Към съдържанието

  •  

cecor25

Регистрация: 08 юли 2012
Офлайн Последно: 10 сеп 2022 - 02:13:02
-----

Моите мнения

В тема:W221 тегли надясно

31 август 2022 - 23:36

Тия в дружба го карат на стара слава… същия стенд от 20години насам, вече тупат през пръсти и 3 от 3 коли са недоволни. Да правят там таксита и криви 30 годишни бусове и да не пипат нормални автомобили…


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Може, не познавам хората, отидох там след като бях ходил в  6+ и Радиал, които след като ми взеха парите и ми обясниха, че колата е права на струна, само вдигаха рамене.

Пича в Дружба, освен, че се държеше супер готино (в 6+ вкараха колата и затвориха вратата на халето пред мен да не гледам), ме качи аз да си държа волана и да гледам стенда и направи още малко корекции на 2те десни колела, беше този който ми каза: "това е кола със сложно окачване и управление отиди да да ги видят колеги които разбират от това", а не ми каза като другите: ами бате не трябва да дърпа.

Не бях карал кола която не е в гаранция от 2007-а, и след 3 сервиза за преглед на окачване и реглаж на 2 места, този човек беше единствения, който се държа нормално и реално ми подсказа от къде е проблема.


В тема:W221 тегли надясно

31 август 2022 - 23:28

Интересно ми е само как се е стигнало до тези 8мм отклонение ?

И това ли е било причина да се продаде колата ?

От седене 8 месеца няма как да стане.

 

От сега натам само безаварийно !!

 

Нямам идея как е станало, като я закачих на моя китаец (Autel MaxiAP200), ми показа разлика в налягането на предните възглавници - лявата беше на 8,1bar, а дясната на 7,3 или 7,4.

Интересното е, че в Стар диагнозата не намерих да показва налягане и според младежа в Smatic 221-цата няма датчици на самите възглавнци а само в централния разпределител (или както му е правилното име). Та не е ясно Autel-a от къде взима тези данни, но след като изравниха колата със стардиаг-а, сега полазва 7,6 и на 4те.

Един от "разбирачите" от MBWorld, ми обясняваше, че има няколко опции: да е пипал някой и да го намазал (но колата е ходила само в оторизаран сервиз, имам на хартия цялата сервизна история от 2015та насам); да изпуска съвсем леко от някъде - добре ама колата седя в гаража 5 или 6 дни и не мръдна надолу, мерих я като я прибрах и я мерих преди да я изкарам. Все щеше да падне за 5 дни ако изпускаше; Да има нещо износено по окачването, проверих го в 3 различни сервиза, единия на мой много близък - окачването е като ново.

Единственото що годе смислено (според мен) обяснение което получих е, че като е седяла толкова време някой датчик е зациклкил и заради това е станало така.

БТВ, след корекцията направих едни 1200км дълго и 200тина Софийско, колата върви съвсем направо без никакво отклонение, със 150км/ч на яката ни магистрала си седи в лентата.

 

Мерси за безаварийното, да ти се връща тъпкано!


В тема:W221 тегли надясно

20 август 2022 - 03:53

Темата е малко стара, но понеже ми се наложи да изчета на 3 езика фоумите за МБ, да споделя моя опит от последните 2 седмици.

Малко импусивно купих от аукцион в Нидерландия W221 S400 Hybrid. Колата с единствен собственик на 179к км (проверени в МБ и онлайн бази), без застрахователни събития.

Колата дойде и всичко ОК, пълна сервизна история в жабката собственика беше оставил всички фактури за обслужване от 2015 насам.

Но като я покарах, се оказа, че дърпа доста на дясно, викам си нормално седяла е 7 месеца по плацове и аукциони избягала е сходимостта. 2 сервиза за реглаж и от 2та разпечатки - колата права на конец, няма какво да се пипа, обаче си дърпа.

Викам си гуми ще са, седяла 7 месеца с меки гуми и са се сплескали - 2 гумаджийници които правят само премиум коли с нови машини всичко излиза на зелено. Пробвах да разменя предни-задни, после леви-десни - същата работа. ОК 4ри нови гуми премиум клас и проверка на джантите отново - една джанта леко крива оправена. Колата пак си дърпа осезаемо.

И почвам да чета форуми на 3 езика (само толкова знам) - в БГ, в Англия, в Германия и решенията меко казано несериозни - вземи си раздвижни болтове да оправиш наклона, ОК ама наклоните като заводски. Накрая приятел ми препоръча сервиза за реглаж в Дружба - https://autoexpress-2.com/жив и здрав да е този човек. След като бях ходил на 2 места на реглаж дооправи на предно и задно дясно колело, въпреки, че бяха в нормите, но каза - може още малко. Колата прдължи да дърпа и пича ми вика - тази кола е с доста сложно окачване и управление, аз я мерих има само 8мм разлика м/у 2те предни колела във височината, което уж било премливо, но все пак отдиди да ти калибрират окачването. 

Отидох до TS Service, отношението беше тип "не ни занимавай с тоя дъртанян". След което отидох до S Matic в Хаджи Димитър, момчето за точно 30 мин и 80лв. изравни колата и тези 8мм които уж нямаха значение направиха все едно нова кола.

Колата не дърпа, върви съвсем направо, поведението на завой с ускорение се промени коренно ( до преди това при подаване на газ в завой директно тръгваше на дрифт и тркшъна я режеше).

15 години не бях карал кола, която не е в гаранция, и бях забравил колко е от значение човека който ще я погледне. Та да кажа на колегите които имат този проблем и са с AirMatic направете една клибрация и да похваля отново пича от Експрес-2, който ме насочи към проблема.