Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W221 тегли надясно


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#1 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 21 май 2021 - 13:07

Здравейте,

на приятел S класата постоянно тегли надясно. По окачването всичко е ОК, реглаж е правен, гумите са хубави - при изправен волан върви в права линия, но пусне ли го се врътка сам с няколко градуса надясно и така си остава, решава че с 10 градусан на дясно е нулевото положение.

Гледах това клипче -  дали има връзка с проблема?


  • 0

#2 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 21 май 2021 - 19:12

Гуми?
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 май 2021 - 23:18

Пътищата по принцип ги правят с лек наклон към банкета за да се оттича водата.

 

Отделно, стендовете за реглаж са криви - да отиде на друг стенд, без да казва, че е правен реглаж и пак ще му регулират колата.

 

Ако тегли надясно, аз бих дал малко повече toe-in на предно ляво, но трябва да се прави внимателно. Най-вероятно задно дясно е по-затворено отколкото трябва и това може да се измери лесно дори с подръчни инструменти. Друга вероятност е, предно или задно дясно да има повече отрицателен камбър от необходимото.

 

Аз на 124-ката след неуспешни 4-5 реглажа и теглене в дясно, накрая сложих всички ексцентрици, на предни и задни носачи, в неутрално положение и разликите в положението на волана ги обрах внимателно чрез сходимостта на предния мост. Отне ми доста време и мерене, но пък в крайна сметка се получи добре.

 

В момента 211-ката също е регулирана "перфектно" на стенд, но с летните джанти, които са с по-малко ЕТ от зимните, съответно по-изнесени навън, отявлено тегли надясно ако пусна волана. Даже вчера мислех дали да не затворя предно ляво с 1/4 или 1/2 оборот. Спира ме единствено фактът, че нямам ключ 21 да охлабя кормилния накрайник.


  • 0

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 22 май 2021 - 04:38

Имам същия проблем с W208 @ W211: теглят на дясно.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 май 2021 - 06:27

Едно е да тегли леко на някъде след като пуснеш волана.Това може да е и от наклона на пътя.
Друго е да те тегли,в смисъл да упражняваш усилие за да я задържиш в права посока.Тогава на 100% има проблем в управлението или ходовата част.Ако тегли от гуми,трябва да си пълен идиот и да си минимум за спиране от движение.

При неизясняващи проблеми сменяйте сервиза.Търсете специализиран такъв.
  • 0

#6 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 22 май 2021 - 10:24

Едно е да тегли леко на някъде след като пуснеш волана.Това може да е и от наклона на пътя.
Друго е да те тегли,в смисъл да упражняваш усилие за да я задържиш в права посока.Тогава на 100% има проблем в управлението или ходовата част.Ако тегли от гуми,трябва да си пълен идиот и да си минимум за спиране от движение.

При неизясняващи проблеми сменяйте сервиза.Търсете специализиран такъв.


Как ще ходим в специализиран сервиз!? Стоим и чакаме помощ във форума, Фейсбук, кристално кълбо, боб... това е истинската помощ.
Сервизите са илюзия, там само пари взимат но пък за сметка на това не помагат.
  • 1

#7 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 22 май 2021 - 13:35

Колега, имам тема в този форум за това явление.

 

Грешката е "вярна". Втори мерцедес ми дърпа надясно. С първия правих какво ли не (даже и 4 пъти регулаж един след друг в различни сервизи - ей, на, даваха ми се пари за глупости) и нямаше подобрение. Като съм карал други Мерцедеси - пак така.

 

По съшите пътища, по които минавам, втората ни кола си държи посоката по конец.

 

Вече съм се примирил, че "тука е така (с Мерцедес)".


  • 0

#8 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 22 май 2021 - 13:38

Колега, имам тема в този форум за това явление.

Грешката е "вярна". Втори мерцедес ми дърпа надясно. С първия правих какво ли не (даже и 4 пъти регулаж един след друг в различни сервизи - ей, на, даваха ми се пари за глупости) и нямаше подобрение. Като съм карал други Мерцедеси - пак така.

По съшите пътища, по които минавам, втората ни кола си държи посоката по конец.

Вече съм се примирил, че "тука е така (с Мерцедес)".

просто си купи ремонтен комплект реглжни болтове , отиди при някой НЕ бързащ реглажник ( аз съм доволен от Мотоексперт ) ще ти оправят наклоните и ще се случи чудото ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 22 май 2021 - 13:59

просто си купи ремонтен комплект реглжни болтове , отиди при някой НЕ бързащ реглажник ( аз съм доволен от Мотоексперт ) ще ти оправят наклоните и ще се случи чудото ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Да, Краси, помня, че ти се беше оправил твоята 212ка така. И съм запомнил, че имаш такъв комплект болтове за продажба. :) И все още не съм се отказал напълно да ги взема.

Но честно - тряба ли на премиум автомобил да влагаш време и пари (търсиш, четеш, купуваш и монтираш нещо което производителят НЕ препоръчва да остава на колата след регулажа) за да има колата поведението, което другите имат директно от магазина?


  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2021 - 19:53

В добра посока разсъждаваш :)
Между другото, това поведение не съм го забелязвал никога на моделите с предно, без значение поколението на A, B, GLA
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 22 май 2021 - 23:38

Да, Краси, помня, че ти се беше оправил твоята 212ка така. И съм запомнил, че имаш такъв комплект болтове за продажба. :) И все още не съм се отказал напълно да ги взема.
Но честно - тряба ли на премиум автомобил да влагаш време и пари (търсиш, четеш, купуваш и монтираш нещо което производителят НЕ препоръчва да остава на колата след регулажа) за да има колата поведението, което другите имат директно от магазина?

комплекта е напълно оригинален и се предлага от Мерцедес в собствената им документация :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#12 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 май 2021 - 01:11

комплекта е напълно оригинален и се предлага от Мерцедес в собствената им документация :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Тук спор няма. Комплектът е оригинален.

Въпросът ми беше защо колата не излиза от завода с този комплект - монтиран и регулиран? За S клас говорим все пак, а цената на болтовете е 5 евро за краен клиент.

 

И вторият момент, който пропусна, Краси е, че този комплект се води САМО ЗА РЕГУЛАЖ https://merc.com.ua/...19ec7f1ded6f8e1позициите са 120, 130, 140 и 150 (самият болт). Производителят е писал ясно, че не е за постоянен монтаж. (Защо и как го е писал това - не ме интересува. Важното е, че ако стане инцидент, застрахователната компания може да се дръпне от отговорност с аргумента, че съм правил мунинг на своя глава.)

 

Аз една премиум марка я разбирам като "плащаш повече, но не се занимаваш с глупости"


  • 0

#13 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 23 май 2021 - 08:18

Не е така, болтовете са за постоянен монтаж. При 213 вече няма болтове а реглажни тампони… тъпо.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#14 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 26 май 2021 - 12:13

Със зимни и летни гуми - същото.

Качнах му диагностиката, както от клипа, имаше 3 градуса отклонение, нулирахме го, но пак си тегли.

Да разбирам ли, че проблема е изцяло механичен?

 

Аз имам w211 и спокойно мога да пусна волана с 120km/h, да си отворя вода примерно, а при него това е невъзможно.


Този пост е редактиран от amxcs: 26 май 2021 - 12:16

  • 1

#15 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 357 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 26 май 2021 - 14:20

В добра посока разсъждаваш :)
Между другото, това поведение не съм го забелязвал никога на моделите с предно, без значение поколението на A, B, GLA

И автомобилите с предно ако имат проблем със сходимостта, също теглят настрани, но само, когато са по инерция. Особеното е, че напрегнеш ли предния мост, т.е. даваш гас и тегленето изчезва в този момент... 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни