Привет колеги!
Искам да споделя (надявам се и да помогна с нагледен материал)как сменихме челюстите на ръчната спирачка.
Да започна с причината: При натиснат докрай педал на спирачката колата потегляше /при наклон/
Тук мисля, някой беше дал линк към YouTube и там един обясняваше как се свалят сп. апарати, след това диска до там...
Големия зор, обаче е с челюстите...
След като сте подпрели добре колата за да не тръгне (нали няма ръчна - хе хе хе) повдигнали сте я с крик и сте свалили гумата,
отвивате двата болта които държат сп. апарат.
Аз ги отвих с ключ N16 (бях чел, че е 17 ама...)
100620111010.jpg 39,48K
165 Брой сваляния
След като го отстраните (клатите нагоре-надолу)
100620111012.jpg 35,6K
185 Брой сваляния
вземате един шестограм и отвивате единственото болтче...
100620111014.jpg 27,83K
180 Брой сваляния
Тук започва едно почукване по диска и завъртане и пак почукване, та така - докато си падне сам ...
100620111015.jpg 32,8K
197 Брой сваляния
И двата ми диска бяха в УЖАСНО състояние - много, ама много износени...
Сега вече започва истинската част. Пред Вас трябва да се вижда ето това:
100620111017.jpg 26,69K
210 Брой сваляния
Устройството е такова, че двете челюсти са свързани с две пружини, а се придържат с по една друга пружина, за която наравихме "инструмент":
130620111036.jpg 30,34K
178 Брой сваляния
Първо освобождавате двете пружини с помоща на инструмента (болт, прорязан по средата)натискате, завъртате и готово - махате последователно двете пружини които свързват челюстите.
В комплекта който получих с радост видях, че имам включени всичките пружинки плюс болтовете за сп. апарати и дори и двете шестограмни болтчета, които държат дисковете...
След малко ще си сложа и новите дискове и ще снимам резултата...
Пропускам частта с настройката на ръчната спирачка, щото мисля, че имаше тема.
Дано да съм бил полезен!
Tyto
Регистрация: 06 сеп 2009Офлайн Последно: 22 дек 2011 - 19:09:37