Явно съм се объркал за целта на този форум!
Няколко човека се опитват да обяснят, че всички ЦЛК W208 под 7000-8000лв. са боклуци, и всички които се опитваме да вземем кола под тези пари сме балъци.
Приятелю, не ми се сърди, но според мен с твоя бюджет си объркал марката и модела. Не чак балъци, но лековерни и самонадеяни - да, и точно това щях да ти обясня аз, но се радвам, че си го разбрал и ми спестяваш писането. Учудвам се, че си имал и цетка и е-класа (все близки до W208 по едни или други причини) и пак упорстваш.
За съжаление съм научил, и то от стари хора, че колкото повече на човек се опитват да му наливат акъл, той толкова повече спори и се дърпа, зер да го не изкарат че е глупав. И само когато сам се убоде, е тогава се учи. Затова ще кажа само отн. конкретната обява, че това идентично прокъсване на седалката и това помътняване на фаровете аз успях да го направя на моето ЦЛК след 220 000км, при почти цяло лято свален гюрук на печащо слънце и с много третиране с препарати за тапицерия, които прецакват конците. Така че предполагам, че километрите са към двойно повече, за което ме навежда и описанието за новите инжектори на газовия инжекцион за кола на 156 000км (на която едва ли е фабричен ГИ). Толкова газови инжекциони са ми минали през ръцете и още не съм чистил или подменял инжекторите им. Само предполагам
Щом искаш купе, насочи се примерно към Пежо 406 - парите ще ти стигнат за читав и гледан екземпляр. Ненужно е да подхождаш нападателно към другите във форума и да скачаш веднага щом някой ти каже, че с недостатъчно пари хубава кола няма как да купиш. То удивителни слагаш, то голяма работа. Бъди над нещата, пък ако стане - стане. Ама и аз сега като се замислям, от 100 теми как някой дири кола, в 95 от тях не съм чел в края на краищата да си е купил наистина. Но дано ти имаш късмет и успех в търсенето, очаквам да се похвалиш с хубаво ЦЛК.