Към съдържанието

  •  

vnockov

Регистрация: 01 яну 2015
Офлайн Последно: 13 юли 2023 - 19:47:16
-----

#371321 Перка охлаждане

Публикувано от vnockov на 28 февруари 2016 - 16:57

Новия датчик е чисто нов защото струва само 21лв. Следващото което направих е откачих буксата на тиристорния блок на управление. На нея има четири силови букси(кабелите които влизат са по голямо сечение)и две букси с по малко сечение които служат за управление на този блок. Замерих с мултицет на две от силовите букси имаше 12V. На другите две силови букси ги прозвъних до перката-даваше верига и веднага направих извода че проблема е в управлението на блока. На двете управляващи букси не излизаше никакво напрежение дори при запалена кола и включен климатик т.е. перката задължително трябва да се включи. Отворих кутията за бушоните и по точно отделението зад тях където се намират релетата и ги подмених едно по едно всички но без резултат(те са три или четири и ги взех от познат газаджия който беше така добър да ми помогне).Накрая се предадох и откарах колата на майстор който като му обясних какво съм направил каза остави колата и аз ще ти се обадя.Обади се след 2 часа колата беше готова. Попитах го къде е бил проблема,а той каза че точно в тая кутия с релетата но не уточни подробности.Всичко ми потърси 80лв и чао.Това беше цялата моя одисея с перката но накрая всичко беше о.к. Надявам се да помогна с моите разсъждения на някои закъсал колега.  


  • 1


#362485 Проблем с парно на W202 1994г.

Публикувано от vnockov на 04 май 2015 - 17:42

Колеги, взех клапанчета втора употреба за 50лв.Новите струват минимум 300лв проверих в три магазина.Когато измерих съпротивленията на бобините показаха 19 ома. Естествено след смяната парното се оправи. Направих няколко експеримента и установих, че при завъртане на регулаторите на червено напрежението отпада и клапаните се отварят.При постепенно въртене към синьо напрежението се покачва и клапаните постепенно затварят и водата на парното спира да циркулира. В моя случай се оказа, че клапана със съпротивление 4 ома със сигурност е повреден и не може да действа. Разглобих го но реално няма начин да се сменят тези бобини. Така, че преди да чукате със отвертка по клапаните първо измерете съпротивлението, което трябва да бъде в границите на 15-20 ома. При мене в средата пинчето е общо, а крайните са за съответните бобини.Успех!!!


  • 2


#357564 уреди на арматурното табло

Публикувано от vnockov на 03 януари 2015 - 13:05

Установих , че проблема се получава от залепване на стрелките за нулевия ограничител в следствие на ниските температури или може би лош контакт в куплунга на таблото защото след загряване на колата и почукване по таблото отцепиха и двете.Прочетох ,че се слага шлаух на ограничителите и проблема се решава , ако разбира се проблема е този или се напръсква куплунга с контактен шпрей , но и при двата случаи се сваля таблото.


  • 2