Към съдържанието

  •  

Kainy

Регистрация: 04 авг 2012
Офлайн Последно: 25 май 2015 - 16:46:43
-----

Моите мнения

В тема:Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208

26 март 2015 - 14:28

Според мен това което се опитват да ти обяснят хората е, че разликата между това да вземеш кола от автокъща за 4000-5000 дори 6000 е далеч по-рисково от това да дадеш 7000-8000 за такава от частник, който евентуално може да ти докаже че се е грижил за нея. От личен опит мога да ти кажа, колко скъпо може да ти излезе ремонта на един мерцедес в сравнение с този на един пасат :) Идея си нямаш колко части не се намират чак толкова лесно или нямат евтин еквивален (за тези които търсят такива), как има бол проблеми, с които редица майстори си блъскат главите как да се справят, за разлика от по-простите еквиваленти. И тука не става въпрос чисто за марката, като такава, че не трябва да се циганиш и тем подобни... изобщо не е това проблема, просто поддръжката е съвсем различна. Проблемите които могат да излязат при такава кола на 15+ години, хич не са за пренебрегване.

 

Затова най-важното е да подходиш много внимателно. Никой не е казал, че не можеш да намериш читав екземпляр за около 5 бона, просто е много малко вериоятно :) Аз за мойта дадох 7000 и я взех от приятел, но пак не уцелих на късмет и за две години чистите ремонти ми стъпиха на към 6000лв. Други колеги пък вече години се редват на сменени 1-2 шарнира и някой друг амортесьор. Просто трябва да си готов, че 1000лв доникъде няма да те докарат за ремонт.


В тема:Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208

26 март 2015 - 13:28

Колега, по-скъпо нещо от стар, евтин Мерцедес едва ли има.

Ако можеш си купи по-скъпа кола в най-доброто състояние, което можеш да намериш. Кола, по която не са жалени пари. Като си направиш сметката след години ще видиш, че 1000-2000 лева са нищо в сравнение с всичко, което си пръснал (или не) по колата.

 

Покупната цена с последното нещо, което трябва да те спре да купиш хубав автомобил.

 

С две ръце подкрепям съвета на колегата :)


В тема:Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208

25 март 2015 - 00:48

При 208 няма нищо за усещане. Тази кола не подсказва пътя под колелата... откачена е. Просто ръчката е евтината версия.
doich, не е полезно за топките. На мен лично ми е дискомфортно. На няколко коли съм имал и съм пускал подгрева само веднъж... да проверя дали работи :)


Попринцип бих бил съгласен, ако колата ти е паркирана пред блока, ама аз като трее бича през 5 блока до паркинга, с удоволствие си притоплям седалката, но общо взето докато климатика обърне въздуха, че наистина си става некомфортно и почва да ухае на готвено :)

В тема:Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208

24 март 2015 - 18:36

Отговора е много прост, но от лична гледна точка естествено :) Аз на ръчката гледам единствено и само като добавка към изживяването от шофирането. Малотражните автомобили според мен нямат никакъв смисъл да са на ръчка, тъй като трябва да сменяш като откачен за да вървят нормално и това си го припомних най-добре, като ми се наложи да взема 3 пъти кола под наем през последните няколко месеца, където едиствената причина да ми хареса че бяха с ръчка, беше че е от ляво и просто ми беше фън да я ползвам. Цялото останало усещане от ръчката беше просто досадно при коли с 70-100 коня. 160кс е добре попринцип, но пак не е достатъчно мощно за да е интересно на ръчка.

 

Дадох 250-300 за пример, защото там вече става интересно, но вярно зависи много от колата. Няколко пъти имах възможност да покарам едно леко поусилено Subaru STI, което доближаваше 330кс, и на това нещо никога не бих се качил ако е с автоматик... просто убива кефа. В същото време в момента на аудито ми дори след ремапа като го ударя на 260-270кс, пак няма да и да си помисля да го карам с ръчка, просто щото не е такъв тип кола.

 

От там и идва коментара за камерите, на база на това ми разбиране за ръчката... че предполага по-раздвижено шофиране, което не се разбира добре с камерите за скорост :)

 

Т.е. с две думи, моето мнение е, че ръчката има място само в спортни коли. Прав си, че модерните супер седани/комбита са 99% с автоматици и това е най-вече защото шофирането с ръчка при подобни мощности и въртящ момент, далеч не е за всеки. Отделно че специалисти които да правят ръчни кутии почти няма вече и едва ли не излиза по-скъпо пред това серийно да си слагат някви автоматици. Затова и при повечето коли вече ръчката едва ли не се смята за екстра и аз лично я приемам точно като това.

 

Що се отнася до парктрониците и аз съм на мнение че всеки трябва да може да паркира и без тях, но е факт че тази кола си е със скапано виждане назад и висока задница. Парктроника си е една много полезна екстра и неведнъж ми е била от полза, особено като щях да згазя едно колело дето някво момиченце реши да си паркира зад колата, докато се качвам :)


В тема:Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208

24 март 2015 - 16:18

Аз бих казал че задния парктроник е много важна екстра... Видимостта назад при CLK-то не е добра, особено с добре повдигната задница, освен това и страничните огледала са доста слаби откъм видимост.

 

Също не знам защо бягаш от автоматика, който при CLK-то е повече от приличен. Да беше 250-300 коня, да има някъв смисъл. Казвам го щотото и аз така си мислех едно време, ама сега с ръчка бих се занимавал само ако ще е на пистата, особено пък като сложат и новите светофари с камери, хептем няма да има смисъл от ръчкане :D.