Към съдържанието

  •  

EseAmor

Регистрация: 29 май 2020
Офлайн Последно: 31 авг 2024 - 16:43:24
-----

Моите мнения

В тема:CLK 208 200K - гаси цилиндър

31 август 2024 - 16:45

Компресия не е мерена, но веднъж, когато колата беше изгубила мощност, отново при доста горещо време, ръгнах фалшивата диагностика, изчистих грешката P0170 и P0301, след което колата запалих колата, засилих я, за да набие отново грешка, но веднага след изчистването на грешката, вече вървеше на самолет и не успя да набие никаква грешка. Сега, след като времето вече не е толкова горещо, проблема отново започна да се изявява по-рядко и по-слабо.

Ако имаш предвид гарнитура на главата, не е проверявана, но згорели газове в охладителната система няма и това е сигурно на 100%.

Ако някой знае добър майстор около Ямбол, с удоволствие бих го посетил. Такъв, на който няма да се налага аз да му казвам какво да прави, с моите скромни знания.


В тема:CLK 208 200K - гаси цилиндър

24 август 2024 - 08:35

Здравейте. Няма развитие по моя въпрос. Ходих при няколко майстора, единия направи диагностика, която показа същите грешки, като фалшивата, която пробвах и аз. Очевидно човека разбираше долу-горе толкова, колкото мен, съдейки по това, което ми говореше. Това, което успях да разбера сам, е че проблема не е от бобините, защото дори след като ги завъртях, отново даде грешка само на първи цилиндър. Вчера, като се прибирах от работа, колата стигна до работна температура, отново ѝ изчезна силата и започна леко да притриса, когато ѝ подавам газ, после стоя пред блока около час и като заминах на тренировка, пак беше така. Беше изстивала около 40 минути пред блока. След треновката беше стояла около 2 часа и като тръгнах да се прибирам, вървеше на самолет. Омръзна ми да бера ядове с хора, които са си купили някаква диагностика и не знаят как да я използват...


В тема:CLK 208 200K - гаси цилиндър

30 юли 2024 - 18:19

Здравейте.

 

Ето малко развитие по темата:

 

Преди десетина дни смених свещите, тествах колата, но за мое съжаление, проблема отново се появи. Няма никаква разлика в държанието на автомобила и сякаш старите свещи можеха да изкарат още време. Ако някой се интересува - издържаха поне 42 000 километра, защото с тях купих колата, а вероятно са карани около 15 000 километра преди това - BKUR6ET-10. Сложих пак същите. Качвам снимка на старите, ще ми бъде интересно да прочета анализ от човек, който разбира. Мисля, че не са идеално зле. smile.png

Купих си едно фалшиво ELM327 и с него прочетох кодовете, които са:

 

P0301;

P0304;

P0300;

P0170;

P0130;

 

За съжаление не успях да намеря дали някъде се пази точното време на записването на грешката, което би помогнало много.

 

P0301 и P0304 са грешки на 1-ви и 4-ти цилиндър, а случайно забелязах, че 1-ва бобина е вързана точно с тях. На първо време смятам да разменя местата на 1-ва и 2-ра бобина, да изтрия грешките и да видя дали грешката ще се промени с код за 2-ри и 3-ти цилиндър.
P0130 - прочетох няколко неща в интернет, но не съм сигурен как точно да го тълкувам - пише за вероятен проблем с кабелите на ламбда сондата. Няма грешки по таблото, няма наличен катализатор.

 

Ясно ми е, че това е просто някакъв евтин четец, просто исках да споделя какви грешки е показал. Ще закача колата и на Star, когато намеря кадърен майстор, който е в близост до мен. Дотогава ще тествам това, което мога да тествам сам. Качвам снимки на свещите и кодовете.

 

Поздрави. smile.png

 


В тема:CLK 208 200K - гаси цилиндър

18 юли 2024 - 19:29

Благодаря много на всички. Свещите ще ги сменя тази събота или неделя, а диагностиката ще я направя в края на месеца и след това ще мисля към какво друго да се насоча. Щях да ги сменя още преди няколко дни, но се оказа, че вместо шестостенен болт M6, на бобините са сложили някакъв скапан торкс E8, та не можах да ги развия... :) Все ме гложди, че проблема може да не се окаже в свещите, но както споменахте, няма смисъл да гадаем. Ще ви кажа как са се развили нещата и дали има подобрение, за да може и други колеги да се възползват от темата, ако изпаднат в подобна ситауцията. smile.png


В тема:CLK 208 200K - гаси цилиндър

12 юли 2024 - 17:20

Според мен по някаква причина обеднява сместа и затова ти гаси цилиндър. Може да е проблем с газова дюза или с изпарител (т.е. да има нужда от реглаж).

Може да е проблем и с бобина.

Ще бъде мног полезно ако прегледаш какви грешки е записала колата.

В неделя ще сменя свещите и ще видя как е тогава. Ако проблема не се оправи, ще я закарам на диагностика след около 15-20 дни и тогава ще споделя какви грешки е записала. Напомням, че колата няма никакви проблеми с оборотите на празен ход, ако все още не е изгасила цилиндър. Преди да го изгаси, се усеща леко тресене и трудно увеличаване на оборотите и на скоростта, при подаване на газ и ако продължа да подавам газта, тогава гаси цилиндъра. Ако отпусна газта, когато започва тресенето и хълцането, не се получава misfire и колата продължава да си върви, макар и мудно. Днес случайно забелязах, че един маркуч, който влиза в изпарителя е притрит, защото е опирал в шайбата на хидравличната помпа, но макар и значително притрит, не ми се видя спукан и не мисля, че проблема е от него. От другата страна влиза в едно черно, на което май му казват мап сензор.

Благодаря много за мнението ти. smile.png