Газовата спира бензиновите дюзи и помпата работи под по-голям товар, тъй като няма консумация.
При повечето газови не би ли трябвало да изключва бензиновата помпа когато е на газ?
14 ноември 2024 - 15:58
Газовата спира бензиновите дюзи и помпата работи под по-голям товар, тъй като няма консумация.
При повечето газови не би ли трябвало да изключва бензиновата помпа когато е на газ?
14 ноември 2024 - 10:22
Демек проблемът е в една от двете кошници ии трябва да сменя и двете, защото не се знае от коя е драмата ?
Ами, аз лично ги смених и двете. Изобщо не съм се опитвал да разбера в коя точно е проблема, макар че лявата просто прехвърля горивото от едната страна на резервоара в дясната.
Горивният филтър също е вграден в едната от двете помпи, при мен също беше станал леш....
Не е кой знае каква занимавка смяната, на мен ми отне около час.
30 октомври 2024 - 23:37
Помпата се проверява лесно като се замери налягането на горивната рейка.
Иначе симптоите бяха подобни - или не пали от първия път, или пали трудно.
Накрая просто отказа да запали изобщо.
28 октомври 2024 - 13:51
При мен се е случвало 2 пъти:
При първия се наложии да сменям компютър, при втория - горивна помпа. Те са две де, смених ги и двете да си ми е спокойно.
Относно втория ключ - имай предвид, че се случва "гълтача" да се прецака от някой китайски клонинг.
Един ключ от Силвърстар излиза към 700-800 лева по спомени.
При мен има друг проблем, ама не ми е останало време да отида:
Със стария ключ (кутийката му е много зле) - keyless бутоните на багажника си работят перфектно.
С новия, при това - оригинален не работят. Или изписва Key not detected, или Key is still in vehicle.
Иначе и с двата си пали от бутона вътре без никакъв проблем.
А бутоните на вратите са умишлено откачени.
14 октомври 2024 - 14:16
Има разни допълнителни модули, но като цена са доста скъпи.
Закачат се на оптиката.
Аз се бях спрял на този вариант, но в крайна сметка сложих един Dynavin - като качество е доста добре.
Новият им модел дори е с Андроид, може да му се пусне интернет, има с youtube и т.н.
Цената е малко солена (моят излезе около 900 евро), в комплект с кабел (прекарва се в моят случай до багажника, и се вързва директно към тонколоните, оригиналният усилвател се маха).
Пълна съвместимост с колата - без никакви преправяния и закачене на модули, с изключение, че трябва да се върже към CAN-HI и CAN-LOW.
Разлика в звука почти няма, дори Dynavin-a е малко по-доре.
Това обаче при "обикновена" навигация.
Harman Kardon не бих осакатил по този начин при никакви обстоятелства.
В този случай може да говорим за нещо подобно: https://xcarlink.bg/...oth-USB-SD-A2DP
Но то ще е според точния модел на колата.
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com