Към съдържанието

  •  

vbogoev

Регистрация: 06 фев 2011
Офлайн Последно: 15 май 2023 - 11:31:29
-----

Моите мнения

В тема:Свързване на видеорегистратор

18 юни 2019 - 16:17

Аз лично моя регистратор съм го забил в жабката, там има изход за запалка, като вървеше с регистратора адаптер с 2 УСБ изхода. Кабела ми минава зад корите, зад предната греда и по тавана. Изобщо не се вижда къде е, а в жабката има 1 свободно USB. Иначе ако държиш да ти е свободен изхода за запалка според мен по-добрия вариант е да си вземеш 1 понижаващ напрежението модул с 1 кутийка и да си го свържеш за някой от кабелите. Аз съм си взел, ама не ми се занимава нещо, реално не ми пречи изобщо, че е зает изхода. А и няма да ти излезне 30лв, а не повече от 10. Ето това съм си взел аз https://vikiwat.com/...5vdc-3a-bg.htmlс кутийка https://vikiwat.com/pk-kutiq-3k.html, намираш си 1 преходник DC to MiniUSB, който е стотинки, запояваш едната страна за изхода на модула. От другата страна си пускаш кабел колкото искаш, можеш да си добавиш и бушон (inline fuse) за да си най-сигурен. Така ми изглежда на мен най-добре.


В тема:ЧАТ-ТЕМА

21 февруари 2019 - 10:32

Запознат ли си при взимане на W212 4Matic дали е възможно превантивно обслужване на тези вътрешни карета или е ненужно, ако си е тръгнало си е тръгнало.

 

Не мисля, че има как да се предотврати това, то не е обвързано с липса на смазка или нещо такова, просто влизат 1 в друго и ако има луфт започва да се износва, колкото повече луфт е, толкова по-бързо се износва, защото се бият едно в друго. Ама аз не съм механик и може да има някоя тънкост. Някой по-запознат може да се изкаже. Едно от нещата е да не влиза вода вътре, защото започва да ръждясва и ускорява процеса съответо, с някакви спрейове го пръскаха моето, но то като е тръгнало нищо не може да го спаси.

 

Като вариант ми казаха, че могат да заварят полуоската директно за пръта и ще надживее колата, което ми се стори душманска работа, като се има в предвид, че и лагера на пръта трябва да се сменя периодично... :D


В тема:ЧАТ-ТЕМА

21 февруари 2019 - 10:19

При движение този луфт в вътрешното каре някакви вибрации ли придаваше или само в ниска скорост при завой се осеща?

 

На моменти като тръгна да ускорявам се чува пукане. Като спра, дам на задна и подам малко газ при първото натискане на спирачката се чува единично припукване отпред в ляво. След смяната на полуоската изчезна за 2 месеца, обаче сега пак започнах да го чувам и без да казвам на майстора, който я гледа(закарах я при Коко за друг проблем) каза, че има луфт в лявата полуоска... За вибрация не знам дали се усеща, аз имам проблем с 1 вибрация, която никой не може да ми каже от къде е....


В тема:ЧАТ-ТЕМА

21 февруари 2019 - 10:01

Сложих на моя 4матик фебест биалетка лятото и досега нямам грижи с нея :)

Четох че при 212 4матик създава значително повече грижи, съответно е трудоемък и скъп за работа. Ще споделиш ли какъв е проблема с твоя.

 

Имаше луфт в шлиците на вътрешното каре, търсих втора употреба, намерих и след 2 месеца пак има луфт и не ми се рискува да взема друго втора употреба...


В тема:ЧАТ-ТЕМА

20 февруари 2019 - 14:02

Хора, FEBEST като марка добри ли са? Става въпрос за ремонтен комплект за полуоска? Няма друг вариант, а оригинално се продава цялата полуоска за 2 бона....

 

https://shop.febest....611-221flh.html

https://shop.febest....4-1612-221.html