Към съдържанието

  •  

Bokouser

Регистрация: 22 сеп 2015
Офлайн Последно: 12 апр 2024 - 20:28:21
-----

Моите мнения

В тема:Кой е най надеждния акумулатор и ще навреди ли ако си купя agm вместо олово кисе...

24 август 2020 - 09:19

Да започнем от там - AGM акумулаторите също са оловно-киселинни, но технологията е по-различна - електролитната течност е напоена в  тънка мрежа от стъклени микровлъкна. Действително имат доста предимства като устойчивост на вибрации, почти никаква загуба (изпаряване) на електролитна течност, саморазреждат се много по-бавно, по-дълъг живот и тн.

Имат един основен недостатък - цената.

Относно живота на всички видове акумулатори - зависи от начина на експлоатация. Например купето на жена ми е със стандартен акумулатор (не AGM), който е оригинален, на него има щампа 07.2005 (кара 16-та година) и жена ми още си кара колата с него. На моята кола, която е с AGM смених акумулатора на 9 год. но тук експлоатацията е различна.

Относно марките: Като оставим настрана батериите за оригинално вграждане (защото никой не може да ме убеди, че качеството не е различно от която и да е афтърмаркет батерия) аз бих сложил MOLL или Varta. С MOLL съм постигал също подобни рекорди. Друг е въпроса, че във времето (ако щеш дори различни партиди) качеството на всички автърмаркет акумулатори варира.

Извода е един - истината е оригинален акумулатор (независимо от производителя), но цената много боли. Там общо взето качеството е постоянно.


В тема:Завишен разход на гориво при W212 E350 CDI

27 юли 2020 - 09:45

Човек, не считай, че е нормално (защото не е), а считай, че в никакъв случай не го мериш правилно, виж колко хора ти го обясниха.


В тема:W212 2009г ретрофит AMG външен пакет

15 юли 2020 - 10:54

Ако някой се заеме със същото, малко полезни пояснения:

1. Не са нужни други подкалници, нито друга кора, макар, че Драголов ми разправяше друго. Кората си пасва идеално, подкалниците също, само трябва да внимавате за наличието на едни детайли долу в двете страни на предната броня, там се хващат подкалниците. Аз не знаех и късно забелязах, че единият го нямаше. Но и да ги няма струват нови ОЕМ 22лв с отстъпка. Задните подкалници също пасват идеално на бронята.

2. Праговете се закрепват по същия начин.

3. Има лека драма при накрайниците на ауспусите. Махат се старите накрайници (с болт отдолу и почукване и въртене) и самите ауспуси трябва да се скъсят и леко да се огънат така, че да паснат точно в новите накрайници, които са импортирани в бронята. Играчка си е.

Ако някой има друг въпрос, ще помогна.

Прикачен файл  IMG_3867.jpg   226,78K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_3868.jpg   197,21K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_3876.jpg   124,23K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_3881.jpg   108,86K   8 Брой сваляния


В тема:Километри масло

04 юни 2020 - 16:17

daimler1

"Бедния бай германец или италиянец и е взел най-сладкото на тая кола,юркал я е 5;7+години,сменял и е маслото когато се сети(25-30000км).
Бай Тошо я купува "чисто нова,неупотребявана" и започва да го сменя на 8-10000км.,като по този начин си мисли че..." 

 

Не е точно така. Бедния германец наистина сменя маслото на 25 000км, но условията при които кара и поддържа колата са различни, а именно качество на масло, качество на гориво и тн. За пример ти давам този сайт, където гледаме точно колата на автора на темата и там твърдят, че маслото на 211.022 и 211.023 се сменя на 25 000км, но не и в Русия (сайта е руски) и дават като основна причина нафтата там, окислява бързо маслото:

http://mymb-info.ru/...ids/typ/211.htm

 

3) в случае использования масел из листов допуска 229.31 и 229.51 межсервисный интервал необходимо сократить до 10000 км: топливо в России зачастую отличается превышающим норму содержанием серы, что ведет к быстрому окислению масел с низким TBN (эти масла плохо противостоят окислению);
4) межсервисный интервал для дизелей ОМ642 и ОМ651, эксплуатируемых в России - только 10000 км (без разницы - с сажевым фильтром DPF или без оного, на маслах LowSAPS или "обычных" маслах);

 

Не казвам сляпо да се вярва на всичко написано, но в този сайт съм намирал много полезни неща и до сега не съм бил подведен, пък и всеки като чете може да разсъждава къде има логика и къде не.

Да вземем нафтата в БГ, например в българското дилърство на някаква марка ти казват: Няма проблеми, сменяй го на 25000, тук си е Европа, нафтата е 6. Не знам, ако предвиждам да покарам повечко колата бих се замислил, пък всеки си знае.


В тема:Километри масло

03 юни 2020 - 12:45

Аз също го сменявам на 10 000 км. Като гледам сервизната история в Германия през цялото време е сменявано на 25 000 км, но това да не те подвежда, факторите са няколко: качеството на маслото, качеството на горивото (и да ти се струва нелогично - има значение), атмосферни условия, начин на ползване на автомобила.

Сменявай го на 10 000 да ти е мирна главата