Купих 124 3000ТД 4 матик
Започната от zdravko_dimitrov, 15 дек 2011 - 20:42:52
133 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 декември 2011 - 20:42
Здравейте приятели. Днеска се сдобих с мерцедес 124 3000ТД 4 матик и съм нов в сектата на мерцедес и във Вашият форум и се надявам да прекарам много хубави и безавирийни моменти с колата и във форума.
Взех автомобилът от въпросната обява след доста щателна проверка и оглед.
http://nfs.mobile.bg...2900&f1=details
Бившият собственик е майстор и дано това което каза и видяхме на живо наистина да е така и колата да е бетон още дълги километри.
За сега освен смяна на масло и филтри няма нищо друго належащо за правене.
Ще ви помоля за съвети за поддръжката и обслужването на въпросният автомобил.
В момента му е свален блока на АБС и по този начин няма предно, иначе го пробвахме и работи и предното.
Всякаква информация за машината, за двигателят, за скоростната кутия, за системата на задвижване ще ми е полезна.
Благодаря ви предварително приятели.
Взех автомобилът от въпросната обява след доста щателна проверка и оглед.
http://nfs.mobile.bg...2900&f1=details
Бившият собственик е майстор и дано това което каза и видяхме на живо наистина да е така и колата да е бетон още дълги километри.
За сега освен смяна на масло и филтри няма нищо друго належащо за правене.
Ще ви помоля за съвети за поддръжката и обслужването на въпросният автомобил.
В момента му е свален блока на АБС и по този начин няма предно, иначе го пробвахме и работи и предното.
Всякаква информация за машината, за двигателят, за скоростната кутия, за системата на задвижване ще ми е полезна.
Благодаря ви предварително приятели.
#2
Публикувано 15 декември 2011 - 22:35
Трябва да си мазохист, че да си вземеш Mercedes 4-matic още повече че не е и първа младост.
#3
Публикувано 15 декември 2011 - 22:50
Честито колега ,много да те радва и да му се отвозиш без да ремонтираш. Надявам се да се задържиш при нас само за лаф моабет ,а не за "Помощ колеги закинах го" Пусни някоя снимчица да и се порадваме и ние.
п.п. 4матика по-принцип е проблемен ,но щом сте огледали щателно дано да те слуша.
п.п. 4матика по-принцип е проблемен ,но щом сте огледали щателно дано да те слуша.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 15 декември 2011 - 22:56
Абе какво наплашихте човека? Гроса чак мазохист го нарече, егати и посрещането - евала
Колега честита ти покупка, за 4 матика не знам, ама двигателя ти е чук. Пожелавам ти да влагаш само в гориво, масло и филтри
Пусни наистина снимки, че обявата ти е изтрита.
Ааа и добре дошъл
Колега честита ти покупка, за 4 матика не знам, ама двигателя ти е чук. Пожелавам ти да влагаш само в гориво, масло и филтри
Пусни наистина снимки, че обявата ти е изтрита.
Ааа и добре дошъл
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Публикувано 15 декември 2011 - 23:16
4-матика не чак толкова проблемен. Познам други 4х4 технологии дето са къде къде НАИСТИНА зле...
ако не е протекъл-супер.
Защо ти е свален ABS блокът? какъв му е проблемът?
абс-помпата, или АБС-компютъра имаш впредвид?
Общо взето, и Аз бих си купил, самоче 300Е-4матик..
Технологията при 124-4матик, е доста добре измислена и е ЕДИНСТВЕНАТА кола с 4х4 в света със сериен блокаж на задния диф + зацепване на предния мост без диференцял, което е равносилно на среден блокаж. И всичко се управлява електронно-хидравлично. При това софтуерният алгоритъм на управление е супер добре измислен! Който е карал 4-матик на сняг и си е играл да го врътка-ще разбере защо.
Демек имате кола 4х4 със 2 блокажа.. серийно!
ако не е протекъл-супер.
Защо ти е свален ABS блокът? какъв му е проблемът?
абс-помпата, или АБС-компютъра имаш впредвид?
Общо взето, и Аз бих си купил, самоче 300Е-4матик..
Технологията при 124-4матик, е доста добре измислена и е ЕДИНСТВЕНАТА кола с 4х4 в света със сериен блокаж на задния диф + зацепване на предния мост без диференцял, което е равносилно на среден блокаж. И всичко се управлява електронно-хидравлично. При това софтуерният алгоритъм на управление е супер добре измислен! Който е карал 4-матик на сняг и си е играл да го врътка-ще разбере защо.
Демек имате кола 4х4 със 2 блокажа.. серийно!
#6
Публикувано 15 декември 2011 - 23:20
Честито колега, много да те радва и само безаварийни километри
By Batev
#7
Публикувано 15 декември 2011 - 23:51
Свален е елетронният блок на абс като по този начин изчезва предното, като го сложиш и отново има предно.
Целта е била икономия.
Дано наистина да няма проблем защоно вече се напатих.
Целта е била икономия.
Дано наистина да няма проблем защоно вече се напатих.
#8
Публикувано 16 декември 2011 - 12:52
стой стой малко....
има нещо дето не е баш..
предния мост ти се включва, САМО когато компютърът отчете, че някое колело приплъзва и то с над определен процент спрямо другите 3.
Ако наистина при закачане на блока, предното заключва--има някъв проблем!!
има нещо дето не е баш..
предния мост ти се включва, САМО когато компютърът отчете, че някое колело приплъзва и то с над определен процент спрямо другите 3.
Ако наистина при закачане на блока, предното заключва--има някъв проблем!!
#9
Публикувано 16 декември 2011 - 18:21
Когато се сложи блока на АБС предното се включва след като задните почнат да буксуват.
Вчера го пробвахме на една тревица и се надявам наистина като падне снега да работи, защото това ще ми е второ разочарование с 4х4 автомобилите.
Нещо съвети за обслужване на двигател, масло, масло скорости, масло раздатка, масло дифове и така нататък.
той бившият собственик ми препоръча, но все пак и вас да питам приятели.
Поздрави.
Вчера го пробвахме на една тревица и се надявам наистина като падне снега да работи, защото това ще ми е второ разочарование с 4х4 автомобилите.
Нещо съвети за обслужване на двигател, масло, масло скорости, масло раздатка, масло дифове и така нататък.
той бившият собственик ми препоръча, но все пак и вас да питам приятели.
Поздрави.
#10
Публикувано 16 декември 2011 - 19:49
е демек всичко си работи, а някой от идиотия го изключил? за да не харчи много гориво когато затъне? правилно..
закачай си блока и не се притеснявай за разхода, ако всичко работи ок.
от всички масла най-важното и най-опасното ти е това на автомата!!! (ако си автоматик де)
другите търпят компромиси-взимаш някоя по-известна марка със вискозитета дето ти е описан в книжката на колата и наливаш..
..може и за цвят да добавиш една добавка от БС, против виене на диференциали, в маслото за диференциали.
закачай си блока и не се притеснявай за разхода, ако всичко работи ок.
от всички масла най-важното и най-опасното ти е това на автомата!!! (ако си автоматик де)
другите търпят компромиси-взимаш някоя по-известна марка със вискозитета дето ти е описан в книжката на колата и наливаш..
..може и за цвят да добавиш една добавка от БС, против виене на диференциали, в маслото за диференциали.
#11
Публикувано 16 декември 2011 - 20:00
Честито колега и безаварийни колометри
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#12
Публикувано 16 декември 2011 - 20:36
Честито колега!
Ти си го ползвай със здраве,пък къв ти бил късмета !. радвай му се и се наслаждавай, 4 матика си е супер !
Ти си го ползвай със здраве,пък къв ти бил късмета !. радвай му се и се наслаждавай, 4 матика си е супер !
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 16 декември 2011 - 20:58
А каква е тази добавка за против виене в дифа, че аз не сложих такава когато сменях маслото и да не стане мияууу...е демек всичко си работи, а някой от идиотия го изключил? за да не харчи много гориво когато затъне? правилно..
закачай си блока и не се притеснявай за разхода, ако всичко работи ок.
от всички масла най-важното и най-опасното ти е това на автомата!!! (ако си автоматик де)
другите търпят компромиси-взимаш някоя по-известна марка със вискозитета дето ти е описан в книжката на колата и наливаш..
..може и за цвят да добавиш една добавка от БС, против виене на диференциали, в маслото за диференциали.
Поздрави.
#14
Публикувано 16 декември 2011 - 23:23
точно мяууууу става
това е добавка която предпазва старите диференциали да не почнат да вият.
Ако не вие, на следващата смяна (след 60хил) я добави.
това е добавка която предпазва старите диференциали да не почнат да вият.
Ако не вие, на следващата смяна (след 60хил) я добави.
#15
Публикувано 17 декември 2011 - 00:15
Само от БС ли се копува?точно мяууууу става
това е добавка която предпазва старите диференциали да не почнат да вият.
Ако не вие, на следващата смяна (след 60хил) я добави.
За сега не вие, ама сега след като знам че има такава добавка и ме човърка отвътре.
То и сега може да се добави нали?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни