Към съдържанието

  •  

DarkCrimson

Регистрация: 26 май 2012
Офлайн Последно: 14 сеп 2013 - 16:50:25
-----

Моите теми

Изключва 1, 2 и 3 цилиндър

02 юли 2013 - 23:40

Здравейте колеги,
От около 2 месеца съм собственик на ML 320 (W163) с инсталирана газова уредба LANDIRENZO. От около месец имам следния проблем - палене колата няма проблем, но се чуства лека нестабилност при работата на двигателя, при подаване на газ на около 3000-4000 оборота колата забива муцуна и започва да прекъсва и тресе на свободна. След гасене и палене наново се възстановява до следващото видгане на оборотите. В началото проблема беше осезаем главно на бензин, но вече дори на газ не може да се кара нормално.
Водвих я на 4 различни места за диагностика, на първото ми казаха, че няма проблем с бензина, проблема бил в газовата уредба. В сервиза за газови ми казаха, че не е от нея, а трябва да сменя свещите, което и направих - проблема остана. Ходих на 3-то място където вече си записах какво изкара бошовската диагностика:
080 Catalytic converter deterioration misfire detected
081 Misfiring harmful to catalytic converter, cylinder 1 detected
083 Misfiring harmful to catalytic converter, cylinder 3 detected
085 Misfiring harmful to catalytic converter, cylinder 2 detected
На въпроса каква е причината, ми беше казано отново свещи, кабели или бобини, не бях склонен да вярвам, че 6 бобини изведнъж ще спрат да работят, а кабелите съм ги измерил и са по 2,1кОм. Затова закарах най-накрая колата в евростарс сервиза. Там колата стоя 2 дни и диагнозата поставена беше запушени катализатори, решението според тях - смяната им или премахването. Не изглеждаха убедени в твърднеито си и реших да не сменям катализаторите, а да ги премахна. След премахването им освен, че колата започна да бръмчи ужасно, ефект друг нямаше.

Моля, дайте идея къде може да се крие проблема ? Утре ще занеса колата на 5-то място, този път ще искам да замерят и компресията, но вече нямам идея каква може да бъде причината за проблема.