Към съдържанието

  •  
  • More

Dido_N

Регистрация: 23 юли 2013
Офлайн Последно: 13 ное 2015 - 16:37:42
-----

#338102 Изтощен акумулатор, вследствие на включена перка на печка или парно.

Публикувано от Dido_N на 06 декември 2013 - 14:54

Нямаш проблеми с инсталирането на нов акумулатор по начина по който си го направил. ESP-грешката е нормална, въртиш пълен ляв, после пълен десен и алармата изчезва. След време ще се оправи и печката. При мен тръгваше DVD-то спонтанно след смяната на акумулатора. 


  • 1


#337130 Индикация за фаровете на таблото

Публикувано от Dido_N на 22 ноември 2013 - 13:57

В заключение, най-вероятно може да се каже, че НЕ фейслифтовия вариант на W211 е без индикация за включени къси светлини, докато след това с новия модел има индикация, която е зелено фарче.......така ми се ще да вярвам  :happy

 

Дидо


  • 1


#334263 Мирис на изгорели газове в купето

Публикувано от Dido_N на 14 октомври 2013 - 08:53

Здравейте,

 

Някъде в друга тема беше писано за мирис на пушек в купето, но нямаше конкретно решение на проблема. Затова след като изследвах проблемите при мен реших да пусна нова тема. След като купих колата (MB CDI 2005 W211 T-model), усетих при работа на място мирис на пушек в купето. При натискане на бутона за вътрешна циркулация мириса изчезваше. Реших че заради, вятър, атмосферно налягане, или нещо друго климатика засмуква газовете.

Проблема се задълбочи и винаги когато колата работи на място, дори и светофар миришеше на газове. В събота реших да стигна до проблема....

 

Махнах двата капака върху двигателя. Маха се филтъра и кутията му. Маха се входната тръба към турбината и кутията се издърпва нагоре и напред. Под капака на въздушния филтър има температурен щит и отдолу са турбината и DPF-a.

Оказа се че скобата с номер А203 490 04 41, е разхлабена и се върти на мястото си. Гарнитурата между турбината и DPF-а не е затегната и излизат мнооооого газове. Навсякъде бе опушено и черно. Пробвах да затегна скобата но не без успех, т.к. от хлабината се е въртяла и се е вработила (вижда се на снимките)

 

Въпросите ми са:

 

1. Възможно ли е след като сменя скобата и гарнитурата, пак да духа от там, поради запушен DPF? Досега не съм имал проблеми с рециклиране, аларми и други

 

2. Как да разбера дали имам някакво запушване някъде....всички гърнета по колата са от 2005 година?

 

Поздрави

Дидо

Прикачени файлове


  • 1


#327385 Смяна на масло на Мерцедес E270 CDI W211

Публикувано от Dido_N на 27 юли 2013 - 17:54

Здравейте колеги,

 

В тази тема споделям как и какво е нужно за смяна на маслото на МБ Е270 W211. Надявам се да съм полезен.

 

Първа стъпка е покупка на качествени консумативи за съответния модел. Закупих филтри - Маслен (Хартиен елемент с три о-ринга в комплекта), Въздушен  - (Дълъг хартиен цилиндър), Горивен (на моя модел S211 2005 е без датчик за вода. Има само вход и изход тези с датчика имат отвор посредата), Филтър за купето - (купих някакъв уж с активен въглен), Тъй като съм с термотроник, имам и още един допълнителен филтър вътре в купето но засега не съм го сменял, а и сената му е 185 лв.

Всички филтри с изключение на този за купето са Mahle пише че са Австрийски но.....

 

Маслото е интересна тема за всички предполагам. Бях пред дилемата 5/30 или 5/40, каква марка и други. В крайна сметка купих Мобил за DPF 5/30 спецификация 229.51 исках Castrol edge 5/30 но цената беше по-висока. Купих 7 литра.

 

Трябва да се купи и сервизна щека. Купих я онлайн от Варна (елкон-бг) 45лв. Предлага се с книжка за всички модели двигатели и по книгата гледаш за твоя мотор какво да е нивото в сантиметри. Купих също и ключ (чашка) за пластмасовия капак на масления филтър. 76мм с 14 стени от Zimber.bg.

 

Процедурата по подмяна е изключително проста, а си мислех че едва ли не само сервиза го прави.

Махат се двата пластмасови капака върху мотора. Ползват се еврейски звезди.

Кутията на въздушния филтър е със скобички, лесно се отварят с отвертка, но да се внимава да не паднат надолу.Филтъра се измъква назад и се поставя другия като се гледа да се зацепи в триъгълника в задната си страна. Капака се връща обратно и скобите се щракват обратно.

Филтъра на купето се намира под пластмасовия капак в ляво над амортисьора. Развива се една гадна пластмасова гайка и се вдига нагоре. Вади се стария и се слага новия. Сглобява се по-обратния ред. Под този филтър е и втория ви акумулатор. Прегледайте го за слаби връзки и окиси по клемите.

 

Горивния филтър е закрепен в една скоба в дясно от двигателя. Развива се скобата и се махат двата маркуча за вход и изход, като се развият скобите на маркучите. Вади се стария филтър и се слага новия по обратния ред. Не е нужно да се пълни филтъра с нафта, т.к. колата има втора помпа в резервоара. После пали след около 5 секунди. Стягат се скобите на маркучите и филтъра.

 

За да източа маслото свалих корите под колата. Развиват се много малки болтове мисля беше с камък 8мм. Намирате пробката на картера. Развива се с камък 13 и при отворена тапа за наливане се източва маслото. Оставих кофата отдолу докато махнах стария маслен филтър. С ключа (чашка) се развива пластмасовия капак, на филтъра. Вади се хартиения елемент. Той е набит в пластмасов детайл на който се сменят два от о-ринговете. Третия най големия е за капачката. Вади се стария филтър, сменят се о-пръстените и се набива новия филтър. Почиствате отделението на филтъра с парцали, т.к остава малко старо масло на дъното. Сглобява се всичко обратно и се затяга капачката. След като маслото се е изтекло, пробката се затяга и се долива новото масло. Първите 5 литра се изсипват всичките. Колата събира 6.5-6.7л. Посредством щеката (набива се в дясната тръба с червената тапа, другата с черната тапичка е за скоростната кутия), се отмерва точното ниво. Ясно е обяснено колко милиметра какво количество са в книжката към щеката. Аз налях около 6.6 литра. Затваряте тапата на двигателя, последно се оглежда всичко и палиш.

 

После посредством приложението за отчитане нивото на масло от менюто се проверява дали всичко е ОК. А накрая съгласно обясненията с копчетата по волана се занулява интервала, като се упоменава каква спецификация масло сме доляли. Километрите са 15К, но ще сменя живот и здраве след 10К.

 

Надявам се да съм бил полезен. Проблем е че не съм добавил снимки, но не снимах, ако някой се интересува ще пояснявам.

 

Поздрави

Дидо 


  • 1


#327246 Дайте съвет,при заварки.

Публикувано от Dido_N на 25 юли 2013 - 23:06

Наистина няма проблем, да заваряваш както казват колегите, при разкачен акумулатор. Само да добавя, че ако заваряваш с ЦО, електрожен или друго средство с ток, масата е хубаво да е близо до мястото на шева и с възможно най-добър контакт.

 

Успех


  • 3


Зареждане...