Имам някои новости по темата с тракането при гасене на двигателя.
Откри ми се възможност да се снябдя с нов маховик и съединител на отлични цени. Смених и лагер помпата с нова от същата марка - LuK. Попаднах на някакво голямо намаление, което гледам, че вече го няма
Аз успях да си ги купя и сега ще ви разкажа какво се случи след подмяната на всичко.
Тракането при гасене изчезна Край с него
Смяната на предавките стана вълшебно, като че ли и тягата се увеличи малко. Установихме, че старият феродов диск не е съвсем за тази кола. Как преди не сме го видяли това Иначе имаше достатъчно феродо. Притискателният и той беше видимо добре. Това чукане откъм задния мост, за което подробно обясних в горните постове все още го има, но доста отслабна. Тъй като са ми останали някакви последни парични изпарения, смятам да проверя четирите тампона на задната стабилизираща щанга - два гумени (много евтини) и два с втулката в краищата й. Ще проверим и задните биалетки и щанги. Общо са 4 от всяка страна. Целият комплект го има за около 300 лв. Почти всичко останало така и така е сменено. Препоръчаха ми да проверим и тампоните на задните амортисьори Когато съм готов отново ще пиша какво е станало.
Друго, което може да е важно за някой - маховикът.
За моя автомобил даваха, че са два. По една случайност вече бях установил, че маховик за кола до фейслифта работи и на моя. Разликата в цената е огромна - може да достигне около 1000 лв
С други думи - купих си маховик за модела до 1999 г. на цена 550 а "оригиналният" струваше 1480. Съединителят излезе 530 с лагер помпата Така с труда платих общо 1200.
Натъкнах се на фрапиращи разлики в цените за едни и същи комплекти съединители - в единият случай беше около 300 лв и все уж намалени!
Да обобщя, че с новия комплект маховик + съединител + лагер помпа колата се чувства забележително по-добре. Остава да се огледа задното окачване и ще ви разкажа поредния епизод