Само да уточня за колегата kdl номера със закъсяването на температурния датчик го направих още в началото но без резултат. Датчика представлява термистор който си мени съпротивлението в зависимост от температурата и подава информация на компа, а той от своя страна дава инфо на датчика за температурата на таблото и съответно управлява веригата на перката. По принцип трябва при откачане буксата на термодатчика компа влиза в авариен режим и пуска перката независимо от температурата на охл. течност, което при мен не се получаваше.Затова си мисля че цялата работа е била в компа или управляващите вериги след компа.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: vnockov
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 9
- Разглеждан: 1160
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
благоевград
Други данни
-
Автомобил
Мерцедес СLK 200 136k.с. 1998г
5
Neutral
Инструменти
Приятели
vnockov не е добавил приятели
Последни посетители
Няма последни посетители
Моите мнения
В тема:Перка охлаждане
28 февруари 2016 - 18:16
В тема:Перка охлаждане
28 февруари 2016 - 16:57
Новия датчик е чисто нов защото струва само 21лв. Следващото което направих е откачих буксата на тиристорния блок на управление. На нея има четири силови букси(кабелите които влизат са по голямо сечение)и две букси с по малко сечение които служат за управление на този блок. Замерих с мултицет на две от силовите букси имаше 12V. На другите две силови букси ги прозвъних до перката-даваше верига и веднага направих извода че проблема е в управлението на блока. На двете управляващи букси не излизаше никакво напрежение дори при запалена кола и включен климатик т.е. перката задължително трябва да се включи. Отворих кутията за бушоните и по точно отделението зад тях където се намират релетата и ги подмених едно по едно всички но без резултат(те са три или четири и ги взех от познат газаджия който беше така добър да ми помогне).Накрая се предадох и откарах колата на майстор който като му обясних какво съм направил каза остави колата и аз ще ти се обадя.Обади се след 2 часа колата беше готова. Попитах го къде е бил проблема,а той каза че точно в тая кутия с релетата но не уточни подробности.Всичко ми потърси 80лв и чао.Това беше цялата моя одисея с перката но накрая всичко беше о.к. Надявам се да помогна с моите разсъждения на някои закъсал колега.
В тема:Проблем с парно на W202 1994г.
04 май 2015 - 17:42
Колеги, взех клапанчета втора употреба за 50лв.Новите струват минимум 300лв проверих в три магазина.Когато измерих съпротивленията на бобините показаха 19 ома. Естествено след смяната парното се оправи. Направих няколко експеримента и установих, че при завъртане на регулаторите на червено напрежението отпада и клапаните се отварят.При постепенно въртене към синьо напрежението се покачва и клапаните постепенно затварят и водата на парното спира да циркулира. В моя случай се оказа, че клапана със съпротивление 4 ома със сигурност е повреден и не може да действа. Разглобих го но реално няма начин да се сменят тези бобини. Така, че преди да чукате със отвертка по клапаните първо измерете съпротивлението, което трябва да бъде в границите на 15-20 ома. При мене в средата пинчето е общо, а крайните са за съответните бобини.Успех!!!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: vnockov
- Privacy Policy