Към съдържанието

  •  

crush

Регистрация: 05 сеп 2010
Офлайн Последно: 29 апр 2014 - 21:29:13
*****

#327516 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.

Публикувано от crush на 29 юли 2013 - 01:52

Нормално е да ти звучи нелогично, не може да разбираш от всичко ;)


  • 1


#322287 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.

Публикувано от crush на 01 юни 2013 - 15:46

!!! ПРОМОЦИЯ ЗА МЕСЕЦ ЮНИ !!!

 

1. Автоклиматици

- диагностика и откриване на проблеми 15 лв.

- дозареждане ( вкл. цена за диагностика ) 29 лв.

- цялостно зареждане 49 лв !!!

 

...очаквайте още летни и изненадващи промоции съвсем скоро ! :beer 


  • 2


#312285 Оставката на Дянков (анкета)

Публикувано от crush на 19 февруари 2013 - 10:50

За да се запази финансовата стабилност на една държава методите са два - или да се вземе външен заем, или да се извиват ръцете на народа! Колкото и да не ни харесва, вторият начин е по-добрият! Аз също съм един от тези с извитите ръце, но ако беше използван първият метод след време щях да съм без ръце, не просто с извити. И важи не само за мен! Изгонването на Дянков беше грешка и то последните месеци. Хубаво е да се протестира и да се изразява мнение, но е крайно време народът да се откаже посткомунистическото си мислене, че държавата е длъжна да му осигурява прехрана. Е, някога си някой си избра демокрацията, но дали нарочно или без да иска не е обяснил добре на хората какво означава тя. Основният проблем на българина е, че "Ганьо" живее в него! Когато видите по-успял от вас поучете се от успеха му и се постарайте да приложите наученото на практика! Завистта няма да помогне на никой, нито ще му изкара пари за нов мерцедес! Промяната трябва да започне от самите хора и ТОВА НЕ СЕ НАУЧАВА ОТ "ПЛАНЕТА ПАЙНЕР"!!!
  • 3


#307056 Мнение за метанова уредба на CLK230K

Публикувано от crush на 04 януари 2013 - 01:43

Виж сега това не може да ти го обещае никой. Ще има разлика тук или там и може и да има минимален компромис дет' се вика, но да го има. Съветвам те да се насочиш от българските към Бардолини или фобос, а италианските - БРЦ. За съжаление в твоя случай ( без OBD II ) настройването е изключително трудно. Прави се докато се гледат живи данни и най-вече STFT и LTFT. Относно това съм писал в отделна тема какво представлява и кога какви показания дава. Ориентирай се към сервиз, който има желанието да си свърши работа и да се постарае, защото компресора специално преминава от режим фулгруп към секуент, че и секуент два пъти за един ход на буталото. Иска голям изпарител, бързи инжектори задължително и много гориво във режим на опен лууп.
  • 2


#306935 Как да се повиши мощноста на «TOMASETTO-ARTIC»!

Публикувано от crush на 03 януари 2013 - 09:51

Искам да уточня, че след хардуерната намеса е необходимо да се види диференциалното налягане и да се промени коефициента, или да се намали самото налягане. Като във втория случай ще спечелите по-малък спад на налягането. И освен на изпарителя, това се прави и в/у сондата, защото там дупките са също толкова малки.
  • 1


#306653 Ламбда сонда и общо вляние над настройките на газов инжекцион.

Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 23:05

Не съм и споменавал ламбда сонди! :) Със същия успех ще работи и с повреден дебитомер, само че ти няма разбереш докато не го видиш като живи данни. А и да уточня за следващите, които ще пишат в темата - постовете ми са информационни, нямам намерението да уча/поучавам който и да е. Всеки да ги тълкува както му е изгодно, ако има нещо да пита. Лека вечер от мене!
  • 1


#306627 Голям разход на колата - clk 200 автоматик

Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 19:24

Ако горивото ти е много ще имаш записана грешка Powertrain1: System too rich! Ако няма такава грешка погледнете живите данни на дебитомера - при прексъвач на място ( около 3500 оборота ) трябва да имаш маса на въздуха около 16-18 г. за секунда. ( не гарантирам за достоверността на данните, взети са от същия модел автомобил без оплаквания ). Другото, което трябва да се вземе предвид е с какви газови инжектори си - бавни 3Ohm или бързи 2Ohm ( 1,5 Ohm ). Бавните инжектори почват с висока графика и завършват низходящо, бързите са обратното. А конкретно за турбо автомобилите и права линия на графиката върши чудна работа. Живите данни се гледат в движение при основните режими на натоварване ( повярвай ми, няма как да покриете всичките! ). Ако ти намалят горивото, във високите обороти ще се получи missfire , което ти ще усетиш като изключване от работа на проблемния цилиндър. Затова е хубаво да се погледне времето на бензиновия инжектор при натиснат до долу педал на газта и като се умножи по коефициента да не се получи време по-голямо от 28ms, защото при 6000 оборота двигателят прави запалване на всичките цилиндри само за 20 ms, а това означава, че дюзите ви не могат да смогнат на отвор/затвор, защото се падат само по 5 ms на цилиндър. А тогава защо са ви толкова високи времена?! Частично проблемът може да се реши с максимално газово време 25 ms, което компютърът разбира, че ако това време бъде подминато то ще отвори дюзите ПОСТОЯННО.
  • 1


#306611 Ламбда сонда и общо вляние над настройките на газов инжекцион.

Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 17:37

Така и така имах излизане реших да направя малко снимки от диагностиката, за да придобиете по-реална представа какво и как трябва да изглежда.

1. Студен автомобил:
Когато запалите автомобила известно време работи в open loop без ламбда сонда, докато достигне желаната температура и данните от кислородния сензор не се взимат предвид. Щом той загрее почва да регулира. Но тъй като температури под 50 градуса се вземат като ниски горивото, което се подава е все още голямо. Затова на втората снимка се вижда регулиране на графиката в горната част, short TFT "казва" да се даде още гориво, а long TFT индикира във време 10 сек., че то ще бъде много с еди колко си процента и, че ще трябва да се извади.
Прикачен файл  SC20121230-153737.png   194,76K   89 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-153722.png   193,8K   100 Брой сваляния

2. Загрял автомобил:
Когато автомобилът загрее достатъчно добре, long TFT трябва да се "върти" около 0% на празен ход, а short TFT да регулира +/- също около 0%. В студено време е нормално да се получат стойности от 5 до 10% на long TFT при празен ход, което е нормално предвид навлизащия студен въздух. На графиката се вижда идеалната синусуида. За един цикъл на long TFT графиката трябва поне веднъж да може да слезне до 100 mV.
Прикачен файл  SC20121230-154809.png   194,37K   102 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-154600.png   193,94K   101 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-154740.png   193,68K   96 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-154747.png   191,83K   79 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-154758.png   268,05K   76 Брой сваляния

3. Ускорение и принудителен празен ход ( ППХ ):
Когато ускорявате и натиснете педала на газта до ламарината графиката трябва да остане плътно горе. В този случай ако short TFT показва 0,0 това означава, че автомобилът е в open loop и бензиновият компютър "казва" давай пръскай на богато, и въобще не взема предвид ламбдата какво показва. Затова и тя показва "много гориво", т.е. графика плътно горе. В нашия случай long TFT показва 14,8% плюс на горивото, което е нормално. При настройка на газова докато се гледа това време коефициентът може да се смъква, докато стигне 10%, но не по-малко, защото в някои частен случай ( изкачване по наклон ) може и да останете с не добра смес и да се получи missfire. В обратния случай при ППХ дюзите се затварят изцяло, графиката слиза плътно долу, което означава "тук няма никакво гориво".
Прикачен файл  SC20121230-154516.png   194,85K   72 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-154357.png   190,57K   75 Брой сваляния

4. Шофиране на магистрала ( постоянна скорост ):
При шофиране с постоянна скорост трябва да получите графика подобна на тази на празен ход, като разликата е, че е ще бъде по-остра и в по-кратки интервали. Трябва да може да регулира около центъра на координатната система. Графиката е снета на Цариградско шосе.
Прикачен файл  SC20121230-155123.png   196,3K   81 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-154427.png   198,47K   75 Брой сваляния Прикачен файл  SC20121230-155326.png   195,43K   60 Брой сваляния

Ако вашият автомобил успешно се помества в границата на възможност на авторегулация, то поработете в/у стила си на шофиране. Ако някой модератор сметна, че това е полезно да го добави някъде в архивите ;) .
  • 3


#306605 Голям разход на колата - clk 200 автоматик

Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 14:19

Когато се настройва газовата на турбо автомобил трябва да се вземе предвид налягането на турбото и да се добави. Ако на един атмосферен двигател налягането на изпарителя се оставя на 1.3-1.5 бара, то на турбо автомобили трябва да е 1.9-2.1 бара. Вакуумът се хваща от вакуум регилатора на бензиновата рейка и дюзите се дупчат около 2.4-2.6 мм за 4 цилиндров двигател с турбо. Налягането се постига с усилен за целта изпарител с поне 30% запас от мощност. Автоматичната настройка оправя коефициентите на празен ход и на средни обороти, като е необходимо допълнително да се коригират при натиснат педал на газта до долу. Това е! От там нататък се гледа регулирането на сондата - на празен ход, както и в постоянни обороти тя трябва да описва идеална синусоида, а при натиснат педал на газта до долу графиката да остане в горната част на ординатата, при ППХ трябва да е в долната част. Ако вашата сонда не регулира по този начин значи е за смяна. Също така много хора си мислят, че като сипят 100 октана бензин и разхода пада, което е абсолютен мит, защото октановото число е устойчивостта на детонации на горивото, а не качеството. Газта е с високо октаново число и значително покачва разхода при турбо автомобили. Кислородният сензор ( демек ламбдата ) е датчик за повременна корекция, като работи в два режима - short term fuel trim и long term fuel trim. Тези времена се гледат като живи данни и се изобразяват в проценти. Т.е. ако графиката изглежда добре не означава, че горивото е точно, защото вие виждате, че тя добавя или вади, но не виждате с колко. Затова се гледат STFT и LTFT, които всъщност показват процентите с колко е повече или по-малко. Богата смес дава по-добър разход, от бедната смес, както и втората е по-вредна за двигателя. Бензиновият компютър обикновено може да прави корекции в рамките на до 25%, извън тези стойности светва "CHECK" лампата. Т.е. настройката на коефициентите е горе-долу, надали има човек, който да я направи перфектно точно, затова е и тази автокорекция от сондата. Много от двигателите след настъпан педал повече от 50% преминават обратно в т.н. open loop, който представлява предвирително зададена карта от производителя и въобще не се взема предвид ламбдата. Кислородният сензор работи в closed loop.
  • 2


#301271 СВЪРШИ СЕ! Махат винетките !!!

Публикувано от crush на 17 ноември 2012 - 01:19

Колкото по-малко са опорните точки на едно окачване, толкова по-бързо се износва, защото силата при удара се разсейва в малък брой носещи части. По просто обяснено ако удряте стена с юмруци първите пострадали стави ще са тези на пръстите и китките, след това нататък и рамото едва ли ще усети нещо. За тва и предниците ( кормилни накрайници, шарнири ) като цяло първо предават богу дух.
  • 1


#301243 СВЪРШИ СЕ! Махат винетките !!!

Публикувано от crush на 16 ноември 2012 - 22:13

Изначало Daewoo Tico е ГАВРА с автомобилизма. А това колко е здраво едно окачване е много индувидуално и една с една еднакви коли няма, времето за смяна на нещо рано или късно идва, не за друго, ами то си старее просто.
  • 1


#300905 Предложение за въстание !! 17-18.11.2012

Публикувано от crush на 14 ноември 2012 - 11:04

Чудно, от сега го виждам! :hailandkill
  • 1


#300899 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.

Публикувано от crush на 14 ноември 2012 - 10:09

Моля, следете последните коментари в темата за актуализации или на адрес www.CarProfi-BG.com!!! Не пропускайте нашите промоции ексклузивно за Мерцедес-Бенц Клуб България на нашия сайт!

На сайта е написано всичко с възможни комбинации от части, цени, гаранция и следгаранционно обслужване. Ето пример за 4 цилиндъра Б4:

http://carprofi-bg.c...LINIB4_4CYL.pdf

Миникит, тородидална бутилка до 47 л., италианска сонда ОМВ с монтаж е 1099 лв.
- за зарядно от две части се доплаща 48 лв.
- за бърза рейка модел IG5 2 ohm се доплаща 36 лв.

Общата сума е 1183 лв. - 5% = 1126 лв. крайна цена + безплатно обслужване на климатика на стойност 59 лв. ( може да си запазите правото това да стане напролет ).

ИМа вариант и цената да е по-ниска в зависимост от бутилката, сондата и вложените части. Всичко това е описано в конкретните оферти, сложени на сайта, който се намират в раздел "Цени".

За момента услуги на изплащане не предлагаме, в период на избиране на лизингова компания сме.

Издаваме фактура по ДДС!

Да, CLK500-то на Лилоф го правихме ние :) . За още въпроси питай ;)
  • 1


#300877 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.

Публикувано от crush на 14 ноември 2012 - 00:12

Вече сме с ново име, с нов сайт и с НОВИ УСЛУГИ!

"Визио Уъркс" ЕООД е основана с основен предмет на дейност поддръжка, ремонт и обслужване на климатични и автоклиматични инсталации, както и монтаж на газови инжекционни системи. Ние сме млади, образовани и силно мотивирани ! Ще Ви дадем правилния съвет и любезно отношение, които заслужавате, защото знаем, че автомобилът е истинска страст за вас ! Едно е сигурно - с качеството си създаваме ревност у конкуренцията!


Нашите услуги са:
- Зареждане и ремонт на автоклиматици
- Откриване на течове в системата
- Отстраняване на някои течове
- Диагностика на компресори
- Продажба и монтаж на LPG китове
- Поддръжка на газ инжекционни системи
- Авто-компютърна диагностика
- Тест на датчици с осцилоскоп

Най-популярните ни оферти са:

Самонастройваща се OBD II система
BARDOLINI 4 е най-висок клас газов инжекцион с възможност за самонастройка по OBD II ! Приложима 100% при всички бензинови автомобили с CAN и/или K и L линии на комуникация (всички след 2000 г.).Поддържани брой цилиндри от 3 до 8!
Научете повече за системата ТУК !

Бюджетен клас газов инжекцион
VEGA е бюджетен клас газов инжекцион, за автомобили с мощност до 200 к.с. - 4 цилиндъра, изпарител Gpl R-UNO, рейка RAIL. Български компютър ( Бардолини ).
Научете повече за системата ТУК !

Дозареждане на автоклиматик
За да работи добре и безпроблемно дори и в най-големите жеги, системата на вашият климатик се нуждае от цялото си количество фреон и масло. При загуба на фреон изчезва и маслото, а от там компресорът се товари допълнително. Спестете си главоболията по скъпоструващи ремонти!
Научете повече ТУК !


[b]Моля, следете последните коментари в темата за актуализации или на адрес www.CarProfi-BG.com!!! Не пропускайте нашите промоции всеки месец! Вижте и играта ни във Facebook


София 1379, бул. "инж. Иван Иванов" 67
Tелефон: 0988/83 24 68 (mobile);
E-m@il: [email protected]

Посетете ни на нашата Facebook Фен Страница


Прикачен файл  slider-img1.jpg   34,43K   244 Брой сваляния Прикачен файл  slider-img2.jpg   27,76K   250 Брой сваляния Прикачен файл  slider-img3.jpg   25,14K   243 Брой сваляния
  • 3


#298193 Благодарствена тема :D

Публикувано от crush на 18 октомври 2012 - 20:44

Я каква тема имало, сега я виждам :) . Връщам благодарствата на Бай Васил за отзивчивостта от негова страна да помогне винаги!

На Лилоф, за дадени възможности, за лаф моабетите и конструктивната критика ( той си знае за какво ;) ).

Ще се възползвам по-често да се изказвам тук :)
  • 1