При мене е същото положение на свободна работи неравномерно както на газ така и на бензин иначе ускороява добре без да прекъсва освен когато рязко не изцепя до краи тогава 1,2,3 цилиндър спират гася паля и се оправя(не винаги случи ми се 2-3 пъти) така изписва на диагностиката, кабели свещи бубини смених няма разлика компресията е добре на всички цилиндри,дебитомера също ходя по сервизи никой не може да ми каже какво става' и на мен ми казаха да махна катализаторите но не го направих защото върви добре,единствено на място претриса и .Някой ако има идея да пише.
Ще цитирам личното съобщение към колегата, за да споделя резултата от моето ходене по мъките:
"Здравей колега, колата се оправи след повече от 2 месеца престой в сервиза на Евростарс (наскоро я взех). Мога да ти споделя какво ми казаха от сервиза като го върнаха, защото на мен лично обяснението им беше достатъчно уклончиво, за да ме усъмнят, че не знаят точно от коя интервенция се е подобрило положението. Та те бяха разпиляли цялата кола и все не ставаше, но след послените им интервенциии колата се оправи, а те са именно: смяна на гарнитура на смукателните колектори, почистване на EGR и почистване на дроселова клапа. Не се снае от кое от трите е било и изобщо от това ли било, но ми споменаха интересен факт, че пи измерване на компресията е била добра, но въпреки това имало масло в колекторите преминало, най-вроятно и там е идвал по-високия разход на масло. Поради тази причина минах на 10W40 полусинтетика и за по-сигурно сложих добавка. От тук нататък ще я следя, за да видя дали консумира масло, да не ме изненада със същия проблем.
Прави ми впечетление, че макар колата да се държи чудесно при шофиране (има си двете степени на kick down, може да видга обороти и изобщо се усеща повече като 218 коня), на празен ход пак има една неравномерност на работата на мотора и според мен трябва да се направят обученията на газовия инжекцион и на бензиновия модул наново, за да се оправи и това."