Jump to content

  •  
  • More

Krasi.Martinov

Member Since 15 Mar 2015
Offline Last Active Yesterday, 20:32
-----

#449018 Проектче Е63ка М156

Posted by Krasi.Martinov on 26 December 2024 - 11:48

Така, след като проклех всички арабски майстори пипали в коша и смених 99% от буксите, пооправих моторната инсталация от напукване и смених бая кабелаж се прехвърлих вътре в купето. Там… пак е работил арабския гений. Всички ербеци бяха гърмяли , всички ама всички. Нямаше завеси, всички колани гръмнаили включително и двата в таблото… викам си ок имам донор, там всичко е здраво. И се започна. Свалих таблото , ковто беше китосвано за скриване на напуканото и тапицирана в няква псевдо кожа ( тия дни ще го метна на кофите ) и отдолу… чудо. Резани букси, връзвани съпротивления, видяхте как е преправян предния бушонен модул и пиропатрона с кабели. Естествено взех блок от Литва за 10€ и купих нов пиропатрон от Китайците. Смених всички колани и бегове и се почна едно кодиране… неще и неще да върже. За съжаление на ербега няма SCN или поне не можах да го подкарам аз. Все даваше грешен кодинг… и така на 10тия ден псуване най накрая нацелих всичко и всички стойности заспаха в норми. Щеше да стане лесно, ама проклетия блок на донора се оказа с различна букса от американчето … както и да е стана.. от там си викам така и така съм разковал тавана и таблото, я да сложа Команд 4.7. Купих з- около 200€ комплект с дисплея и от донора взех видео кабел… преправих кабелажа ( грешка в схемата на мерцедес с микрофоните ) оправих я с няколко проби и новото радио тръгна. Щях да сложа 5.1 , ама е с хармън и не ми се набиваше заради единия кар плей.
И така малко по малко с много чистене на пустинен прах и сменени килими от донора за няколко дни позатворих купето… естествено сменени бая неща и там и пак няколко хилядарки хвръкнаха за дреболии.. да ще продам стария команд и тн ама като приключа ще видя какво става за продажба. Качвам малко снимки на ситуацията9e730993c4f059845a82addcd8e5e224.jpg
b31161a04fdc84dc4a973f44c7c3dbb1.jpg
656c69624f2ad8e0c0dcbe35297f126e.jpg
fa24dae75f7a0478b2f5c7bc8639d102.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#449014 Проектче Е63ка М156

Posted by Krasi.Martinov on 25 December 2024 - 20:46

След няколко дни започнах да разглобявам…. По едно време бях на кантар дали да не я пусна на части… брак та брак. Почваме от радиаторите… въобще беше някъв сбирщайн - няква част от дизели, челния маслен радиатор премахнат изцяло - някъв грозен маркуч на негово място, алтернатор от нещо си ( нищо общо с амг парт номер ) компресор на климатика от нещо си, естествено не работил от години. Що за клошар ще кара в дубай без клима ??? От там термостата от С класа купен от морга ( още с надписите ) свещите - оригинални чудиш се къде е електрода … всички вакуми аут, отзад вентилацията на картера лепена с тиксо… абе ревеш докато разглабяш. Направо се чудех как я вкарах на ход тая барака.
И се започна… изхвърлих всичката карантия от коша. Междувременно купих една Е63ка без двигател и скорости от германия но без удари и в перфектно състояние за донор на части ( та ще продавам скоро от нея спирачни апарати, генерация и тн.
Почнах да де оглеждам за части втора уп… ама за АМГ се оказа леко тегаво :) радиаторите са супер скъпи нови а втора уп още по скъпи :) та естествено взех чисто нови от Ивай Жет. Предния мост и окачването си го взех от донора заедно с някои сензори. Маркучите маслените за АМГ също се оказаха доста скъпички —— средно 450лв бройката а да 5-6 :)
Радиаторната сглобка е 6-8 бона не помня че ми се плаче. Втора уп взех перката за около 900 кинта от 2018г само. Беше ми здрав единия маслен радиатор. Клошара дубаец беше купил перка радиаторна от 220д и естествено нищо общо като мощност. По мотора… нов термостат, исках и нова водна помпа ( ама тая си беше ок , а и новата е 1500лв ) , нов алтернатор , нови 8 дюзи и свещи, дост- труд, доста уплътнения ( всичко с логото е скъпо много ) И така в другия пост ще кажа какво още ме подлуди… но много голям варел нацелих , поне мотора работи ок :)35aba793c005fc2321f872016b2def58.jpg
797bf3afb8bf41b195d354569aa946fd.jpg
b993fa5becca732aee831c02f59a29e6.jpg
0fbfd33847f2f6708f15cd5c489cf52f.jpg
39f34d7f4468b1711c5877592eda1d3f.jpg
4acacfe2c0716ebb3cea10ed8b2a24df.jpg
e993fb1f9941e10e62ff7081107dfa44.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#449013 Проектче Е63ка М156

Posted by Krasi.Martinov on 25 December 2024 - 09:18

Винаги съм искал да имам истинско атмосферно АМГ и случайно мернах в нета обява за Дубайска принцеса с катастрофа… Разбрахме се за цената със собственика и от там на канали в КАТ, регистрирах я ударена и е с номера, но стикер спряна от движение. Вътре красота - претапициран салон, двд отзадзе, преправена на фейс, карбон цял пакет истински… И аз като повечето си мислех, че от Дубай я е карал някой богат Араб, обаче като я отворих се оказа че е била в най бедния араб чистач в Дубайско… тотален скраб и гроб. Но както повечето знаят тук аз съм инат и разполагам с бюджет за хобито ми. Качвам снимки на какво дойде. После ще накачвам как върви. 530aa27cdc2e00797a0eb9f3d80c6b38.jpg
541678fd60f29333dea1487a2af5ba98.jpg
8c883f1eb5dfea7f251ed7337dbaef7f.jpg
5aac6f236ad12d36cde38c373a864701.jpg
1cf689ad491b9bddc41bb52c17c1612c.jpg
3b468671a75034173836cd0e49d373f2.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#446502 Ретрофит на NTG 6 във w213

Posted by Krasi.Martinov on 24 March 2023 - 21:33

Така, подкарах системата, сложен е новия джойстик, кар плей тръгна. И като цяло е доста шаренко и определено по приятно за работа. Обаче за да тръгне тъч екрана се налага да сменя и HUD прожектора на предното стъкло… поръчах го, в понеделник ще е тук и ще видя кога ще смъкна таблото за да го подменя.
Съответно ще продавам прожекция и дисплей :) cb85a42fecf8a0332095415dbec040e9.jpg
57b7ade0d0f6a051d287d550f25a3135.jpg
5d8ffc11eeae1730f11a260d21d30f90.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#443885 GLE 350 2016 Авариен режим грешка

Posted by Krasi.Martinov on 25 August 2022 - 07:21

Добавка за дизел няма как да му спаси управлението на клапите.
Свещи на 100к км - защо, ако не са изгорели? Ти си богата овца, разрешаваща да я доят мъжката, ама тук е технически форум, без глупости моля.
Същия мотор винаги си ги е имал тези проблеми, даже по новия - по малко.

Какво е "профилират" или мастиката ти е в повече?

когато замериш газовете на студено при нови и стари свещи, както и корекциите ще разбереш защо се сменят превантивно ПРЕДИ да изгорят. То и ксеноните светят 5г , ама след 3 тата примерно светлината е съвсем друга


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#443418 W211 Проблеми с подаването на гориво

Posted by Krasi.Martinov on 15 July 2022 - 07:27

При бензинките се сменят комплект. Много отдавна имаше бюлетини за миризми и тн…. Моята в ляво беше филтър с нивомер, от дясно беше помпа и нивомер :) ( бензинка )


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#443179 Ретрофит на Soft close или така наречения вакум

Posted by Krasi.Martinov on 19 June 2022 - 17:30

Ето това представляват вратите на 213… в предните има и стериопор на дъното, на задните не видях ( поне на моята ) превантивно залепих близо 2 листа битум… и монтирах машинката като смазах водачите на прозореца ( всичко е направено доста евтино )
Звукоизолацията на кората е ясна. Самия монтаж на машинките е елементарен, но с почистването и смазването си отиват 2 часа на врата. 369d64f8904cef201382abbbb5a3fee7.jpg
e6bf57be626d33eedeb12b0872a0e66a.jpg
И клипче на крайния резултат https://youtube.com/...?feature=share' class='bbc_url' title='Външен линк' rel='nofollow external'> https://youtube.com/...s?feature=share


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#443158 Ретрофит на Soft close или така наречения вакум

Posted by Krasi.Martinov on 18 June 2022 - 08:41

Реших че е време за тази глезотия. Доста проучих и … оригинално е различна машинката и се добавя още едно моторче за придърпването. Разгледах и алтернативни машинки, при тях иновацията е , че всичко е събрано в моторчето на бравата само. Може би е минус ползването на външен модул за управление вместо оригиналния но… времето ще покаже колко е надеждно. Отзивите в чужбина са основно положителни и така пристъпих към монтажа. Схемата е много скапана и се работи на усет. Първата кора я правих 3 часа … останалите ще са лесни. Важното е че винаги може да се възтанови оригиналното, нищо не се реже или чупи. В следващ пост ще кача няколко снимки по процеса, и естествено използвах момента да лепна по един лист битум на ламарините отвътре на вратите, както и да сменя осветлението на дръжките… смазах всичко.

https://we.tl/b-hkeAPqx9oT


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#440355 Фейслифт на 213 към 213 mopf

Posted by Krasi.Martinov on 23 March 2022 - 08:36

Красавица е!
За рег.номер съм съгласен с Лилов.

бронята се оказа че е за японския пазар / американски, а аз държах на американа решетката… та с две думи трябва да пробия бронята, а за сега не искам Бг тунинг с рапитки. И смених предната табела 30 кинта.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#440331 Фейслифт на 213 към 213 mopf

Posted by Krasi.Martinov on 21 March 2022 - 22:44

Нямам думи :)e80bfad33dee5f8ce3e4ff19866e1a1a.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#440279 Задни пружини ?

Posted by Krasi.Martinov on 17 March 2022 - 19:37

Защо?

ами като резнат пружините става разкрачена и излиза от заводски параметри, обратното също не е ок ( по-високи ) трябват си БАШ точните :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#439705 Фейслифт на 213 към 213 mopf

Posted by Krasi.Martinov on 08 February 2022 - 21:20

Развитие в снимки :359674e2472d489b0feeb358296d45c4.jpg
daa73103968f34bdc92f44a6d58483a7.jpg
ae7beab6d0e3f17dcc6242e00f9ac919.jpg
99f7b5e43d48f22ebce327b6a20ba8e1.jpg
6d8e40ff16bdfb7a022442c5de9f7718.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#439626 Фейслифт на 213 към 213 mopf

Posted by Krasi.Martinov on 03 February 2022 - 22:09

Колеги,
Започвам проект по смяната на визията на 213ката към 213 фейслифт AMG визия.
Фабрично моята е с мултибийм и съответно пак ще е мултибийм само че 2021визия. Вече закупих предна броня и фарове, останалите неща като водачи на фара и стойки за дистроника мисля че ще съвпаднат. Надявам се и водачите на бронята да са същите… ако не са ще поръчам :). Първоначално конверсията я започвам отпред, отзад все още търся броня, стопове и заден капак. Отзад вече водачите на бронята са различни със сигурност. Качвам снимки на закупените предна броня и фарчета. Всички съвети са добре дошли. 08f19807de76e53c440c9bdd57df19b8.jpg
582ee44e0cbfdea4d4f6953432c4d69f.jpg
ed64ddc90c69d6c4ba3d57515f0119f2.jpg
7df860a0af9a8c41aa5220ac26a28e09.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 4


#438350 Смяна на масло на автоматична скоростна кутия - мнения

Posted by Krasi.Martinov on 15 November 2021 - 17:38

Днес пристигна това6fa1bec8987c016eeb9d98ee253efb38.jpg
37da00f2af2bc28a0ab97c56077eb7bb.jpg
Съдейки по цената е по-висок клас от това на МВ оригиналното, за оригинал платих 102 лв без ддс. 5 литра. При това от Бг. с печалба за търговеца.
Тези дни ще отворя документацията и ще го сменя сам за да видя има ли разлика или самата платка на кутия е ЧаОз.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#438331 E200 CGI W212 след 10 години експлоатация и 120 000 км

Posted by Krasi.Martinov on 15 November 2021 - 08:34

Някъде 60k беше по спомен. Аз сменям дифове и раздатка заедно с кутията. От години за дифовете ползвам Фукс и съм доволен :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1




Зареждане...