Към съдържанието

  •  

Krasi.Martinov

Регистрация: 15 мар 2015
Офлайн Последно: 09 мар 2025 - 17:08:29
-----

Моите мнения

В тема:Mercedes-Benz E43 АМГ 2018 vs E400 АМГ 2018

29 декември 2024 - 19:48

Обслужването е стандартно. Не е прекалено скъп диска. Честно 400д върви сходно, харчи много по малко. Няма звук, ама то 43 не е като истинско АМГ :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

В тема:Проектче Е63ка М156

26 декември 2024 - 11:48

Така, след като проклех всички арабски майстори пипали в коша и смених 99% от буксите, пооправих моторната инсталация от напукване и смених бая кабелаж се прехвърлих вътре в купето. Там… пак е работил арабския гений. Всички ербеци бяха гърмяли , всички ама всички. Нямаше завеси, всички колани гръмнаили включително и двата в таблото… викам си ок имам донор, там всичко е здраво. И се започна. Свалих таблото , ковто беше китосвано за скриване на напуканото и тапицирана в няква псевдо кожа ( тия дни ще го метна на кофите ) и отдолу… чудо. Резани букси, връзвани съпротивления, видяхте как е преправян предния бушонен модул и пиропатрона с кабели. Естествено взех блок от Литва за 10€ и купих нов пиропатрон от Китайците. Смених всички колани и бегове и се почна едно кодиране… неще и неще да върже. За съжаление на ербега няма SCN или поне не можах да го подкарам аз. Все даваше грешен кодинг… и така на 10тия ден псуване най накрая нацелих всичко и всички стойности заспаха в норми. Щеше да стане лесно, ама проклетия блок на донора се оказа с различна букса от американчето … както и да е стана.. от там си викам така и така съм разковал тавана и таблото, я да сложа Команд 4.7. Купих з- около 200€ комплект с дисплея и от донора взех видео кабел… преправих кабелажа ( грешка в схемата на мерцедес с микрофоните ) оправих я с няколко проби и новото радио тръгна. Щях да сложа 5.1 , ама е с хармън и не ми се набиваше заради единия кар плей.
И така малко по малко с много чистене на пустинен прах и сменени килими от донора за няколко дни позатворих купето… естествено сменени бая неща и там и пак няколко хилядарки хвръкнаха за дреболии.. да ще продам стария команд и тн ама като приключа ще видя какво става за продажба. Качвам малко снимки на ситуацията9e730993c4f059845a82addcd8e5e224.jpg
b31161a04fdc84dc4a973f44c7c3dbb1.jpg
656c69624f2ad8e0c0dcbe35297f126e.jpg
fa24dae75f7a0478b2f5c7bc8639d102.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

В тема:Проектче Е63ка М156

26 декември 2024 - 09:41

Дюзи защо сменя?
За алтернатора на 100% ли си сигурен, че не е за колата?

Алтернатора беше от 320ка дизел. Работя само с онлайна по парт номера. Оригиналния си започва с 156 и няма аналог. Иначе на визия са еднакви. В интерес на истината релето е едно и също. А за дюзите има доста клипчета в нета как дефектират. Взех на бош по съвет на амг форумите ( пълен аналог са и се сменят на около 150к )


Sent from my iPhone using Tapatalk

В тема:Проектче Е63ка М156

25 декември 2024 - 20:46

След няколко дни започнах да разглобявам…. По едно време бях на кантар дали да не я пусна на части… брак та брак. Почваме от радиаторите… въобще беше някъв сбирщайн - няква част от дизели, челния маслен радиатор премахнат изцяло - някъв грозен маркуч на негово място, алтернатор от нещо си ( нищо общо с амг парт номер ) компресор на климатика от нещо си, естествено не работил от години. Що за клошар ще кара в дубай без клима ??? От там термостата от С класа купен от морга ( още с надписите ) свещите - оригинални чудиш се къде е електрода … всички вакуми аут, отзад вентилацията на картера лепена с тиксо… абе ревеш докато разглабяш. Направо се чудех как я вкарах на ход тая барака.
И се започна… изхвърлих всичката карантия от коша. Междувременно купих една Е63ка без двигател и скорости от германия но без удари и в перфектно състояние за донор на части ( та ще продавам скоро от нея спирачни апарати, генерация и тн.
Почнах да де оглеждам за части втора уп… ама за АМГ се оказа леко тегаво :) радиаторите са супер скъпи нови а втора уп още по скъпи :) та естествено взех чисто нови от Ивай Жет. Предния мост и окачването си го взех от донора заедно с някои сензори. Маркучите маслените за АМГ също се оказаха доста скъпички —— средно 450лв бройката а да 5-6 :)
Радиаторната сглобка е 6-8 бона не помня че ми се плаче. Втора уп взех перката за около 900 кинта от 2018г само. Беше ми здрав единия маслен радиатор. Клошара дубаец беше купил перка радиаторна от 220д и естествено нищо общо като мощност. По мотора… нов термостат, исках и нова водна помпа ( ама тая си беше ок , а и новата е 1500лв ) , нов алтернатор , нови 8 дюзи и свещи, дост- труд, доста уплътнения ( всичко с логото е скъпо много ) И така в другия пост ще кажа какво още ме подлуди… но много голям варел нацелих , поне мотора работи ок :)35aba793c005fc2321f872016b2def58.jpg
797bf3afb8bf41b195d354569aa946fd.jpg
b993fa5becca732aee831c02f59a29e6.jpg
0fbfd33847f2f6708f15cd5c489cf52f.jpg
39f34d7f4468b1711c5877592eda1d3f.jpg
4acacfe2c0716ebb3cea10ed8b2a24df.jpg
e993fb1f9941e10e62ff7081107dfa44.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

В тема:RQ:Мерцедес Е-класа W212 2016 фейслифт

25 декември 2024 - 09:05

Картите са лесни, а 360ката… ако имаш излишни пари се получава. Но по груби сметки ще минеш 3к.- части


Sent from my iPhone using Tapatalk