Мене това ми стана ясно след вчера....защото на бензин стана идеална. Първата ми цел беше точно тази За рейката....тя си беше под мушка с тея 120хил км....все пак е евтина рейка. Просто днес ми се занимава и ще си оправя мизерията по монтажа отпреди
сега е с по 20-25см маркучи и щуцер на 4-5см от бензиновият инжектор. Работеше добре ,но е кофти. Ще сложа дюзата отстрани на бензиновите и с по 10-15см маркучи
събота ще сложа нова рейчица
EDIT:
Ето работата от вечерта:
Махнах старите дюзи ( 6.8мм щуцер с 5мм отвор ) , пробих колектора , сложих рейката и оставих маркучите по 13см. Толкова позволи най-малко. Маркучите са Ф6. Колата заработи по-добре доста......на газ особенно. На бензин леката вибрация в купето от тампона си я има ,но на газ колата е почти като на бензин. При изключване на 2ри и 3ти цилиндър на газ ( 1/4 на газ , 2/3 на бензин ) колата работи идеално. Вече е ясно ,че рейката е готова за смяна Един тампон с рейка и колата заспива. Люлеене вече няма на нито едно от двете горива. Забелязох ,че преди под пълна газ времената за впръскване на газ бяха около 22/23мс , а сега са 20/21мс . Колата сякаш има повече сила. Доволен съм
С тея две нови неща всичко ще заспи.
Ето и едно видео как работи мотора вече
Лекото цъкане са газовите дюзи.