Към съдържанието

  •  

Federer73

Регистрация: 27 яну 2016
Офлайн Последно: 14 ное 2020 - 14:52:26
-----

#416798 Тракане при гасене на двигателя.

Публикувано от Federer73 на 23 февруари 2019 - 12:32

Имам някои новости по темата с тракането при гасене на двигателя.

 

Откри ми се възможност да се снябдя с нов маховик и съединител на отлични цени. Смених и лагер помпата с нова от същата марка - LuK. Попаднах на някакво голямо намаление, което гледам, че вече го няма :(

Аз успях да си ги купя и сега ще ви разкажа какво се случи след подмяната на всичко.

 

Тракането при гасене изчезна  :rolleyes Край с него

 

Смяната на предавките стана вълшебно, като че ли и тягата се увеличи малко. Установихме, че старият феродов диск не е съвсем за тази кола. Как преди не сме го видяли това :slap  Иначе имаше достатъчно феродо. Притискателният и той беше видимо добре. Това чукане откъм задния мост, за което подробно обясних в горните постове все още го има, но доста отслабна. Тъй като са ми останали някакви последни парични изпарения, смятам да проверя четирите тампона на задната стабилизираща щанга - два гумени (много евтини) и два с втулката в краищата й. Ще проверим и задните биалетки и щанги. Общо са 4 от всяка страна. Целият комплект го има за около 300 лв. Почти всичко останало така и така е сменено. Препоръчаха ми да проверим и тампоните на задните амортисьори Когато съм готов отново ще пиша какво е станало.

 

Друго, което може да е важно за някой - маховикът.

 

За моя автомобил даваха, че са два. По една случайност вече бях установил, че маховик за кола до фейслифта работи и на моя. Разликата в цената е огромна - може да достигне около 1000 лв :wacko

С други думи - купих си маховик за модела до 1999 г. на цена 550 а "оригиналният" струваше 1480.  Съединителят излезе 530 с лагер помпата  :rolleyes  Така с труда платих общо 1200.

Натъкнах се на фрапиращи разлики в цените за едни и същи комплекти съединители - в единият случай беше около 300 лв :o  и  все уж намалени!

 

Да обобщя, че с новия комплект маховик + съединител + лагер помпа колата се чувства забележително по-добре. Остава да се огледа задното окачване  и ще ви разкажа поредния епизод


  • 1


#416602 Тракане при гасене на двигателя.

Публикувано от Federer73 на 18 февруари 2019 - 07:37

 Благодаря!

Темата съм я чел, както преди време попаднах на нея чрез Гугъл и тогава се регистрирах във форума. Тогава още нямах W210 K.

Гледам, че е допълвана. Отлична тема :thumbup


  • 1


#381382 Заглъхване и припукване на студен мотор

Публикувано от Federer73 на 23 октомври 2016 - 12:07

Искам нещо да добавя към предния си пост. Тия дни чух един странен шум откъм най-лявата духалка на таблото. Прилича на шум от тонколони, когато няма пусната музика. Всеки от вас вероятно е стоял до онези старите колони в дискотеките и преди диджеят да пусне музиката се чува това съскане от уреда. Първоначално си помислих, че шумът идва от колонката на радиото,която е точно над въпросната духалка, но бързо разбрах, че няма как да е от нея - напълно отстраних радиото. По-интересното е, че това съскане е директно свързано с работата на двигателя и по-точно - с подаването на газ с педала. Забелязах следните варианти - ако се подаде газ рязко, съскането изчезва за миг и ако се задържат оборотите високи, съскането много бавно се възстановява. Ако газ се подава плавно, съскането не изчезва, а намалява едва доловимо. Като се погледне отпред до таблото с релетата се виждат вакуумите, от които зависи подаването на въздух в купето. Мисля, че някъде зад въпросната духалка има сноп от вакууми и палачорите, които са разглобявали таблото за да "подмладяват" автомобилите ни или са измъкнали някое маркуче, или просто някое от тях вече се е спукало. Идната седмица ще закарам колата при един майстор електричар, който сваля таблата без проблеми и ще проверя тази хипотеза, Ако се окаже вярна, част от проблемите с оборотите и глъхненето на мотора може да е именно там. Ще пиша пак, ако действително е така


  • 1