Проблема е разрешен - оказа се много дребен, но и труден за хващане. Днес сложих работния кат и запретнах ръкави. Свалих дросела и махнах пластмасовия му капак. Прозвъних с мултицет връзките между шестте пина в буксата на дросела и двете клеми на електромоторчето, както и другите 4 жички водещи към потенциометрите - всички те бяха наред. След това така както е без капак монтирах обратно дросела. Дадох на контакт - същата работа - моторчето на дросела завъртя леко, но след като запалих колата - никаква активност от него. Тогава реших, така както си е монтиран дросела, да прозвъня връзките от клемите на електромоторчето му и клемите на потенциометъра, до буксата, която влиза в компютъра. Тогава се оказа, че един от четирите клеми на потенциометъра не прави връзка с компютъра. Изглежда, че целият проблем е бил в това, че един от шестте пина в буксата на дросела, не прави връзка с обувката в буксата, която влиза в дросела. И така след като леко закривих пиновете и поставих буксата нещата си дойдоха на мястото. Сега скоростите не ритат и се превключват нормално. Благодаря на всички колеги за изказаните мнения и идея!
allagabal
Регистрация: 07 дек 2009Офлайн Последно: 08 фев 2013 - 19:28:29