Jump to content

  •  

crush

Member Since 05 Sep 2010
Offline Last Active 29 Apr 2014 - 21:29:13
*****

Topics I've Started

Ламбда сонда и общо вляние над настройките на газов инжекцион.

30 December 2012 - 17:37

Така и така имах излизане реших да направя малко снимки от диагностиката, за да придобиете по-реална представа какво и как трябва да изглежда.

1. Студен автомобил:
Когато запалите автомобила известно време работи в open loop без ламбда сонда, докато достигне желаната температура и данните от кислородния сензор не се взимат предвид. Щом той загрее почва да регулира. Но тъй като температури под 50 градуса се вземат като ниски горивото, което се подава е все още голямо. Затова на втората снимка се вижда регулиране на графиката в горната част, short TFT "казва" да се даде още гориво, а long TFT индикира във време 10 сек., че то ще бъде много с еди колко си процента и, че ще трябва да се извади.
Attached File  SC20121230-153737.png   194.76K   89 downloads Attached File  SC20121230-153722.png   193.8K   100 downloads

2. Загрял автомобил:
Когато автомобилът загрее достатъчно добре, long TFT трябва да се "върти" около 0% на празен ход, а short TFT да регулира +/- също около 0%. В студено време е нормално да се получат стойности от 5 до 10% на long TFT при празен ход, което е нормално предвид навлизащия студен въздух. На графиката се вижда идеалната синусуида. За един цикъл на long TFT графиката трябва поне веднъж да може да слезне до 100 mV.
Attached File  SC20121230-154809.png   194.37K   102 downloads Attached File  SC20121230-154600.png   193.94K   101 downloads Attached File  SC20121230-154740.png   193.68K   96 downloads Attached File  SC20121230-154747.png   191.83K   79 downloads Attached File  SC20121230-154758.png   268.05K   76 downloads

3. Ускорение и принудителен празен ход ( ППХ ):
Когато ускорявате и натиснете педала на газта до ламарината графиката трябва да остане плътно горе. В този случай ако short TFT показва 0,0 това означава, че автомобилът е в open loop и бензиновият компютър "казва" давай пръскай на богато, и въобще не взема предвид ламбдата какво показва. Затова и тя показва "много гориво", т.е. графика плътно горе. В нашия случай long TFT показва 14,8% плюс на горивото, което е нормално. При настройка на газова докато се гледа това време коефициентът може да се смъква, докато стигне 10%, но не по-малко, защото в някои частен случай ( изкачване по наклон ) може и да останете с не добра смес и да се получи missfire. В обратния случай при ППХ дюзите се затварят изцяло, графиката слиза плътно долу, което означава "тук няма никакво гориво".
Attached File  SC20121230-154516.png   194.85K   72 downloads Attached File  SC20121230-154357.png   190.57K   75 downloads

4. Шофиране на магистрала ( постоянна скорост ):
При шофиране с постоянна скорост трябва да получите графика подобна на тази на празен ход, като разликата е, че е ще бъде по-остра и в по-кратки интервали. Трябва да може да регулира около центъра на координатната система. Графиката е снета на Цариградско шосе.
Attached File  SC20121230-155123.png   196.3K   81 downloads Attached File  SC20121230-154427.png   198.47K   75 downloads Attached File  SC20121230-155326.png   195.43K   60 downloads

Ако вашият автомобил успешно се помества в границата на възможност на авторегулация, то поработете в/у стила си на шофиране. Ако някой модератор сметна, че това е полезно да го добави някъде в архивите ;) .

Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.

14 November 2012 - 00:12

Вече сме с ново име, с нов сайт и с НОВИ УСЛУГИ!

"Визио Уъркс" ЕООД е основана с основен предмет на дейност поддръжка, ремонт и обслужване на климатични и автоклиматични инсталации, както и монтаж на газови инжекционни системи. Ние сме млади, образовани и силно мотивирани ! Ще Ви дадем правилния съвет и любезно отношение, които заслужавате, защото знаем, че автомобилът е истинска страст за вас ! Едно е сигурно - с качеството си създаваме ревност у конкуренцията!


Нашите услуги са:
- Зареждане и ремонт на автоклиматици
- Откриване на течове в системата
- Отстраняване на някои течове
- Диагностика на компресори
- Продажба и монтаж на LPG китове
- Поддръжка на газ инжекционни системи
- Авто-компютърна диагностика
- Тест на датчици с осцилоскоп

Най-популярните ни оферти са:

Самонастройваща се OBD II система
BARDOLINI 4 е най-висок клас газов инжекцион с възможност за самонастройка по OBD II ! Приложима 100% при всички бензинови автомобили с CAN и/или K и L линии на комуникация (всички след 2000 г.).Поддържани брой цилиндри от 3 до 8!
Научете повече за системата ТУК !

Бюджетен клас газов инжекцион
VEGA е бюджетен клас газов инжекцион, за автомобили с мощност до 200 к.с. - 4 цилиндъра, изпарител Gpl R-UNO, рейка RAIL. Български компютър ( Бардолини ).
Научете повече за системата ТУК !

Дозареждане на автоклиматик
За да работи добре и безпроблемно дори и в най-големите жеги, системата на вашият климатик се нуждае от цялото си количество фреон и масло. При загуба на фреон изчезва и маслото, а от там компресорът се товари допълнително. Спестете си главоболията по скъпоструващи ремонти!
Научете повече ТУК !


[b]Моля, следете последните коментари в темата за актуализации или на адрес www.CarProfi-BG.com!!! Не пропускайте нашите промоции всеки месец! Вижте и играта ни във Facebook


София 1379, бул. "инж. Иван Иванов" 67
Tелефон: 0988/83 24 68 (mobile);
E-m@il: [email protected]

Посетете ни на нашата Facebook Фен Страница


Attached File  slider-img1.jpg   34.43K   244 downloads Attached File  slider-img2.jpg   27.76K   250 downloads Attached File  slider-img3.jpg   25.14K   243 downloads