Аз лично моя регистратор съм го забил в жабката, там има изход за запалка, като вървеше с регистратора адаптер с 2 УСБ изхода. Кабела ми минава зад корите, зад предната греда и по тавана. Изобщо не се вижда къде е, а в жабката има 1 свободно USB. Иначе ако държиш да ти е свободен изхода за запалка според мен по-добрия вариант е да си вземеш 1 понижаващ напрежението модул с 1 кутийка и да си го свържеш за някой от кабелите. Аз съм си взел, ама не ми се занимава нещо, реално не ми пречи изобщо, че е зает изхода. А и няма да ти излезне 30лв, а не повече от 10. Ето това съм си взел аз https://vikiwat.com/...5vdc-3a-bg.htmlс кутийка https://vikiwat.com/pk-kutiq-3k.html, намираш си 1 преходник DC to MiniUSB, който е стотинки, запояваш едната страна за изхода на модула. От другата страна си пускаш кабел колкото искаш, можеш да си добавиш и бушон (inline fuse) за да си най-сигурен. Така ми изглежда на мен най-добре.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: vbogoev
Профил информация
- Група: Замразено членство
- Мнения: 300
- Разглеждан: 5306
- Титла: Член на МБКБ
- Възраст: 32 годишен/шна
- Рожден ден: Март 31, 1992
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
W212 E350 CDi
W211 Е320 CDi - открадната
W201 190E
Информация за контакти
- Telenor +359899847240
#420767 Свързване на видеорегистратор
Публикувано от vbogoev на 18 юни 2019 - 16:17
#416155 W211 4matic вибрации при остър завой с ниска скорост
Публикувано от vbogoev на 06 февруари 2019 - 09:58
Смениха горе изброените неща и колата се чувства по- добре в движение, но при паркиране назад и навит волан продължава да подскача.... чуденето продължава за жалост. Само да добавя, че и маслата в дифовете и раздатката са сменени, но без осезаем резултат (относно вибрациите и подскачането при паркиране и навит волан).
За съжаление знам за какво говориш, като почнат да правят на сляпо майсторите разни ремонти, особено като са скъпи, е много неприятно...
- 1
#415736 От айрматик към обикновенно окачване при 4matic
Публикувано от vbogoev на 26 януари 2019 - 22:23
Щом се притесняваш толкова за въздушното, без да има проблем, замисли се и за предния кардан, че той май е по-проблемен от въздушното... И като цяло според мен е ок въздушното, влизал съм в брутални дупки и не е имало проблем, вече 2 години, пък какво ли не се счупи друго... Ама пак всичко си е до късмет.
- 1
#414192 Рециклиране на турбо
Публикувано от vbogoev на 28 ноември 2018 - 19:12
В крайна сметка рециклирах средна част и актуатор в Kolos Turbo с английските Melett. За сега всичко е наред и колата ускорява прилично и изчезна свистенето при ускорение. Турбината я дават като нова почистена и тествана. Да се надяваме да издържи.
- 2
#413733 Проблем
Публикувано от vbogoev на 12 ноември 2018 - 10:04
Полуоски? Проверявани ли са за хлабина в шлиците?
- 1
#411248 Избор на W212 E350
Публикувано от vbogoev на 15 август 2018 - 16:50
Това за 9/100 дизел до 140 наистина ли сте го тествали? Смисъл много ми се вижда.. 4 матик постоянно ли е зацепен или само, когато има нужда?
Ами това е пример от живия живот... Естествено, че има и други фактори, като външна температура, градско каране колко е имало, дали някой не се е обърнал на магистралата и няма 10км задръстване, климатик работи ли и т.н., но под 8 според мен е почти невъзможно да падне на дълъг път със 140, независимо от факторите. Прикачвам снимки на някои от последните ми пътувания, те говорят сами за себе си. Айде тези, които са по към 9 може и малко по-бързо да съм карал на места в Германия например със 180, но не е за повече от 50-100км, на фона на 4000.
Прикачени файлове
- 20180213_142129-min.jpg 105,79K 60 Брой сваляния
- 20161025_200323-min.jpg 115,37K 56 Брой сваляния
- 20170512_022901-min.jpg 105,86K 55 Брой сваляния
- 20171219_111149-min.jpg 109,47K 55 Брой сваляния
- 1
#411231 Избор на W212 E350
Публикувано от vbogoev на 15 август 2018 - 10:57
OM642, ако искаш дизел, ама ако не ти трябва 4matic-a, по-добре без него, че ако влезнеш в един кръг от скъпи ремонти, ще ти стане лошо. Иначе с 4matic-a харчи 12-13 градско без настъпване и 8-9 извънградско до 140.
- 1
#409868 Амортисьори w 164
Публикувано от vbogoev на 27 юни 2018 - 12:43
И аз опрях до смяня/рециклиране на предни амортисьори и възглавници
Вабонти, Smatic или?!?
След рециклиране SPORT не втвърдява толкова, колкото би трябвало.
Ако го ползваш за амортисьорите по-добре да са нови...
- 1
#407993 Mercedes-Benz Comand Aps Navigation 2016/2017
Публикувано от vbogoev на 28 април 2018 - 12:41
Аз пък днеска най - накрая се оправих с телевизията и тунера. Голям кеф е
А и звука на музикалните програми е страхотенhttps://we.tl/s-4yjao0cNoP
Остана ми един тунер с Mpeg 2 ( тоест за пътуващи извън БГ )
IMG_0541.JPG
Sent from my iPhone using Tapatalk
Направо ти предлагам нова тема да пуснеш за това, защото гледам, че много хора имат интерес, включително и аз, а тази тема е за картите. Естествено, ако ти се занимава.
- 1
#402218 Чужбински истории
Публикувано от vbogoev на 20 декември 2017 - 19:02
Не се сдържам да ти кажа - ограничи излизанията в чужбина, явно там те дебнат само беди!
Приеми го с усмивка [emoji3]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Нареди се на опашката, че вече над 10 човека ми го казаха, даже се заканват да ми издадат забрана за напускане на страната...
- 1
#396757 Проблемно кръстовище в София (объркващи знаци)
Публикувано от vbogoev на 24 август 2017 - 16:33
Естествено, че ти си с предимство. И 2-та имате знак за предимство, обаче бакшиша ти пресича пътя като завива и е длъжен да те изчака. Това е все едно на нормално кръстовище да иска да завие на ляво и да не изчака тези, които са направо срещу него, а да ги сече, при положение, че няма указание със знак на къде продължава пътя с предимство.
- 1
#396616 Подемник под наем
Публикувано от vbogoev на 20 август 2017 - 17:33
Ъпдейт с положителен характер:
Намерих човек, който предлага подемник под наем, като има и пневматични инструменти(само гайковерт видях, но друго не ми и трябваше). Има някакви базови инструменти, менгеме и др. Подемника е до 4 тона. Според тарифите взима 6лв на час, ако е повече от 5 часа - 4лв/час. Виси през цялото време при теб, но не досажда. Това, което не ми хареса е, че ми взе 40лв за 6 часа, но според мен ме натовари заради факта, че карам "по-нова" кола от средностатистическия българин, защото доста разпитваше за цени по ремонтите. Така че е най-добре предварително да се уговаряте и така...
Подемника се намира в кв. Овча Купел на 2мин от НБУ.
Телефон за връзка с човека: +359 876 65 86 05.
Намерих човек, който предлага подемник под наем, като има и пневматични инструменти(само гайковерт видях, но друго не ми и трябваше). Има някакви базови инструменти, менгеме и др. Подемника е до 4 тона. Според тарифите взима 6лв на час, ако е повече от 5 часа - 4лв/час. Виси през цялото време при теб, но не досажда. Това, което не ми хареса е, че ми взе 40лв за 6 часа, но според мен ме натовари заради факта, че карам "по-нова" кола от средностатистическия българин, защото доста разпитваше за цени по ремонтите. Така че е най-добре предварително да се уговаряте и така...
Подемника се намира в кв. Овча Купел на 2мин от НБУ.
Телефон за връзка с човека: +359 876 65 86 05.
Прикачени файлове
- 20170820_183251.jpg 181,75K 32 Брой сваляния
- 1
#396381 Закъсах в Румъния
Публикувано от vbogoev на 15 август 2017 - 15:03
Взех си днес колата от сервиза, след като смениха и едната тръба за охлаждането на АСК-то. Покарах я известно време и мога да завърша цялата исторя със следния извод:
Колата действително си е показвала признаци на проблем. След смяната на кардана колата почти не вибрира при рязко ускорение(както правеше при 110-140 преди). Преди имаше съвсем лек странен шум, който ми се струваше, че идва отпред от двигателя докато ускорявам, но се оказа и той от кардана, защото сега вече го няма... Ама който не знае, така е. Живи и здрави.
- 6
#395762 Закъсах в Румъния
Публикувано от vbogoev на 02 август 2017 - 09:38
Този лагер съм го сменил още като взех колата. Казаха, че е хубаво да се сменя общо взето със смяната на маслото на скоростната кутия. Ако не се сменя дълго време разбива леглото в което лежи в картера и после и картер се сменя. Интересното е, че като го смених 1-вия път казаха, че няма проблем с картера. След 6м като отидох ми казаха, че май леко вибрира и трябва да се смени отново лагера. Чудя се дали не може да е имало вибрации от тоя кардан и да са се объркали. Не съм запознат точно как трябва да се усеща при вибрация на кардан и на такъв лагер... ;(
Това е лагера: A1129800115
Прикачени файлове
- 42609ad1c6b7faa38c7761eba636aeb8.jpg 52,68K 14 Брой сваляния
- 2
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: vbogoev
- Privacy Policy