- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: IcoPetrov
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 187
- Разглеждан: 4105
- Титла: Чирак
- Възраст: 37 годишен/шна
- Рожден ден: Септември 22, 1987
-
Пол
Мъж
-
Интереси
Какво му трябва на човека?
Нафта и километри :)
Други данни
-
Автомобил
C250TD/06/1998
13
Good
Инструменти
Приятели
IcoPetrov не е добавил приятели
#284840 DIY: Смяна на светодиод и монтаж на електрохроматично огледало
Публикувано от IcoPetrov на 07 юни 2012 - 20:32
Колеги, да се похваля намерих си и аз най-накрая затъмняващо огледало. За мое щастие имах и букса на плафона за него не се налагаше рязане на кабели и други процедури. Доста зор видях с поставянето после обратно на огледалото обаче с вълшебните думички "майка му..." всичко си дойде на ред
#279542 2012 The Concept Style
Публикувано от IcoPetrov на 30 април 2012 - 18:54
Здр колеги, попаднах на няколко клипчета и вече ги гледах по 10 пъти всяко и не мога да се нарадвам. Искам да ви ги покажа и на вас да ги видите. Аз просто нямам думи.
П.С. смятам ,че подписа ми който съм написал е верен...
Пожелавам някой ден на всеки такова бижу
П.С. смятам ,че подписа ми който съм написал е верен...
Пожелавам някой ден на всеки такова бижу
- 2
#278902 Колко е нормалната температура ?
Публикувано от IcoPetrov на 24 април 2012 - 17:15
Колеги проблемите с ел. перките може да са много.
1. Окислени букси.
2. Скъсани кабели.
3. Клеасали вентилатори
4. Неизправни термодатчици
5. Витково късо в самия вентилатор.
6. Най-гадното... влияеща мръсотия (луга, кал, химикали)
За виско перката.
1. здрав ремък
Проблема тука, е че е консуматив и се сменя на всеки 170хил км. и е няколко пъти по-скъпа.
Не случайно се монтира тежко натоварена техника.
Поне така мисля аз... Мерси
1. Окислени букси.
2. Скъсани кабели.
3. Клеасали вентилатори
4. Неизправни термодатчици
5. Витково късо в самия вентилатор.
6. Най-гадното... влияеща мръсотия (луга, кал, химикали)
За виско перката.
1. здрав ремък
Проблема тука, е че е консуматив и се сменя на всеки 170хил км. и е няколко пъти по-скъпа.
Не случайно се монтира тежко натоварена техника.
Поне така мисля аз... Мерси
- 1
#267755 Mercedes 8 дни под снега на -5/-22...
Публикувано от IcoPetrov на 09 февруари 2012 - 20:51
Здр колеги.
Няма да коментирам нищо, коментара оставям на вас... просто седнах и както лятото така и сега... от 1-ви път
Няма да коментирам нищо, коментара оставям на вас... просто седнах и както лятото така и сега... от 1-ви път
- 3
#253422 Проблеми с паленето
Публикувано от IcoPetrov на 05 ноември 2011 - 10:02
Маркучетата се продават направо готови с скобите и О-пръстените на тях и готови огънати на точното място да не се обърка. Сваляш едно старо и гледаш с кое от новите ще ти съвпаднат дупките. При мен едното беше променено на старото беше с коляно на едната скоба, а на новото нямаше обаче нямаше проблем понеже заради него и другото маркуче беше с леко изменено огъване за да се получи перфектно, както и стана. Говорих с един познат който бачка в сервиз на БС и ми каза, че основно проблема бил в тези който са на грубия филтър, финия и за обратната нафта. Проблема бил, че там горе много се нагрявали от температурата на двигателя и с времето ставали като тръби и от вибрациите се размърдвали и почвали да взимат въздух. Изгаси колата и почуквай маркучетата с пръст и ако има проблем то почва да вървят балончета при мен така видях проблема. Има едно доста навряно което е по колекторите горе ама се стига без разглобяване. Буташ пластмасата на вътре да щракне и с леко разклащане и дърпане вадиш. НЕ е препоръчително отвертка понеже е стара пластмасата и може да я счупиш.
Ето и 2 снимки да видиш едно старо и едно ново.
Новото е в найлон и не отпечатано.
Ето и 2 снимки да видиш едно старо и едно ново.
Новото е в найлон и не отпечатано.
- 1
#234430 Багажника на 202-ка.
Публикувано от IcoPetrov на 22 юни 2011 - 20:33
Тааака колеги. След 5 часа борба и умуване в/у здравето на "Мечо" му намерих болежката.
1-во да кажа, че багажника се прави да се отваря много лесно. Маха се задната пластмаса и след това само се мърда мокета и всичко пред вас. Вижда се една пружина и гледате на коя дупка е и мърдате една дупка назад. Първо само от 1-та страна и ако не ви хареса повтаряте и от другата страна (страната зад шофьора е по-лесна).
2-ро и МНОГО ВАЖНО МНОГО...подчертано с много черти преди да почнете да разглобявате свалете си едната облигалка без значение коя просто да може да влезете в багажника ако случайно го затворите, ако не го направите като мен ще се ядосвате много време.
Обяснявам защо... когато махнете пластмасата на нея има едно като "пъпка" което опира е ключето което като затворите багажника изгася лампичката вътре. След като затворите багажника и тая лампичка си остане да свети вътре вече имате голяма бела на главата си (забелязва се лесно копчето на багажника до скоростния лост си свети при затворен багажник)
3-то Да приемем, че някой е забравил за седалката и е затворил багажника... ВАЖНО... отваряте капака на аптечката махате ако имате такава. Махате и дъното то се държи на 4-ри зъбчета ляво/дясно. Виждате 2 квадратни дупки и с нещо дълго бъркате към закопчалката на багажника и бутате под ключето за лампичката АКО тя изгасне вече може да почвате да се радвате ще ви се отвори багажника от ключа от копчето от всякъде.
4-то АКО като мен там имате обаче усилвател и тези 2 дупки са ви запушени става голяма сватба. Махате капаците на единия говорител сваляте и него и бъркате с нещо така че да закачите ръчката където отваря задната седалка (много е трудно). Може да ползвате помощта на телефон или фотоапарат като вкарате през отвора на говорителя и снимате така че да си имате представа кое къде се намира и къде да бутате.
П.С. ДАНО НА НИКОЙ НЕ МУ СЕ НАЛАГА ТОВА УПРАЖНЕНИЕ за това СВАЛАЙТЕ една от облигалките винаги каквото и да разглобявате в багажника.
1-во да кажа, че багажника се прави да се отваря много лесно. Маха се задната пластмаса и след това само се мърда мокета и всичко пред вас. Вижда се една пружина и гледате на коя дупка е и мърдате една дупка назад. Първо само от 1-та страна и ако не ви хареса повтаряте и от другата страна (страната зад шофьора е по-лесна).
2-ро и МНОГО ВАЖНО МНОГО...подчертано с много черти преди да почнете да разглобявате свалете си едната облигалка без значение коя просто да може да влезете в багажника ако случайно го затворите, ако не го направите като мен ще се ядосвате много време.
Обяснявам защо... когато махнете пластмасата на нея има едно като "пъпка" което опира е ключето което като затворите багажника изгася лампичката вътре. След като затворите багажника и тая лампичка си остане да свети вътре вече имате голяма бела на главата си (забелязва се лесно копчето на багажника до скоростния лост си свети при затворен багажник)
3-то Да приемем, че някой е забравил за седалката и е затворил багажника... ВАЖНО... отваряте капака на аптечката махате ако имате такава. Махате и дъното то се държи на 4-ри зъбчета ляво/дясно. Виждате 2 квадратни дупки и с нещо дълго бъркате към закопчалката на багажника и бутате под ключето за лампичката АКО тя изгасне вече може да почвате да се радвате ще ви се отвори багажника от ключа от копчето от всякъде.
4-то АКО като мен там имате обаче усилвател и тези 2 дупки са ви запушени става голяма сватба. Махате капаците на единия говорител сваляте и него и бъркате с нещо така че да закачите ръчката където отваря задната седалка (много е трудно). Може да ползвате помощта на телефон или фотоапарат като вкарате през отвора на говорителя и снимате така че да си имате представа кое къде се намира и къде да бутате.
П.С. ДАНО НА НИКОЙ НЕ МУ СЕ НАЛАГА ТОВА УПРАЖНЕНИЕ за това СВАЛАЙТЕ една от облигалките винаги каквото и да разглобявате в багажника.
- 1
#233192 проблем с пръскалките на прозореца
Публикувано от IcoPetrov на 12 юни 2011 - 20:11
Колеги днес както споменах по-горе в темата си прецаках пръскалките на колата. Почаках няколко часа да видя някой колега да не би да може да ми помогне с информация за отстраняването на проблема. Колкото повече време минаваше толкова повече се дразнех, че нещо не ми работи по колата и така реших да се заема сам с проблема....
Като цяло самото разглобяване не е голяма "сватба" просто трябва да се види 1-во и после вече е по-лесно.
Искам да кажа, че пръскалките на Мерцедес са коренно различни от другите коли...ще видите защо малко по-надолу...
------
Нужни инструменти:
1. Отвертка (плоска)
2. Клещи (наклонени)
3. Помпа за гуми на кола
4. Контактен спрей (не е задължително)
Клещите и ответрката ги има фабрично в инстроментите на колата. (поне при мен)
----------------
Начин на разгобяване:
1. Отваряте капака в полужение за ремонт и е по-лесно (аз късно се сетих)
Виждате 3 капачета. Посока от лявно на дясно... 1-вото е пръскалката, 2-рото там има обща връзка за следващата пръскалка, 3-тото комплект букси за цялата система за пръскане.
2. Взимате нужните инстроменти...
... и помпа с която после да издухате проблема.
3.Демонтиране на пръскалката.
1) Махате предпазните капаци с ответката, те са на с по 2 зъбчета от горната част само 3-тото е с 4-ри зъбчета.
2) Откачате буксата на пръскалката (при мен беше средната)
3) Издърпвате я колкото можете за да е по-лесно ваденето после.
4) Самата пръскалка е хваната с една метална скоба за която са нужни кривите клещи да се премахне. Откачате и буксичката на самата пръскалка (може да е скрита в капака)
Това е буксичката на пръскалката.
След като сте се уверили, че всички букси са изкарани и остава само да я извадите (с бутане НЕ с дърпане) Взимате пак отвертката и натискате пластмасовото зъбче което държи някой да не ви я земе от вън
5) Всички букси и пръскалката минават през дупката на капака. Там от където е сложено от там си излиза с нагласяне НЕ е нужно рязане и запояване като при някой други марки!
6) Ако всичко е нормално и не сте забравили някоя букса се получава това.
ииии..... най-накрая достигате до целта заради която сте разглобили всичко, а то представлява това:
7) Взимате помпата за кола и действате няма смисел да обеснявам как
8) За колите от Австрия и Германия е препоръчително да се почистят буксите с почистващ контактен спрей!
9) Сглобяването е в обратния ред!
П.С. ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА ДА ИЗПОЛЗВАТЕ НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ ПО ВАШИТЕ АВТОМОБИЛИ, А САМО ЗА ОБЩА КУЛТУРА
Като цяло самото разглобяване не е голяма "сватба" просто трябва да се види 1-во и после вече е по-лесно.
Искам да кажа, че пръскалките на Мерцедес са коренно различни от другите коли...ще видите защо малко по-надолу...
------
Нужни инструменти:
1. Отвертка (плоска)
2. Клещи (наклонени)
3. Помпа за гуми на кола
4. Контактен спрей (не е задължително)
Клещите и ответрката ги има фабрично в инстроментите на колата. (поне при мен)
----------------
Начин на разгобяване:
1. Отваряте капака в полужение за ремонт и е по-лесно (аз късно се сетих)
Виждате 3 капачета. Посока от лявно на дясно... 1-вото е пръскалката, 2-рото там има обща връзка за следващата пръскалка, 3-тото комплект букси за цялата система за пръскане.
2. Взимате нужните инстроменти...
... и помпа с която после да издухате проблема.
3.Демонтиране на пръскалката.
1) Махате предпазните капаци с ответката, те са на с по 2 зъбчета от горната част само 3-тото е с 4-ри зъбчета.
2) Откачате буксата на пръскалката (при мен беше средната)
3) Издърпвате я колкото можете за да е по-лесно ваденето после.
4) Самата пръскалка е хваната с една метална скоба за която са нужни кривите клещи да се премахне. Откачате и буксичката на самата пръскалка (може да е скрита в капака)
Това е буксичката на пръскалката.
След като сте се уверили, че всички букси са изкарани и остава само да я извадите (с бутане НЕ с дърпане) Взимате пак отвертката и натискате пластмасовото зъбче което държи някой да не ви я земе от вън
5) Всички букси и пръскалката минават през дупката на капака. Там от където е сложено от там си излиза с нагласяне НЕ е нужно рязане и запояване като при някой други марки!
6) Ако всичко е нормално и не сте забравили някоя букса се получава това.
ииии..... най-накрая достигате до целта заради която сте разглобили всичко, а то представлява това:
7) Взимате помпата за кола и действате няма смисел да обеснявам как
8) За колите от Австрия и Германия е препоръчително да се почистят буксите с почистващ контактен спрей!
9) Сглобяването е в обратния ред!
П.С. ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА ДА ИЗПОЛЗВАТЕ НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ ПО ВАШИТЕ АВТОМОБИЛИ, А САМО ЗА ОБЩА КУЛТУРА
- 1
#215033 крушки osram night breaker plus
Публикувано от IcoPetrov на 26 ноември 2010 - 18:31
Здравейте колеги, от няколко дни гледам в едно списание, че рекламират крушките "osram night breaker plus". Поразрових се в интернет за тях и за сега от прочетеното оставам доволен. Попаднах в един друг форум на друга марка автомобили и колегите са доста доволни даже има и снимки преди смяната и след смяната на крушките разликата на снимките е доста голяма.Въпроса ми е има ли някой с такива крушки от вас и да каже как стоят на нашите коли? Ако може и да ми кажете какви точно да си взема за късите и дългите светлини (H?). Мерси много
Колата е w202
Колата е w202
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: IcoPetrov
- Privacy Policy