Към съдържанието

  •  

vnockov

Регистрация: 01 яну 2015
Офлайн Последно: 13 юли 2023 - 19:47:16
-----

Моите теми

Перка охлаждане

25 февруари 2016 - 20:26

Здравейте колеги. Искам да споделя моя проблем пък дано някой помогне. Става въпрос за CLK 200 136 k.с. 1998г. Установи се че при включване на климатика перката не тръгва. Пробвах при температура над 95 градуса на антифриза също не тръгва. Закачих я на стар диагноза показа проблем в температурния датчик. Следва смяна на този датчик, но без резултат. Подадох принудително

12 V на мотора при откачена назад верига , перката завъртя. Смених тиристорния блок за управление с друг втора употреба, но уви без резултат. Разбира се не мога да гарантирам за другия блок, но пък и двата да са заминали не ми се вярва макар че и това не изключвам.Сега ми остана да проверявам инсталацията на перката но пък нямам схема затова може да я карам по египетския метод (хващаш жицата и търсиш другия край). Приемам идеи всякакви.


Проблем с парно на W202 1994г.

29 април 2015 - 18:00

Здравейте колеги.Искам да отворя нова тема за парното на W 202 1994г. При завъртане на регулаторите на парното на студено половината парно (от дясно на шофьора) продължава да духа топло на макс. Казаха ми да проверя клапанчетата ,които са на входа на маркучите за парно, които се намират от лявата страна под  предното стъкло в двигателния отсек. Клапаните са електрически и са с три букси. Предполагам едната е обща за двете клапанчета. Измерих идват две напрежения предполагам за двата клапана. Измерих съпротивлението на самите бобини на клапаните - едната показа 4 ома , а другата 16 ома. предполагам че едната (4 ома)е повредена и не затваря. Моля за помощ.