ми коства малко над 2500 в силвър стар, та... идеята на този пост е да споделя за какво да внимавате, ако някой тръгне да си сменя радиатор.

И как от едно дребно недоглеждане - може да стане не много дребна беля :)