Към съдържанието

  •  

dzuvko

Регистрация: 09 дек 2009
Офлайн Последно: 03 яну 2022 - 20:49:43
-----

#402752 Покупка на S клас W220

Публикувано от dzuvko на 08 януари 2018 - 08:54

Много жалко Колега, надявах се да я купиш. Преди да видя темата, няколко дни по-рано бях видял и колата в интернет и разправях на ляво и надясно, че ако не си бях купил моята преди две години S500 за 14к, сега щях да купя тази. Просто за тия пари няма как да искаш всичко да и е наред. Аз съм на принципа ако ти харесва и парите са ти ОК я купуваш, когато купих моята дори не съм я вдигал да я гледам отдолу, пък какво остава да я карам на сервиз. Миналата седмица ходихме да гледаме една W140 S600  в Симеоново (швейцарка) и всичко и изглеждаше наред ама цената беше 23 500лв. Равносметката е ясно.

Успех с търсенето за напред.


  • 1


#373742 Подмяна изолацията на слаботоковата ел. инсталация

Публикувано от dzuvko на 10 май 2016 - 09:38

Кофти работа :)

Прикачен файл  Drosel-shema-2.jpg   77,1K   3 Брой сваляния

 

124-ката вече я чувствам като прочетена книга.


  • 3


#371006 VIN Декодер

Публикувано от dzuvko на 22 февруари 2016 - 08:06

Благодаря


  • 1


#354508 Как да си направим автоматично включване на фаровете

Публикувано от dzuvko на 09 октомври 2014 - 09:50

................Ъп................

 

 

Устройството работи коректно, безпроблемно и до ден днешен!!!

В момента работя по една 190ка, като за нея направих ново устройство Прикачен файл  photo_1.JPG   100,35K   10 Брой свалянияПрикачен файл  photo_2.JPG   127,28K   10 Брой сваляния

 

Има леки модификации, като светодиод за индикация когато сработи компаратора (светнат фаровете) и както в предишен пост стана дума, ключовия елемент трябва да е тиристор.

На втората снимка набързо съм надраскал схема според цокъла на интегралната схема за по лесна ориентация евентуално на някой, който неразбира, но иска да си го сглоби.

R - 1k, 0.25W

C - 470uF

V - zener 6.8V

Th - BT151

ИС - LM339

 

Всеки който има интерес мога да го насоча за да си го сглоби сам. До момента съм го поставил на няколко коли без рекламация. Услугата аз да го сглобя НЕ се предлага :)

 

Относно 190ката идеята ми е това нещо да замени врътката за фаровете, за да може когато се запали колата да ветнат габарити ( отпред и отзад ) + къси светлини, а при пускане на дълги да изгаснат късите, но заедно с дългите да светнат халогенките, по този начин врътката за фарове ще се махне напълно.

 

П.С. към "хейтъри" и критици: за две години до момента съм минал около 70 000 км с непрекъсната работа на "нещото"

Направил съм и ключовия регулатор на напрежение с NE555 за намаляне яркостта на фаровете на 50%, но не съм го пуснал в експлоатация


  • 2


#321257 Проблем със запалването

Публикувано от dzuvko на 20 май 2013 - 09:02

 +1 за смесването на горивата. И направо си смени само клапана на изпарителя като превантивна мярка.


  • 1


#306175 Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

Публикувано от dzuvko на 27 декември 2012 - 13:14

Еййййй някои изкарахте 124-ките и като цяло мерцедесите по проходими от джипове..... айде марш в офроуд форума, да се хвалите :D
Задното предаване в комбинация с отворен диференциал не е нищо, ама нищо особено. Става за придвижване с хубави зимни гуми, но изобщо не е толкова проходимо и безпроблемно. Първия баир и се почва буксуване, едната гума върти като гламава, другата си почива, почват се чалъми, лашкане, засилване, бутане и ако и това не помогне вериги.
Жигулските номера с две торби пясък в багажника няма да ги коментирам.
Задното с блокаж и/или ел. системи е доста по-добро, но и тук се искат хубави и нови зимни гуми. В този случай обаче има какво да блокира диференциала и да предаде въртящ момент към другото колело. Въртят се и двете колела, но това не значи, че не можеш да закъсаш.
4-матика е много по-добре, единствения безпроблемен мерцедес, но само докато не легне по корем, все пак е лека кола и просвета не е много голям.
Джип за зимата- безценно :D
И най-смотания джип ще се справи по-добре от 124 със задно.


От това по-точно казано не виждам
  • 2


#303740 Парното не духа

Публикувано от dzuvko на 07 декември 2012 - 14:38

Не при всички! ;)

Обаче макар и с чалъм, освен бетонна стена, почти нищо друго не е в състояние да спре железният 124!


+++
  • 2


#299380 Няколко питания за w124 e220 :)

Публикувано от dzuvko на 02 ноември 2012 - 09:56

Нищо лично, но според мен не трябва непременно да се охулват новопостъпилите невежи съфорумци.
За чип тунинга не съм 100% наясно и не бих си сложил на атмосферния ми двигател, но от това което съм прочел виждам това за 200лв na M111.960 ( смяна EEPROM )
Прикачен файл  chp.jpeg   7,59K   33 Брой сваляния
и смятам да питам Brezel до колко си струва да се прави подобно нещо на атмосферка
  • 2


#289030 Е класа 124

Публикувано от dzuvko на 09 юли 2012 - 13:02

Добре дошли и на двама ви и от мен. Лично мое мнение е че задружността и желанието за помощ в този клуб за уникални и не могат да се намерят на друго място. Поздравления за избора на марката и избора на клуб. Публикувано изображение
  • 1


#282584 Новият ми Бенц

Публикувано от dzuvko на 23 май 2012 - 11:24

Между другото аз няма общо с "Дъ Ге", но бих внесъл известна яснота от къде и какво значи този израз според мен може да има и друга истина но това е според мен:

Дъ Ге –> Дъ Геа –> Дъ Гоеа –> Да го ева // легенда (в = б)
  • 1


#264327 Philips Blue Vision Ultra или X-Treme Vision

Публикувано от dzuvko на 20 януари 2012 - 11:57

Недей да се лъжеш, глобяват яко. Проблема е че повечето полицаи незнаеха че това са халогенките, но някои знаят. Аз съм карал с включени халогенки и на Ломски Форт ме спряха точно заради тях. Мои съвет е да внимаваш кога ги пускаш, а пък и доста от другите водачи по пътя се дразнят точно на това.
  • 2


#260108 трудно палене

Публикувано от dzuvko на 27 декември 2011 - 16:07

Когато и аз бях така "нов" като теб мислех по същия начин, но това което разбрах е че 90% от проблемите са комплексни.
Като за начало се разрови из форумите има купища информация
Но най - напред сподели на по компетентните от мен колеги какъв е твоя двигател. Моето предположение е че става дума или за 111.940 ( 2.0 136 к.с. ) или 102 ( 2.0 122 к.с. ) като най - популярни двигатели.
Току що изчетох една огромна тема с незнам си колко мнение кои бил най - добрия и това което разбрах е че след като си с ГАЗ трябва да се надяваш твоята кола да е М111 за да я оправиш успешно.
Но нали ти казвам първо дай подробно инфо за модела и двигателя, както и кога точно не пали дали постоянно или в определени ситуации.

Поздрави и безаварийно!
  • 1


#259128 Купих 124 3000ТД 4 матик

Публикувано от dzuvko на 20 декември 2011 - 13:50

И аз бих си позволил да подканя за снимки :yahoo

А по въпроса за нафтата..............
Моята баба също имаше не един а два такива варела които са предназначени за топлене. След като продадох няколко туби за нафтово парно в старо читалище ( на кратко наричано "ламята" с разход 20 - 30 л/час ), ламята се задръсти и си останахме на студено. Единственото място дето ми вървеше нафтата е при една 190 - ка 2.0 чист дизел, която излапа цялата нафта, даже питаше за още.

Поздрави :coolgrin
  • 1