Здравейте колеги. Искам да споделя моя проблем пък дано някой помогне. Става въпрос за CLK 200 136 k.с. 1998г. Установи се че при включване на климатика перката не тръгва. Пробвах при температура над 95 градуса на антифриза също не тръгва. Закачих я на стар диагноза показа проблем в температурния датчик. Следва смяна на този датчик, но без резултат. Подадох принудително
12 V на мотора при откачена назад верига , перката завъртя. Смених тиристорния блок за управление с друг втора употреба, но уви без резултат. Разбира се не мога да гарантирам за другия блок, но пък и двата да са заминали не ми се вярва макар че и това не изключвам.Сега ми остана да проверявам инсталацията на перката но пък нямам схема затова може да я карам по египетския метод (хващаш жицата и търсиш другия край). Приемам идеи всякакви.