Към съдържанието

  •  

dkmi123

Регистрация: 21 мар 2022
Офлайн Последно: Днес, 21:59
-----

Моите мнения

В тема:Проблем със скоростите.

19 май 2025 - 07:55

Темата е стара, но... при мен се беше получило нещо подобно - усеща се само зимата (на студено), и когато кутията загрее - си сменя плавно, като изобщо не се усеща смяната.

Оказа се, че има теч на масло от единия маркуч за охлаждането (който отива към радиатора). Смених О-пръстена, мазнах му за всеки случай и малко силикон, долях около литър масло и всичко си дойде на място.


В тема:Мнение за двигател m276

05 май 2025 - 22:52

И аз в момента карам w212 с двигател м272. Колата е на реални 280 хиляди километра (проверени в Силвър Стар). Няма никакво горене на масло - колкото се налее, толкова се и източва.

 

И моята е на горе-долу толкова (286.000), също са проверени. При мен има надиране на цилиндрите, но след смяна на балансиращ вал и верига - мотора си работи.

При теб явно колата е поддържана както трябва, и с каквото трябва масло.

Моята до 2011-а е била в Германия, за последно е влизала за обслужване на 110.000 км. в Германия, после 2012 влиза в България, където има камара професори, които наливат "качествени масла", или слагат разни добавки, с които уж минаваш повече км с едно масло, и от там започват проблемите.

Препоръчвали са ми какво ли не - Репсол, някакво руско масло, тотал кварц, някакви си "плазмени масла", някакви подобрени с "частици, които полепват по двигателя" и какво ли още не.... никога не съм наливал такива глупости.

А най-смешното ми беше - като ми казаха да съм налеел добавка хадо, и колата щяла да спре да гори масло :) Тва хадо трябва да е нещо магическо, за да запълни задиранията по цилиндрите.

В тия мотори се слага само малсо, отговарящо на спецификациите.

Убедих се в това, след като едната смяна я направих с Castrol - даваше ми близо 2 литра на 1000 км разход. От смяна до смяна не съм смятал колко съм налял, мислих да смянам двигателя, понеже имам резервен след направен основен ремонт.

Но при последната смяна налях масло от Силвърстар - точно отговарящо на спецификациите. Е, с него дава около 0.300 на 1000 км., което за момента ми е напълно приемливо. За 10.000 км съм долял няма и 2 литра.


В тема:Мнение за двигател m276

18 април 2025 - 10:29

Аз си карам м272 с надрани цилиндри, и освен горенето на масло за сега други проблеми нямям.
Като говорим за горене на масло - около 300 ml на 1000 км. доливам.
От смяна на маслото до следващата смяна наливам около 3 литра. Дразнещо е, но не е някаква болка.

В тема:Малка равносметка какво съм сменял/ремонтирал на CLS350 2004-a

15 април 2025 - 08:58

Ако някой има интерес - продавам двете стари горивни помпи.
На около 6 месеца са, VDO.
На лявата не и работи сензора за ниво на горивото, дясната си е ОК.
100 лева за двете.

В тема:Малка равносметка какво съм сменял/ремонтирал на CLS350 2004-a

01 април 2025 - 00:10

Аз съм си взел един програматор от най-китайските ezp2019 и щипки които директно без разпояване извличат bin файла от чипа, за сега си играя с километражи, но общо взето за всичко става.
Sent from my iPhone using Tapatalk


Моят е fly pro нещо си, 100тина лева беше. Съживявах едни брикнати рутери преди години с него.

Това с щипката не работи винаги - понякога не му достига захранване. Но 90% бачка.

Иначе сменях управлението на нагревателите на ламбда сондите - не знам с какъв припой е запоявано в тоя компютър, но на 480 градуса няма разпояване… накрая ги изпилих до метал двата транзистора, и ги нагрях върху метала с поялник .