Нормално е да ти звучи нелогично, не може да разбираш от всичко
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: crush
За мен
Специалист в областта на автоклиматичните инсталации, монтаж и поддръжка на газови инжекциони.
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 451
- Разглеждан: 8225
- Титла: Напреднал
- Възраст: 36 годишен/шна
- Рожден ден: Март 19, 1988
-
Пол
Мъж
-
Град
София
-
Интереси
Автомобилни климатични системи
Газови инжекциони
Други данни
-
Автомобил
Ford Fusion '04 1.4 16V
Информация за контакти
- Website URL http://www.carprofi-bg.com/index.html
- Skype velizar0898
- Mtel 0883345777
- GSM 0988832468
#327516 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.
Публикувано от crush на 29 юли 2013 - 01:52
#322287 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.
Публикувано от crush на 01 юни 2013 - 15:46
!!! ПРОМОЦИЯ ЗА МЕСЕЦ ЮНИ !!!
1. Автоклиматици
- диагностика и откриване на проблеми 15 лв.
- дозареждане ( вкл. цена за диагностика ) 29 лв.
- цялостно зареждане 49 лв !!!
...очаквайте още летни и изненадващи промоции съвсем скоро !
- 2
#312285 Оставката на Дянков (анкета)
Публикувано от crush на 19 февруари 2013 - 10:50
За да се запази финансовата стабилност на една държава методите са два - или да се вземе външен заем, или да се извиват ръцете на народа! Колкото и да не ни харесва, вторият начин е по-добрият! Аз също съм един от тези с извитите ръце, но ако беше използван първият метод след време щях да съм без ръце, не просто с извити. И важи не само за мен! Изгонването на Дянков беше грешка и то последните месеци. Хубаво е да се протестира и да се изразява мнение, но е крайно време народът да се откаже посткомунистическото си мислене, че държавата е длъжна да му осигурява прехрана. Е, някога си някой си избра демокрацията, но дали нарочно или без да иска не е обяснил добре на хората какво означава тя. Основният проблем на българина е, че "Ганьо" живее в него! Когато видите по-успял от вас поучете се от успеха му и се постарайте да приложите наученото на практика! Завистта няма да помогне на никой, нито ще му изкара пари за нов мерцедес! Промяната трябва да започне от самите хора и ТОВА НЕ СЕ НАУЧАВА ОТ "ПЛАНЕТА ПАЙНЕР"!!!
- 3
#307056 Мнение за метанова уредба на CLK230K
Публикувано от crush на 04 януари 2013 - 01:43
Виж сега това не може да ти го обещае никой. Ще има разлика тук или там и може и да има минимален компромис дет' се вика, но да го има. Съветвам те да се насочиш от българските към Бардолини или фобос, а италианските - БРЦ. За съжаление в твоя случай ( без OBD II ) настройването е изключително трудно. Прави се докато се гледат живи данни и най-вече STFT и LTFT. Относно това съм писал в отделна тема какво представлява и кога какви показания дава. Ориентирай се към сервиз, който има желанието да си свърши работа и да се постарае, защото компресора специално преминава от режим фулгруп към секуент, че и секуент два пъти за един ход на буталото. Иска голям изпарител, бързи инжектори задължително и много гориво във режим на опен лууп.
- 2
#306935 Как да се повиши мощноста на «TOMASETTO-ARTIC»!
Публикувано от crush на 03 януари 2013 - 09:51
Искам да уточня, че след хардуерната намеса е необходимо да се види диференциалното налягане и да се промени коефициента, или да се намали самото налягане. Като във втория случай ще спечелите по-малък спад на налягането. И освен на изпарителя, това се прави и в/у сондата, защото там дупките са също толкова малки.
- 1
#306653 Ламбда сонда и общо вляние над настройките на газов инжекцион.
Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 23:05
Не съм и споменавал ламбда сонди! Със същия успех ще работи и с повреден дебитомер, само че ти няма разбереш докато не го видиш като живи данни. А и да уточня за следващите, които ще пишат в темата - постовете ми са информационни, нямам намерението да уча/поучавам който и да е. Всеки да ги тълкува както му е изгодно, ако има нещо да пита. Лека вечер от мене!
- 1
#306627 Голям разход на колата - clk 200 автоматик
Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 19:24
Ако горивото ти е много ще имаш записана грешка Powertrain1: System too rich! Ако няма такава грешка погледнете живите данни на дебитомера - при прексъвач на място ( около 3500 оборота ) трябва да имаш маса на въздуха около 16-18 г. за секунда. ( не гарантирам за достоверността на данните, взети са от същия модел автомобил без оплаквания ). Другото, което трябва да се вземе предвид е с какви газови инжектори си - бавни 3Ohm или бързи 2Ohm ( 1,5 Ohm ). Бавните инжектори почват с висока графика и завършват низходящо, бързите са обратното. А конкретно за турбо автомобилите и права линия на графиката върши чудна работа. Живите данни се гледат в движение при основните режими на натоварване ( повярвай ми, няма как да покриете всичките! ). Ако ти намалят горивото, във високите обороти ще се получи missfire , което ти ще усетиш като изключване от работа на проблемния цилиндър. Затова е хубаво да се погледне времето на бензиновия инжектор при натиснат до долу педал на газта и като се умножи по коефициента да не се получи време по-голямо от 28ms, защото при 6000 оборота двигателят прави запалване на всичките цилиндри само за 20 ms, а това означава, че дюзите ви не могат да смогнат на отвор/затвор, защото се падат само по 5 ms на цилиндър. А тогава защо са ви толкова високи времена?! Частично проблемът може да се реши с максимално газово време 25 ms, което компютърът разбира, че ако това време бъде подминато то ще отвори дюзите ПОСТОЯННО.
- 1
#306611 Ламбда сонда и общо вляние над настройките на газов инжекцион.
Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 17:37
Така и така имах излизане реших да направя малко снимки от диагностиката, за да придобиете по-реална представа какво и как трябва да изглежда.
1. Студен автомобил:
Когато запалите автомобила известно време работи в open loop без ламбда сонда, докато достигне желаната температура и данните от кислородния сензор не се взимат предвид. Щом той загрее почва да регулира. Но тъй като температури под 50 градуса се вземат като ниски горивото, което се подава е все още голямо. Затова на втората снимка се вижда регулиране на графиката в горната част, short TFT "казва" да се даде още гориво, а long TFT индикира във време 10 сек., че то ще бъде много с еди колко си процента и, че ще трябва да се извади.
SC20121230-153737.png 194,76K 89 Брой сваляния SC20121230-153722.png 193,8K 100 Брой сваляния
2. Загрял автомобил:
Когато автомобилът загрее достатъчно добре, long TFT трябва да се "върти" около 0% на празен ход, а short TFT да регулира +/- също около 0%. В студено време е нормално да се получат стойности от 5 до 10% на long TFT при празен ход, което е нормално предвид навлизащия студен въздух. На графиката се вижда идеалната синусуида. За един цикъл на long TFT графиката трябва поне веднъж да може да слезне до 100 mV.
SC20121230-154809.png 194,37K 102 Брой сваляния SC20121230-154600.png 193,94K 101 Брой сваляния SC20121230-154740.png 193,68K 96 Брой сваляния SC20121230-154747.png 191,83K 79 Брой сваляния SC20121230-154758.png 268,05K 76 Брой сваляния
3. Ускорение и принудителен празен ход ( ППХ ):
Когато ускорявате и натиснете педала на газта до ламарината графиката трябва да остане плътно горе. В този случай ако short TFT показва 0,0 това означава, че автомобилът е в open loop и бензиновият компютър "казва" давай пръскай на богато, и въобще не взема предвид ламбдата какво показва. Затова и тя показва "много гориво", т.е. графика плътно горе. В нашия случай long TFT показва 14,8% плюс на горивото, което е нормално. При настройка на газова докато се гледа това време коефициентът може да се смъква, докато стигне 10%, но не по-малко, защото в някои частен случай ( изкачване по наклон ) може и да останете с не добра смес и да се получи missfire. В обратния случай при ППХ дюзите се затварят изцяло, графиката слиза плътно долу, което означава "тук няма никакво гориво".
SC20121230-154516.png 194,85K 72 Брой сваляния SC20121230-154357.png 190,57K 75 Брой сваляния
4. Шофиране на магистрала ( постоянна скорост ):
При шофиране с постоянна скорост трябва да получите графика подобна на тази на празен ход, като разликата е, че е ще бъде по-остра и в по-кратки интервали. Трябва да може да регулира около центъра на координатната система. Графиката е снета на Цариградско шосе.
SC20121230-155123.png 196,3K 81 Брой сваляния SC20121230-154427.png 198,47K 75 Брой сваляния SC20121230-155326.png 195,43K 60 Брой сваляния
Ако вашият автомобил успешно се помества в границата на възможност на авторегулация, то поработете в/у стила си на шофиране. Ако някой модератор сметна, че това е полезно да го добави някъде в архивите .
1. Студен автомобил:
Когато запалите автомобила известно време работи в open loop без ламбда сонда, докато достигне желаната температура и данните от кислородния сензор не се взимат предвид. Щом той загрее почва да регулира. Но тъй като температури под 50 градуса се вземат като ниски горивото, което се подава е все още голямо. Затова на втората снимка се вижда регулиране на графиката в горната част, short TFT "казва" да се даде още гориво, а long TFT индикира във време 10 сек., че то ще бъде много с еди колко си процента и, че ще трябва да се извади.
SC20121230-153737.png 194,76K 89 Брой сваляния SC20121230-153722.png 193,8K 100 Брой сваляния
2. Загрял автомобил:
Когато автомобилът загрее достатъчно добре, long TFT трябва да се "върти" около 0% на празен ход, а short TFT да регулира +/- също около 0%. В студено време е нормално да се получат стойности от 5 до 10% на long TFT при празен ход, което е нормално предвид навлизащия студен въздух. На графиката се вижда идеалната синусуида. За един цикъл на long TFT графиката трябва поне веднъж да може да слезне до 100 mV.
SC20121230-154809.png 194,37K 102 Брой сваляния SC20121230-154600.png 193,94K 101 Брой сваляния SC20121230-154740.png 193,68K 96 Брой сваляния SC20121230-154747.png 191,83K 79 Брой сваляния SC20121230-154758.png 268,05K 76 Брой сваляния
3. Ускорение и принудителен празен ход ( ППХ ):
Когато ускорявате и натиснете педала на газта до ламарината графиката трябва да остане плътно горе. В този случай ако short TFT показва 0,0 това означава, че автомобилът е в open loop и бензиновият компютър "казва" давай пръскай на богато, и въобще не взема предвид ламбдата какво показва. Затова и тя показва "много гориво", т.е. графика плътно горе. В нашия случай long TFT показва 14,8% плюс на горивото, което е нормално. При настройка на газова докато се гледа това време коефициентът може да се смъква, докато стигне 10%, но не по-малко, защото в някои частен случай ( изкачване по наклон ) може и да останете с не добра смес и да се получи missfire. В обратния случай при ППХ дюзите се затварят изцяло, графиката слиза плътно долу, което означава "тук няма никакво гориво".
SC20121230-154516.png 194,85K 72 Брой сваляния SC20121230-154357.png 190,57K 75 Брой сваляния
4. Шофиране на магистрала ( постоянна скорост ):
При шофиране с постоянна скорост трябва да получите графика подобна на тази на празен ход, като разликата е, че е ще бъде по-остра и в по-кратки интервали. Трябва да може да регулира около центъра на координатната система. Графиката е снета на Цариградско шосе.
SC20121230-155123.png 196,3K 81 Брой сваляния SC20121230-154427.png 198,47K 75 Брой сваляния SC20121230-155326.png 195,43K 60 Брой сваляния
Ако вашият автомобил успешно се помества в границата на възможност на авторегулация, то поработете в/у стила си на шофиране. Ако някой модератор сметна, че това е полезно да го добави някъде в архивите .
- 3
#306605 Голям разход на колата - clk 200 автоматик
Публикувано от crush на 30 декември 2012 - 14:19
Когато се настройва газовата на турбо автомобил трябва да се вземе предвид налягането на турбото и да се добави. Ако на един атмосферен двигател налягането на изпарителя се оставя на 1.3-1.5 бара, то на турбо автомобили трябва да е 1.9-2.1 бара. Вакуумът се хваща от вакуум регилатора на бензиновата рейка и дюзите се дупчат около 2.4-2.6 мм за 4 цилиндров двигател с турбо. Налягането се постига с усилен за целта изпарител с поне 30% запас от мощност. Автоматичната настройка оправя коефициентите на празен ход и на средни обороти, като е необходимо допълнително да се коригират при натиснат педал на газта до долу. Това е! От там нататък се гледа регулирането на сондата - на празен ход, както и в постоянни обороти тя трябва да описва идеална синусоида, а при натиснат педал на газта до долу графиката да остане в горната част на ординатата, при ППХ трябва да е в долната част. Ако вашата сонда не регулира по този начин значи е за смяна. Също така много хора си мислят, че като сипят 100 октана бензин и разхода пада, което е абсолютен мит, защото октановото число е устойчивостта на детонации на горивото, а не качеството. Газта е с високо октаново число и значително покачва разхода при турбо автомобили. Кислородният сензор ( демек ламбдата ) е датчик за повременна корекция, като работи в два режима - short term fuel trim и long term fuel trim. Тези времена се гледат като живи данни и се изобразяват в проценти. Т.е. ако графиката изглежда добре не означава, че горивото е точно, защото вие виждате, че тя добавя или вади, но не виждате с колко. Затова се гледат STFT и LTFT, които всъщност показват процентите с колко е повече или по-малко. Богата смес дава по-добър разход, от бедната смес, както и втората е по-вредна за двигателя. Бензиновият компютър обикновено може да прави корекции в рамките на до 25%, извън тези стойности светва "CHECK" лампата. Т.е. настройката на коефициентите е горе-долу, надали има човек, който да я направи перфектно точно, затова е и тази автокорекция от сондата. Много от двигателите след настъпан педал повече от 50% преминават обратно в т.н. open loop, който представлява предвирително зададена карта от производителя и въобще не се взема предвид ламбдата. Кислородният сензор работи в closed loop.
- 2
#301271 СВЪРШИ СЕ! Махат винетките !!!
Публикувано от crush на 17 ноември 2012 - 01:19
Колкото по-малко са опорните точки на едно окачване, толкова по-бързо се износва, защото силата при удара се разсейва в малък брой носещи части. По просто обяснено ако удряте стена с юмруци първите пострадали стави ще са тези на пръстите и китките, след това нататък и рамото едва ли ще усети нещо. За тва и предниците ( кормилни накрайници, шарнири ) като цяло първо предават богу дух.
- 1
#301243 СВЪРШИ СЕ! Махат винетките !!!
Публикувано от crush на 16 ноември 2012 - 22:13
Изначало Daewoo Tico е ГАВРА с автомобилизма. А това колко е здраво едно окачване е много индувидуално и една с една еднакви коли няма, времето за смяна на нещо рано или късно идва, не за друго, ами то си старее просто.
- 1
#300905 Предложение за въстание !! 17-18.11.2012
Публикувано от crush на 14 ноември 2012 - 11:04
Чудно, от сега го виждам!
- 1
#300899 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.
Публикувано от crush на 14 ноември 2012 - 10:09
Моля, следете последните коментари в темата за актуализации или на адрес www.CarProfi-BG.com!!! Не пропускайте нашите промоции ексклузивно за Мерцедес-Бенц Клуб България на нашия сайт!
На сайта е написано всичко с възможни комбинации от части, цени, гаранция и следгаранционно обслужване. Ето пример за 4 цилиндъра Б4:
http://carprofi-bg.c...LINIB4_4CYL.pdf
Миникит, тородидална бутилка до 47 л., италианска сонда ОМВ с монтаж е 1099 лв.
- за зарядно от две части се доплаща 48 лв.
- за бърза рейка модел IG5 2 ohm се доплаща 36 лв.
Общата сума е 1183 лв. - 5% = 1126 лв. крайна цена + безплатно обслужване на климатика на стойност 59 лв. ( може да си запазите правото това да стане напролет ).
ИМа вариант и цената да е по-ниска в зависимост от бутилката, сондата и вложените части. Всичко това е описано в конкретните оферти, сложени на сайта, който се намират в раздел "Цени".
За момента услуги на изплащане не предлагаме, в период на избиране на лизингова компания сме.
Издаваме фактура по ДДС!
Да, CLK500-то на Лилоф го правихме ние . За още въпроси питай
На сайта е написано всичко с възможни комбинации от части, цени, гаранция и следгаранционно обслужване. Ето пример за 4 цилиндъра Б4:
http://carprofi-bg.c...LINIB4_4CYL.pdf
Миникит, тородидална бутилка до 47 л., италианска сонда ОМВ с монтаж е 1099 лв.
- за зарядно от две части се доплаща 48 лв.
- за бърза рейка модел IG5 2 ohm се доплаща 36 лв.
Общата сума е 1183 лв. - 5% = 1126 лв. крайна цена + безплатно обслужване на климатика на стойност 59 лв. ( може да си запазите правото това да стане напролет ).
ИМа вариант и цената да е по-ниска в зависимост от бутилката, сондата и вложените части. Всичко това е описано в конкретните оферти, сложени на сайта, който се намират в раздел "Цени".
За момента услуги на изплащане не предлагаме, в период на избиране на лизингова компания сме.
Издаваме фактура по ДДС!
Да, CLK500-то на Лилоф го правихме ние . За още въпроси питай
- 1
#300877 Газови инжекциони. Зареждане автоклиматици.София.
Публикувано от crush на 14 ноември 2012 - 00:12
Вече сме с ново име, с нов сайт и с НОВИ УСЛУГИ!
"Визио Уъркс" ЕООД е основана с основен предмет на дейност поддръжка, ремонт и обслужване на климатични и автоклиматични инсталации, както и монтаж на газови инжекционни системи. Ние сме млади, образовани и силно мотивирани ! Ще Ви дадем правилния съвет и любезно отношение, които заслужавате, защото знаем, че автомобилът е истинска страст за вас ! Едно е сигурно - с качеството си създаваме ревност у конкуренцията!
Нашите услуги са:
- Зареждане и ремонт на автоклиматици
- Откриване на течове в системата
- Отстраняване на някои течове
- Диагностика на компресори
- Продажба и монтаж на LPG китове
- Поддръжка на газ инжекционни системи
- Авто-компютърна диагностика
- Тест на датчици с осцилоскоп
Най-популярните ни оферти са:
Самонастройваща се OBD II система
BARDOLINI 4 е най-висок клас газов инжекцион с възможност за самонастройка по OBD II ! Приложима 100% при всички бензинови автомобили с CAN и/или K и L линии на комуникация (всички след 2000 г.).Поддържани брой цилиндри от 3 до 8!
Научете повече за системата ТУК !
Бюджетен клас газов инжекцион
VEGA е бюджетен клас газов инжекцион, за автомобили с мощност до 200 к.с. - 4 цилиндъра, изпарител Gpl R-UNO, рейка RAIL. Български компютър ( Бардолини ).
Научете повече за системата ТУК !
Дозареждане на автоклиматик
За да работи добре и безпроблемно дори и в най-големите жеги, системата на вашият климатик се нуждае от цялото си количество фреон и масло. При загуба на фреон изчезва и маслото, а от там компресорът се товари допълнително. Спестете си главоболията по скъпоструващи ремонти!
Научете повече ТУК !
[b]Моля, следете последните коментари в темата за актуализации или на адрес www.CarProfi-BG.com!!! Не пропускайте нашите промоции всеки месец! Вижте и играта ни във Facebook
София 1379, бул. "инж. Иван Иванов" 67
Tелефон: 0988/83 24 68 (mobile);
E-m@il: [email protected]
Посетете ни на нашата Facebook Фен Страница
slider-img1.jpg 34,43K 244 Брой сваляния slider-img2.jpg 27,76K 250 Брой сваляния slider-img3.jpg 25,14K 243 Брой сваляния
"Визио Уъркс" ЕООД е основана с основен предмет на дейност поддръжка, ремонт и обслужване на климатични и автоклиматични инсталации, както и монтаж на газови инжекционни системи. Ние сме млади, образовани и силно мотивирани ! Ще Ви дадем правилния съвет и любезно отношение, които заслужавате, защото знаем, че автомобилът е истинска страст за вас ! Едно е сигурно - с качеството си създаваме ревност у конкуренцията!
Нашите услуги са:
- Зареждане и ремонт на автоклиматици
- Откриване на течове в системата
- Отстраняване на някои течове
- Диагностика на компресори
- Продажба и монтаж на LPG китове
- Поддръжка на газ инжекционни системи
- Авто-компютърна диагностика
- Тест на датчици с осцилоскоп
Най-популярните ни оферти са:
Самонастройваща се OBD II система
BARDOLINI 4 е най-висок клас газов инжекцион с възможност за самонастройка по OBD II ! Приложима 100% при всички бензинови автомобили с CAN и/или K и L линии на комуникация (всички след 2000 г.).Поддържани брой цилиндри от 3 до 8!
Научете повече за системата ТУК !
Бюджетен клас газов инжекцион
VEGA е бюджетен клас газов инжекцион, за автомобили с мощност до 200 к.с. - 4 цилиндъра, изпарител Gpl R-UNO, рейка RAIL. Български компютър ( Бардолини ).
Научете повече за системата ТУК !
Дозареждане на автоклиматик
За да работи добре и безпроблемно дори и в най-големите жеги, системата на вашият климатик се нуждае от цялото си количество фреон и масло. При загуба на фреон изчезва и маслото, а от там компресорът се товари допълнително. Спестете си главоболията по скъпоструващи ремонти!
Научете повече ТУК !
[b]Моля, следете последните коментари в темата за актуализации или на адрес www.CarProfi-BG.com!!! Не пропускайте нашите промоции всеки месец! Вижте и играта ни във Facebook
София 1379, бул. "инж. Иван Иванов" 67
Tелефон: 0988/83 24 68 (mobile);
E-m@il: [email protected]
Посетете ни на нашата Facebook Фен Страница
slider-img1.jpg 34,43K 244 Брой сваляния slider-img2.jpg 27,76K 250 Брой сваляния slider-img3.jpg 25,14K 243 Брой сваляния
- 3
#298193 Благодарствена тема :D
Публикувано от crush на 18 октомври 2012 - 20:44
Я каква тема имало, сега я виждам . Връщам благодарствата на Бай Васил за отзивчивостта от негова страна да помогне винаги!
На Лилоф, за дадени възможности, за лаф моабетите и конструктивната критика ( той си знае за какво ).
Ще се възползвам по-често да се изказвам тук
На Лилоф, за дадени възможности, за лаф моабетите и конструктивната критика ( той си знае за какво ).
Ще се възползвам по-често да се изказвам тук
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: crush
- Privacy Policy