Темата е малко стара, но понеже ми се наложи да изчета на 3 езика фоумите за МБ, да споделя моя опит от последните 2 седмици.
Малко импусивно купих от аукцион в Нидерландия W221 S400 Hybrid. Колата с единствен собственик на 179к км (проверени в МБ и онлайн бази), без застрахователни събития.
Колата дойде и всичко ОК, пълна сервизна история в жабката собственика беше оставил всички фактури за обслужване от 2015 насам.
Но като я покарах, се оказа, че дърпа доста на дясно, викам си нормално седяла е 7 месеца по плацове и аукциони избягала е сходимостта. 2 сервиза за реглаж и от 2та разпечатки - колата права на конец, няма какво да се пипа, обаче си дърпа.
Викам си гуми ще са, седяла 7 месеца с меки гуми и са се сплескали - 2 гумаджийници които правят само премиум коли с нови машини всичко излиза на зелено. Пробвах да разменя предни-задни, после леви-десни - същата работа. ОК 4ри нови гуми премиум клас и проверка на джантите отново - една джанта леко крива оправена. Колата пак си дърпа осезаемо.
И почвам да чета форуми на 3 езика (само толкова знам) - в БГ, в Англия, в Германия и решенията меко казано несериозни - вземи си раздвижни болтове да оправиш наклона, ОК ама наклоните като заводски. Накрая приятел ми препоръча сервиза за реглаж в Дружба - https://autoexpress-2.com/жив и здрав да е този човек. След като бях ходил на 2 места на реглаж дооправи на предно и задно дясно колело, въпреки, че бяха в нормите, но каза - може още малко. Колата прдължи да дърпа и пича ми вика - тази кола е с доста сложно окачване и управление, аз я мерих има само 8мм разлика м/у 2те предни колела във височината, което уж било премливо, но все пак отдиди да ти калибрират окачването.
Отидох до TS Service, отношението беше тип "не ни занимавай с тоя дъртанян". След което отидох до S Matic в Хаджи Димитър, момчето за точно 30 мин и 80лв. изравни колата и тези 8мм които уж нямаха значение направиха все едно нова кола.
Колата не дърпа, върви съвсем направо, поведението на завой с ускорение се промени коренно ( до преди това при подаване на газ в завой директно тръгваше на дрифт и тркшъна я режеше).
15 години не бях карал кола, която не е в гаранция, и бях забравил колко е от значение човека който ще я погледне. Та да кажа на колегите които имат този проблем и са с AirMatic направете една клибрация и да похваля отново пича от Експрес-2, който ме насочи към проблема.