Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

СВЪРШИ СЕ! Махат винетките !!!


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#16 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2012 - 16:27

шегичка, иначе за градовете сигурно ще сложат ЕВРО стикери както е в Германия

:) Абе те да ни направят хубави пътища пък ще си плащаме естествено, но някакси е гадно всяка година да правиш ходова част и на всичкото отгоре да плащаш като луд за пътища.
  • 0
Публикувано изображение

#17 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 16 ноември 2012 - 21:41

Айде стига, чак пък толкова да са лоши пътищата ни, че всяка година да правите ходова част....

Имаме 4 коли,които се карат редовно по минимум 60км на ден и за 5г само на една е сменен носач
и то, защото е тъничък като на детска играчка, а на друга са сменени два болта.
Моята кола 6та година не е пипана отдолу, баща ми и майка ми изобщо не гледат къде карат
и не си жалят колите, а пък не правят всяка година ходова част.
Само ревете.

Този пост е редактиран от shotgun600: 16 ноември 2012 - 21:42

  • 2

#18 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2012 - 21:54

Хмм....
Попринцип аз не говоря за Мерцедеса ми. Той наистина от както съм го купил по ходовата част не съм пипал, а не вярвам и преди мен в Италия някой да е сменял кой знае какво. С него в Бг съм минал 30000км от които 23-24 000км са мината по магистрала.

Но по друг начин стои въпроса примерно с едно от служебните ни тика, което минава по 45 - 50 000км годишно само в градски условия. Точно преди половин година и 24 000км на тикото което аз карам му сменихме всичко по предницата + амортесьори и вече си има за смяна тампони и тампончета, носач и накрайник.
  • 0
Публикувано изображение

#19 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 16 ноември 2012 - 22:01

Това Тико е на 1242344 години и освен това е ултра кекаво.
Аз за 110 000км с моята кола нищо не съм пипнал по окачването.
Нито ми тресе, нито ми дърпа, нито хлопа,нито скърца.

Пътищата ни са далеч от тези на развитите страни, но не са и толкова лоши,колкото
ги описвате. Най ме дразни това вечно мрънкане и оплакване за всичко.
  • 4

#20 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 16 ноември 2012 - 22:13

Изначало Daewoo Tico е ГАВРА с автомобилизма. А това колко е здраво едно окачване е много индувидуално и една с една еднакви коли няма, времето за смяна на нещо рано или късно идва, не за друго, ами то си старее просто.
  • 1
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#21 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2012 - 22:20

Съгласен пушка. Сега бяхме с Е36ицата на един приятел, която е на кутия цигари от земята и с койловър окачване. Ами... аз не знаех, че нещо може да трещи толкова в кола.
Дори в СЛК-то не се усеща нищо по местата, където в Е36ицата ни падат кътниците. И той само псува пътищата... а реално повечето пътни артерии в София и по нормалните маршрути за мен (София/Бургас) не са никак зле.
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#22 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2012 - 23:50

Мииииии не мога да кажа, че не съм сменил нищо.
Откакто продадох 124-ката разбрах какво са ремонти по окачването от прекрасни пътища. Сигурно защото не си жаля много колите но мине не мине и се сменя по нещичко, последно ляв кормилен накрайник на ЦЛК-то. Ноооо съм му сменил и двата предни амортисьора и цялата кормилна щанга (която беше разбита още като го купих де ;) ) Но за 30'000км юркане по всички видове пътища + зимата по планините е горе-долу добре.
Затова обаче искам джип.
  • 0

#23 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 17 ноември 2012 - 01:19

Колкото по-малко са опорните точки на едно окачване, толкова по-бързо се износва, защото силата при удара се разсейва в малък брой носещи части. По просто обяснено ако удряте стена с юмруци първите пострадали стави ще са тези на пръстите и китките, след това нататък и рамото едва ли ще усети нещо. За тва и предниците ( кормилни накрайници, шарнири ) като цяло първо предават богу дух.
  • 1
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#24 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2012 - 11:41

... а реално повечето пътни артерии в София и по нормалните маршрути за мен (София/Бургас) не са никак зле.

Особено Цариградско шосе, по което всеки ден пердаша по 7 км. на отиване и 7 на връщане - направо е перфектно - новия асфалт на орлов мост и на изложбения център е по-зле от асфалта от началото на 90-те години... Иначе е почти добре... а на моста на 4-ти км. почти може да се мине с автомобил. А е доста централен булевард в София ;)

Не съм от псуващите по пътищата, просто давам обратен пример...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#25 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2012 - 12:33

Изначало Daewoo Tico е ГАВРА с автомобилизма.

Тук леко мисля, че грешиш.
Гаврата е само и единствено, че му е тъничка ламарината.
Мога да ти дам доста примери за плюсове и минуси на тико, поло, корса, и тлуинго (ако ти е интересно) и със сигурност тикото ще е на първо място, после тлуингото и най-накрая немските талиги.
  • 0
Публикувано изображение

#26 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2012 - 12:55

Това Тико е на 1242344 години и освен това е ултра кекаво.
Аз за 110 000км с моята кола нищо не съм пипнал по окачването.
Нито ми тресе, нито ми дърпа, нито хлопа,нито скърца.

Тук имаме малка разлика м/у моя стил на каране и твоя.
Едно е всеки ден да минаваш по един и същи маршрут без да бързаш, а съвсем друго е за 60мин, да трябва от центъра да отидеш до Лозенец, след това до Младост 4, после до Люлин и за капак да завършиш в Банкя.

Като цяло наистина пътищата в София са ни хубави, но не във всички квартали, и когато правят един булевард поне да го направят като хората, така или иначе след това няма да го пипнат поне 10г.
Примерно на цар Борис 3-ти пренаредиха паветата в десните платна, и сега хавата пак си е същата. Пак всички карат в лявото платно, защото в дясното може колата да ти се разглоби на съставни части.
  • 0
Публикувано изображение

#27 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 17 ноември 2012 - 15:33

Цар Борис е бил така винаги. Аз лично не понасям павирани пътища.
Скоро ще бъде асфалтиран, слава богу.

Иначе, Илия, къде пък пред експо центъра е кофти новия асфалт?
Минавам оттам почти всеки ден и точно там е гладко като стъкло,
жалко,че не е така цялото Цариградско... Мостът над 4ти километър си
е дришня открай време,ама не виждам как могат да го ремонтират, без
да създадат хаос в цяла София. Трябва някое лято през Август да се
прави това.

Абе предвид това,че масовия българин е крадлив и мързелив, държавата е
и без това бедна в сравнение с добре развитите страни, положението с пътищата
не е никак зле. Да направят най-накрая една магистрала до морето, един скоростен път
до северозападна България, няколко широки и бързи прохода през Стара Планина и
малко ще живнат разни изостанали райони.

Този пост е редактиран от shotgun600: 17 ноември 2012 - 15:33

  • 1

#28 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2012 - 23:34

Иначе, Илия, къде пък пред експо центъра е кофти новия асфалт?
Минавам оттам почти всеки ден и точно там е гладко като стъкло,
жалко,че не е така цялото Цариградско...

А бе стига бе, ти си хилядния човек, който се опитва да ме убеди, че асфалта на Цариградско пред експо центъра - новия асфалт, сойто го положиха над паркинга на метростанцията, е гладък като стъкло. Гладък е дедовия... Пробвал ли си да минеш не с W140, а с нормален автомобил. Да, дупки няма, но това не значи, че е гладко... през целия път има малки вибрации в колата! Освен това - с 80 км/ч не се усещат кой знае колко, но при по-висока скорост си се усеща, все едно са ти разбалансирани джантите. На всичкото отгоре, понеже няколко човека ме обвиниха, че проблемът бил от моя автомобил се наложи да ги возя по магистралата, за да видят, че при никакви скорости нямам проблем с баланса на колелата или с каквото и да било по окачването на моята кола и този проблем го има изключетилно в този 50 метров участък! И понеже имаше и такива, дето пък твърдяха, че нищо не усещат се наложи да си инсталирам приложение на телефона, което рисува данните от G-Sensor-а на екрана, да нашия телефона на таблото (ама не със стойка, че тя омекотява) и да карам по новия и по старите участъци - за да се види графично, че там има вибрации в автомобила!

Така че - айде няма нужда да ги правят и останалите пътища по този начин.

Само ще припомня какво се случи през 2007 г. с друг участък от Цариградско (тогава ББ беше кмет на София)...
http://www.vesti.bg/...=40&oid=1089987

Също искам да припомня и края на статията, където се обявява, че има констатирани некачествено изпълнени участъци от пътя и те ще бъдат повторно асфалтирани. Вече минаха 5 години и всички сме свидетели, че там машина не се е вясвала - най-малкото няма дори следа от повторна намеса върху пътя!
  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#29 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 18 ноември 2012 - 23:41

Ами предимно с различни от W140 коли минавам оттам и всеки път си викам "ебаси кефа,що не е така навсякъде"....

Иначе за нагънатото след ремонта отпреди 5г си прав,ама така е като работят мърлячи.
  • 0

#30 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 19 ноември 2012 - 00:40

Действително се създават вибрации, а аз с форда определено ги усешам...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни